beter doe je dan gelijk een bezoekje aan de catacomben als je toch een middagje "ondergronds" gaat....quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef okiokinl het volgende:
klinkt als iets leuks dus?ze zeggen dat het stinkt, maar dat lijkt me vrij logisch, lol.
hahaha stinkt behoorlijk jaquote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef okiokinl het volgende:
klinkt als iets leuks dus?ze zeggen dat het stinkt, maar dat lijkt me vrij logisch, lol.
Als je komt flamen, lees je dan goed in.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Shicago het volgende:
Wat een kut stad zeg. Al die bedelaars en straatverkopers
ja.. lijkt me wel tof, zo'n ondergrondse stad met rivieren en wat al niet.. en een hoop geschiedenis daar ook natuurlijk, het verzet en smokkelen etc etc. ga ik doen denk ik deze keer.quote:Op zondag 26 september 2010 22:16 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
hahaha stinkt behoorlijk ja
maar goed je moet bijna alles toch gedaan hebben in parijs
ja daar ben ik ook nog niet geweest... vast weer te weinig tijd om alles te doen wat ik zou willen..quote:Op zondag 26 september 2010 22:08 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
beter doe je dan gelijk een bezoekje aan de catacomben als je toch een middagje "ondergronds" gaat....
Ga, als het lekker weer is, even naar Jardin Du Luxembourg. Dit in combinatie met een tijdschriftje, krantje of wat drinken/eten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef winka het volgende:
Morgen is dé dag dat we naar Parijs gaan![]()
In één van de eerdere topics werd gesproken over een wijk/buurt waar je leuke en (goedkopere) kleding winkeltjes hebt. Kan het alleen niet terugvinden. Weet iemand welke dit is?
brengt die terrorismedreiging toch nog iets positiefs met zich mee....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef psv-gomes het volgende:
zo nog nooit zo kort in de rij gestaan bij de eiffeltoren
Vandaag 10 min in de rij voor een kaartje en 20 min voor de rij voor naar de top vanaf de 2e verdieping
quote:NOS Nieuws: Japanse manga-kunst in Versailles wekt woede
Een expositie van Japanse kunst die geïnspireerd is op manga-strips in het paleis van Versailles heeft de woede gewekt van een afstammeling van de Franse koning Lodewijk XIV. De man stapt naar de rechter om de expositie van Takashi Murakami te laten verbieden.
Felgekleurde plastic poppetjes en bloemen staan in zalen met marmeren zuilen tussen de klassieke tapijten, beelden, schilderijen en kroonluchters.
De nazaat van de Zonnekoning staat niet alleen in zijn protest; honderden mensen hebben al gedemonstreerd tegen de expositie. De banale kunstwerken onteren het kasteel, vinden ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |