abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79699473
Hi,

Na een voorgaand topic ben ik er achter dat ik een verlaagd plafond moet nemen ipv in het beton gaanlopen frezen.

Om eruit te halen wat er in zit wil ik, naast inbouw spots, een koof maken met een dimbare lichtslang voor sfeer verlichting. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is met RGB verlichting ook geel/warm licht te mixen naast meerdere kleuren, of moet je dan echt warm witlicht verlichting gebruiken?

Thx,
G
  maandag 29 maart 2010 @ 11:09:47 #2
291754 Suzanne-
-- Nil volentibus arduum --
pi_79699596
Hier ben ik benieuwd naar! Wij hebben nu TL licht in de koof, erg mooi, maar de hoekjes zijn nu niet verlicht (het is een losstaande koof, aan één wand aan een muur vast de andere 3 kanten verlicht).
Misschien dat zo'n slang toch beter is, we waren bang voor te weinig licht en dan dus niet het gewenste effect. maar TL is behoorlijk!
pi_79700343
Dat kan zeker gemaakt worden met LED. Je kan immers iets van 16 miljoen kleuren maken met een RGB slang. Dus die warmwitte moet dan ook wel lukken.
pi_79703034
Bedankt, niet dat ik twijfel aan je logica, maar zijn er ook ervaringsdeskundigen die dit kunnen beamen? Iemand met een Philips ambilight misschien?
pi_79706865
Bij Ikea kan je ledstrips kopen voor 50 euro. Die veranderen automatisch van kleur of blijven op wit or ander random kleur. Naar gelang je wil.
pi_79707749
Ik heb zelf ook RGB led verlichting achter mijn glasgordijnen. Deze heb ik bijna altijd op warm wit / witgeel staan. Ziet er prima uit.

Houd wel rekening met de controller die je erbij aanschaft. De één is makkelijker in te stellen dan de ander.
pi_79708374
Dat klinkt goed, dus je zou zelfs helemaal wit kunnen bereiken?
pi_79708522
wit is niet anders dan alle kleuren samen
pi_79708890
Klopt, maar bestaat wit licht niet uit 7 kleuren. Anyway RGB wit is 255,255,255 dus het zal wel kunnen dan.

Thx!
RGB lichtslang dus!
  maandag 29 maart 2010 @ 16:42:48 #10
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79711711
Post ook ff foto's van de werkzzamheden. Ben benieuwd naar het resultaat.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79727799
Wil ik best doen, maar duurt nog ff. Van de zomer ergens...
pi_79778858
Zie dat er LED strips met 30, 60 of 66 LEDs per meter zijn. De prijs stijgt met het aantal LEDs, dus het liefst gebruik ik 30 LEDs per meter, ook wegens wattage van de hele strip.

Is de licht opbrengst en spreiding van het licht voldoende voor toepassing als sfeer verlichting in geval van strips met 30 LEDs per meter?
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:44:42 #13
53151 T42
Pinball Wizard
pi_79783882
mijn baas heeft dit gedaan en de ledjes worden met dmx aangestuurd.
heeft zelf aansturings printjes gemaakt. (DMX met RDM)
pi_79793301
Mooi, maar met hoeveel LEDs per meter?

Las ook iets over controllers en de programma's die je daarmee kunt instellen. Zelfs iets van een 'candle light' programma.... Zet Barry White vast op :-)
pi_79793760
DMX is misschien een beetje overkill voor iets simpels. Je hebt gewoon een voeding nodig (uitrekenen hoeveel watt je nodig hebt, maar een grotere voeding kan geen kwaad, is alleen duurder), een controller, en dan zo'n LED streng. Persoonlijk zou ik voor 66 led's per meter gaan, want de extra kosten zijn niet echt gigantisch, en het zijn wel dubbel zoveel LED's.

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

KOers LED light

Dit zijn ook 66 led's per meter. Was volgens mij iets van 75 euro per meter. Maar ik had ze hier ook echt nodig, aangezien het diffuus verlicht is. In een koof zul je meer licht hebben aangezien dat open is.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:41:32 #16
53151 T42
Pinball Wizard
pi_79800685
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:23 schreef gilgamesh2010 het volgende:
Mooi, maar met hoeveel LEDs per meter?

Las ook iets over controllers en de programma's die je daarmee kunt instellen. Zelfs iets van een 'candle light' programma.... Zet Barry White vast op :-)
is zo'n strip met rgb ledjes en daarnaast een strip met warmwitte ledjes
hoeveel er op zitten geen idee
  donderdag 1 april 2010 @ 22:03:01 #17
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_79848474
quote:
foto Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef _VoiD_ het volgende:
Dat kan zeker gemaakt worden met LED. Je kan immers iets van 16 miljoen kleuren maken met een RGB slang. Dus die warmwitte moet dan ook wel lukken.
Ik gebruik RGB led-spots en het is eel lastig om warm-wit te maken. Het is al snel te blauw.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_82725853
Het heeft even geduurd, maar de koof met de LED verlichting is eindelijk af. En ik had een foto beloofd, dus bij deze

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:42:32 #19
291754 Suzanne-
-- Nil volentibus arduum --
pi_82726875
Erg gaaf!
Wij hebben nu nog tl licht in onze koof. Maar dat ziet er helaas niet uit (viel nogal tegen). Nu is mijn vraag zo'n led lichtslang. Wat kost dat ong. (per m²). En hoe sluit je deze aan? Gewoon als een normale lamp (qua bedrading).

T is in elk geval erg mooi geworden!
pi_82732983
Dank je wel! Ben zelf ook erg in mijn nopjes met het resultaat, ook al zie je alles met strijklicht.

LEDs kosten zo'n €20 p/m en worden via een trafo aangesloten. De strip is in 4 strips verdeelt die elk apart gevoed worden.

Op de foto branden ze op volle sterkte, maar ga er nog een dimmer tussen zetten. Die heb ik nu nog niet, maar wilde erg graag zien hoe het eruit zou zien. :-)
  maandag 14 juni 2010 @ 09:38:00 #21
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_82776078
He, netjes gedaan! Ziet er goed uit!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:39:23 #22
53151 T42
Pinball Wizard
pi_83183447
mijn baas heeft via dmx ledjes in zijn koof en kan bij feestjes ook nog alle kleuren maken die hij wil
hij heeft er een RGB slang in liggen en warmwitte ledjes slang.
dmx gaat door printjes die we hier op me werk bouwen met rdm
pi_83183626
bij dealextreame hebben ze ledstrips, ook rgb
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_83183925
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef longinus het volgende:
bij dealextreame hebben ze ledstrips, ook rgb
Die hebben wij laatst gekocht, komen in een rand onder het bad... We hebben ze al getest en ze doen het prima!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 2 maart 2011 @ 09:55:20 #25
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93528983
Bump! Ik weet het oud topic. Maar aangezien ik met hetzelfde bezig ben en dezelfde keuzes moest maken vroeg ik me af of het nu uiteindelijk 30 of 60 leds per meter is geworden voor de strips en of de lichtopbrengst naar je zin is :)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_93534774
quote:
1s.gif
Op woensdag 2 maart 2011 09:55 schreef Whuzz het volgende:
Bump! Ik weet het oud topic. Maar aangezien ik met hetzelfde bezig ben en dezelfde keuzes moest maken vroeg ik me af of het nu uiteindelijk 30 of 60 leds per meter is geworden voor de strips en of de lichtopbrengst naar je zin is :)
Hier ben ik ook benieuwd na. Zit zelf te twijfelen tussen 30 en 60. scheelt ongeveer de helft in prijs.
Geen dank voor mijn genade.
  woensdag 2 maart 2011 @ 13:21:55 #27
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93536186
quote:
1s.gif
Op woensdag 2 maart 2011 12:46 schreef Rpol het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd na. Zit zelf te twijfelen tussen 30 en 60. scheelt ongeveer de helft in prijs.
Precies. Scheelt ook de helft aan vermogen, dus in totale prijs scheelt het meer dan de helft. (trafo's e.d.)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_102891412
Of het zinvol is het topic omhoog te schoppen laat ik aan de lezers over, maar leek me wel nuttige info voor diegenen die met het zelfde probleem worstelen als ik.

In de koof heb ik dus warm witte leds gemonteerd, maar vond het 'warme' wat tegenvallen. Zeker in vergelijking met de halogeen spots die rondom de koof in het plafond zitten.

Heb van het weekend een experiment uitgevoerd en moet zetten dat ik erg tevreden ben met het resultaat.

Wat ik gedaan heb is dat ik een A4 vel gele plastic folie heb gekocht bij de lokale boekenwinkel. Met een perforator heb ik vervolgens heel veel gaatjes gemaakt en deze 'confetti' vervolgens opgevangen. De rondjes van de folie pas ik toe als kleine gele lensjes.

Door op de leds een geel lensje te leggen kon ik bepalen welke dichtheid het beste resultaat gaf. Op elke LED een geel lensje maakte het licht super geel. Twee lensjes en dan één led overslaan gaf al een minder geel resultaat, maar uiteindelijk ben ik gegaan voor een geel lensje om de led.

Nadat ik mijn keus bepaald had heb ik de lensjes met patex op de leds verlijmd. Een k-klusje van een halve dag met een pincet en een spiegeltje, maar nu heb ik wel het gewenste resultaat zodat ik de verlichting ook daadwerkelijk gebruik.

Dat wilde ik even delen voor diegenen die het sfeer-tl licht van witte leds niet zo gezellig vinden.

Groeten,
G
pi_102912621
ben ook van plan een koofplafond te laten maken met warm wit verlichitng.
heb deze gevonden:
http://www.verlichtingkop(...)b834dd36be70366f355e

is dit de juiste ?
heb jij deze ook geinstalleerd?

quote:
7s.gif
Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef gilgamesh2010 het volgende:
Of het zinvol is het topic omhoog te schoppen laat ik aan de lezers over, maar leek me wel nuttige info voor diegenen die met het zelfde probleem worstelen als ik.

In de koof heb ik dus warm witte leds gemonteerd, maar vond het 'warme' wat tegenvallen. Zeker in vergelijking met de halogeen spots die rondom de koof in het plafond zitten.

Heb van het weekend een experiment uitgevoerd en moet zetten dat ik erg tevreden ben met het resultaat.

Wat ik gedaan heb is dat ik een A4 vel gele plastic folie heb gekocht bij de lokale boekenwinkel. Met een perforator heb ik vervolgens heel veel gaatjes gemaakt en deze 'confetti' vervolgens opgevangen. De rondjes van de folie pas ik toe als kleine gele lensjes.

Door op de leds een geel lensje te leggen kon ik bepalen welke dichtheid het beste resultaat gaf. Op elke LED een geel lensje maakte het licht super geel. Twee lensjes en dan één led overslaan gaf al een minder geel resultaat, maar uiteindelijk ben ik gegaan voor een geel lensje om de led.

Nadat ik mijn keus bepaald had heb ik de lensjes met patex op de leds verlijmd. Een k-klusje van een halve dag met een pincet en een spiegeltje, maar nu heb ik wel het gewenste resultaat zodat ik de verlichting ook daadwerkelijk gebruik.

Dat wilde ik even delen voor diegenen die het sfeer-tl licht van witte leds niet zo gezellig vinden.

Groeten,
G
pi_102913626
Ik heb deze thuis:

http://www.dealextreme.co(...)5-meter-dc-12v-41522

Mooi setje voor weinig geld, verzenden laat wel even op zich wachten.. :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:40:25 #31
151199 tinoz
Alter Reality
pi_102990245
Hee !

@Ts

Ook ik wil graag koofverlichting realiseren in mijn kamer en ik wil graag Koofverlichting de kamer rond dus het liefst in de hoek tussen de muur en het plafond.

Op de bovenstaande link staan onder andere plaatjes van de probleemstukken waarvan ik niet weet hoe ik ze met overbruggen. Verder weet ik niet of het verschil in aantal leds per meter te zien is in het eindresultaat en of de slang die nu mijn voorkeur heeft alle functies heeft die ik graag wil hebben.

Nu jij klaar bent met alles, kan je mij aanraden wat ik het beste kan doen ?
Save Us From Fashion !
pi_103167397
quote:
0s.gif
Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef therealmaster007 het volgende:
ben ook van plan een koofplafond te laten maken met warm wit verlichitng.
heb deze gevonden:
http://www.verlichtingkop(...)b834dd36be70366f355e

is dit de juiste ?
heb jij deze ook geinstalleerd?

[..]

Heb mijn leds bij ledtuning.nl vandaan, maar ziet er naar uit dat dit dezelfde zijn. Overigens hoef je met 60 LEDs de meter niet bang te zijn dat je te weinig licht hebt. Ik heb er een dimmer op gezet op bijna de laagste stand.

/G
pi_103221997
bij zo'n vierkante koof als de jouwe, hoeveel meter had je nodig en welke componenten moet je erbij bestellen , v.b verlengstuk, trafo, dimmer etccc?

quote:
0s.gif
Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef gilgamesh2010 het volgende:

[..]

Heb mijn leds bij ledtuning.nl vandaan, maar ziet er naar uit dat dit dezelfde zijn. Overigens hoef je met 60 LEDs de meter niet bang te zijn dat je te weinig licht hebt. Ik heb er een dimmer op gezet op bijna de laagste stand.

/G
pi_103504028
Om aan te haken bij dit onderwerp;

Ik zit zelf al een aantal maanden te denken om een soortgelijk idee uit te werken in mijn keuken. De bedoeling is om niet met een koof te werken, maar een stuk verlaagd plafond te creeren met daarin inbouwspotjes en sfeerverlichting in de vorm van indirecte LED verlichting.

Enkele voorbeelden ter illustratie:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

En dan dus aan de binnenkant rondom een LED strip.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Een paneel als deze wordt de bedoeling, waarschijnlijk een vierkant.

Ik wil dit zelf (met wat hulp) in mijn vrije tijd in elkaar knutselen, maar een aantal praktische problemen die ik zal tegenkomen weerhouden mij al een tijd van het nemen van de eerste stap :D

Wat voor materiaal zou/moet ik nemen? Aangezien de plaat van de eerste foto wat armzalig uit ziet, wil ik iets gebruiken in de richting van foto 2.

Hoe ga ik strax e.e.a. aan het plafond bevestigen, zonder dat dit te zien is vanuit de kamer?

In principe wil ik in een open ruimte (1) functionele verlichting boven de keuken, (2) sfeerverlichting, en (3) functionele verlichting boven de eettafel. Dit alles vanuit momenteel 1 aansluiting voor het licht. Aangezien de eettafel tegen de muur bevestigd wordt, zal het denk ik niet mooi worden om een grote koof te maken die zowel de keuken als de eettafel verlicht, te meer ook omdat ik in het kader van eenheid dan zou denken aan 1, hooguit 2 spotjes die ik naar de tafel kan richten. Niet echt ideaal lijkt me. Het wordt waarschijnlijk een kleinere constructie (max. de grootte van foto 1) en dan een mooie hanglamp o.i.d. boven de eettafel.

Ik hoop eigenlijk dat wat meer ervaren klussers willen meedenken en mij de juiste richting op kunnen helpen, zodat ik snel dit project kan oppakken en jullie kan laten zien hoe het is geworden O+
pi_104285256
quote:
0s.gif
Op dinsdag 18 oktober 2011 01:36 schreef therealmaster007 het volgende:
bij zo'n vierkante koof als de jouwe, hoeveel meter had je nodig en welke componenten moet je erbij bestellen , v.b verlengstuk, trafo, dimmer etccc?

[..]

Heb er 11,5 mtr ledstrip inzitten met een 100W trafo en (tijdelijk) een handmatige dimmer totdat het zaakje via Gira domotica is aan te sturen.

De strips zijn per zijde in 4 lengtes verdeeld met elk een stukje snoer gesoldeerd zodat ik elke zijde afzonderlijk kan voeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door gilgamesh2010 op 13-11-2011 10:17:49 ]
pi_104290622
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand op Fok had in zijn keuken een groot RGB project gemaakt ! Hij heeft LED-strips om en om geplaatst, waardoor er dus 2 RGB kleuren programma's door elkaar liepen.

Bovendien had hij gebruik gemaakt van een soort melkglas meen ik mij te herinneren. Een erg effectieve manier om je licht egaal te verspreiden en minder LEDs per meter nodig zijn !

Zomaar even een tip tussendoor, tevens een leuk topic om te blijven volgen.
pi_104422724
even een vraag.

heb zelf een koof met 20 meter ledstrip(warm wit ) en 10 led inbouwspot 5w elk.

ik wil graag de strip en sport apart dimmen.
waar hebben ze een goeie dimmer hiervoor?

ik heb momenteel deze voor me ledstrips:
http://www.ledsupplier.nu/en/dimmers/36-dimmer-ir-wall-72w.html

echter is de doos grote dan een standaard contactdoos.
  vrijdag 25 november 2011 @ 16:14:38 #38
151199 tinoz
Alter Reality
pi_104806684
Ik ben laatst naar de Imabo geweest omdat " het schippertje" mij naar hun doorstuurde en ik maar geen mail kreeg.

Het was echt een gezellige sfeer daar overigens en de meneer achte de bali was ook vriendelijk en liet mij het boek van "het schippertje" inzien om te kijken wat voor mogelijkheden er waren voor kooflijsten.

Hij pakte toen een mooi koffertje waarmee je Dj's welleens mee zit lopen en daar zaten een aantal gipsen stukken koof in. Ik heb er eentje vastgehad en het ding was erg zwaar ( ook duur trouwens )

Hij vertelde mij dat het erg moeilijk was om een hoekverbinding te verwezelijken omdat 45Graden zagen erg tegen valt en dat hij het zelf had geprobeerd zonder resultaat.

Ik ben daarna naar de Praxis gegaan en daar vond ik een tweemeter lange geschikte koof van piepschuim voor 10,99 Euro

Nu weet ik niet of ik die koven ergens goedkoper kan vinden, want in de Praxis hadden ze ook niet zoveel keus.

Nu weer het probleem dat wanneer de bevestiging het zou houden, dat de koof verwijderd moet worden wanneer ik zou verhuizen omdat geplakte piepschuim erg veel troep geeft en moeilijk te verwijderen is wanneer goed geplakt.

Ik stelde voor om dan een soort van plank tussen de muur en de koof aan te brengen ipv de koof direct op de muur te lijmen..

wellicht weet iemand hier meer van ?
Save Us From Fashion !
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:14:16 #39
151199 tinoz
Alter Reality
pi_106763198
Gister be nik op de fiets naar de Praxis in Breda gegaan om een "koofje" te kopen om te kijken hoe het eruitziet als ik hem ophang.

Ik stond gister overigens op het punt om tegen 35 € bezorgkosten 30 meter koof te laten bezorgen. Maar wilde eerst zien hoe de koof eruit zag in mijn huis.

Het viel mij op dat de prijzen verlaagd waren ; 2 € op precies te zijn, maar ik wist niet of de koof die ik eerder gezien had er nog tussen stond , dus ik vraag zoén medewerker om advies en die maakte mij al snel duideljik dat het naar zijn mening NIET verstandig was om een ledstrip in een piepschuimen koof te plaatsen.

Dus ik mailde een bedrijf dat in ledstrips zit en kreeg deze reactie :
quote:
De warmte van de ledstrip? De ledstrip wordt maar 40 graden celcius (in de zwaarste stand na 15minuten), polystyreen smelt pas bij 95 graden. Een gloeilamp/TL buis kan dus niet. Buiten dat om komt er nog een laag latex over heen als afwerking.
Weet nou niet wat ik moet doen .......
Save Us From Fashion !
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:55:32 #40
151199 tinoz
Alter Reality
pi_108256895
Mijn mogelijkheden zijn inmiddels flink beperkt , tot haast 0
Omdat ik niet "direct" huur , ( ik woon in een woonvorm van een zorgverlenende instantie ) vonden ze het hier nodig om het bestuur van de woonvorm te vragen of ze akkoord gaan met mijn plan om koofverlichting aan te brengen.

Ik had overigens de bestelling bijna zo goed als rond en had al toegezegd de LED stips bij hen af te nemen.

Echter heeft het bestuur besloten om nee te zeggen tegen het hele project.

Ze hadden 2 argumenten :

• De veiligheid in verband met brandgevaar
• Beschadiging naar het apartement ( veel gaten in de muren )

Het eerste argument kan ik al van tafel vegen en het tweede misschien ook, misschien heeft iemand hier een idee over hoe ik de piepschuim koven kan aanbrengen met zo min mogelijk gaten, en dat het er toch makkelijk van afkan wanneer dat moet ?

*O*
Save Us From Fashion !
pi_108275190
Nu is piepschuim behoorlijk bagger om te monteren, maar is er geen kit die je kunt gebruiken? Zo is er bijvoorbeeld kit om plinten te monteren die je er vervolgens weer zonder schade af kunt halen door een plamuurmes tussen de muur en de plint te zetten. Met het plamuurmes steek je dan de kit van de muur af.
Da gao nie nou!
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:26:33 #42
151199 tinoz
Alter Reality
pi_108276916
Wouw ! dat is een hele goeie tip ! Maakt het uit of het op behang gaat ? Er hangt nu namelijk behang...
Als ik tijd heb zal ik het in ieder geval bij een doe-ut-zelf zaak gaan vragen.

Dan zijn wat mij betreft beide argumenten opgelost
Save Us From Fashion !
pi_108278801
Ik weet niet of die kit ook op behang werkt, volgens mij wordt het normaal op stucwerk gedaan. Maar dat staat vast op de verpakking.
Da gao nie nou!
pi_120623430
Ik kwam in een van je topics een foto van je zelf gemaakte plafond met verlichte koof.
Wauw! wat een effect geeft dat, ik vind het zo'n gaaf idee dat ik het zelf ook wil maken..

Kan alleen moeilijk op de foto de afmetingen zien van:
- de breedte van de koof
- de hoogte van de koof
- de hoogte tussen koof en plaond

Met ong. de zelfde afmetingen kan ik dan hetzelfde effect creeren!

B.v.d
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:35:29 #45
151199 tinoz
Alter Reality
pi_120634561
Ik denk dat je dat het beste aan een bedrijf kan vragen die zich daarin specialiseert. Probeer anders hier : www.verlichtingkopen.nl

Ik heb daar bijna een deal gesloten , maar toen keurde het bestuur mijn plan ineens af :'(
Save Us From Fashion !
pi_121146047
quote:
3s.gif
Op zaterdag 22 december 2012 15:35 schreef tinoz het volgende:
Ik denk dat je dat het beste aan een bedrijf kan vragen die zich daarin specialiseert. Probeer anders hier : www.verlichtingkopen.nl

Ik heb daar bijna een deal gesloten , maar toen keurde het bestuur mijn plan ineens af :'(
Kan ik inderdaad ff proberen, maar denk toch dat het kwestie van smaak is. Jammer dat de poster niet meer reageerd
pi_121146164
Tinoz je kan je project toch gewoon uitvoeren, als je gaat verhuizen moet je woning weer zo opleveren als je erin gegaan bent.

Koofje verwijderen gaatjes plamuren en muurtje sauzen, klaar toch...:)
pi_121147229
indd... Gewoon doen ! Er mag zoveel niet van die logge grijze sokken instanties, als het iets te modern of gewaagd is, keuren ze het gelijk af, terwijl ze feitelijk meer kunnen "verdienen" in het toelaten en waarschuwen om in originele staat terug te brengen.
pi_121155951
Ik ben aan het denken om zo een led slang in de kraal van de dakgoot te verwerken, weet nog niks over het hoe en wat daarvoor lees ik hier aandachtig mee van tijd tot tijd en sta open voor tips etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop