SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dus inderdaad een beetje mijn punt. Maar mischien is het toch ergens wel leuk om elke dag je krantje te krijgen en ondertussen gebruik te maken van de vet coole aanbieding.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:30 schreef Cothen het volgende:
Als je nooit uit jezelf een iPod gaat komen, waarom zou dan een krant met een iPod kopen?
De krant wil je niet en een iPod ook niet (anders had je óf al gekocht óf dit topic anders gemaakt).
neem dan een abo op de viva en flair, daar krijg je ook vast iets leuks bijquote:Op maandag 29 maart 2010 09:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat was dus inderdaad een beetje mijn punt. Maar mischien is het toch ergens wel leuk om elke dag je krantje te krijgen en ondertussen gebruik te maken van de vet coole aanbieding.
En die vibo dan aan jou geven zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem dan een abo op de viva en flair, daar krijg je ook vast iets leuks bij
Of bij een telecomprovider, kan je ook gelijk bellen en internetten met je eifoon.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem dan een abo op de viva en flair, daar krijg je ook vast iets leuks bij
heb er al genoeg, geef maar aan je moeder of zusje, krijgen die ook eens een orgasmequote:Op maandag 29 maart 2010 09:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die vibo dan aan jou geven zeker?
Heeft tele2 geen laptop acties meer?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Of bij een telecomprovider, kan je ook gelijk bellen en internetten met je eifoon.
zoiets kan alleen iemand zeggen die erg, erg, erg, eeeeeeeeeeeeerg dom is...(ik zal geen andere woorden gebruiken, aangezien mijn post dan toch wordt verwijderd....)quote:P.S. Is het niet zo dat alleen negers een Ipod hebben?
Je vergeet de "nou doe die Ipod dan maar omdat het zo'n leuke aanbieding is" factor. Los had ik die azijnbode en die Ipod nooit genomen, terwijl het gecombineerd best een leuke aanbieding is.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef ptb het volgende:
je bent je er vast van bewust dat je als je alleen een Ipod koopt goedkoper uitbent aangezien je het nieuws toch online leest...wat je laatste opmerking aangaat
Het concept van sarcasme ontgaat jou volledig he?quote:zoiets kan alleen iemand zeggen die erg, erg, erg, eeeeeeeeeeeeerg dom is...(ik zal geen andere woorden gebruiken, aangezien mijn post dan toch wordt verwijderd....)
Jammere reactiequote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef ptb het volgende:
[..]
zoiets kan alleen iemand zeggen die erg, erg, erg, eeeeeeeeeeeeerg dom is...(ik zal geen andere woorden gebruiken, aangezien mijn post dan toch wordt verwijderd....)
hap hap, er heeft iemand nog niet ontbeten blijkbaarquote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef ptb het volgende:
zoiets kan alleen iemand zeggen die erg, erg, erg, eeeeeeeeeeeeerg dom is...(ik zal geen andere woorden gebruiken, aangezien mijn post dan toch wordt verwijderd....)
Laptop met internet + koffie + nette tuinstoel + zon = ook genieten, maar dan zonder duur extra aboquote:Op maandag 29 maart 2010 09:57 schreef deepart het volgende:
Krant + koffie + nette tuinstoel + zon = genieten.
Maar de iPhone daarintegenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:03 schreef SadKingBilly het volgende:
iPod
Die dingen kun je alleen legitiem gebruiken als je dertien bent of geestelijk ontoerekeningsvatbaar bent.
Een krant voelt net iets andersquote:Op maandag 29 maart 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laptop met internet + koffie + nette tuinstoel + zon = ook genieten, maar dan zonder duur extra abo
Zeker nu hij in tabloid formaat is. Nu hoef ik tenminste niet meer de krant over de hele keukentafel uit te spreidenquote:
ja idd, daar heb je hoekjes van die omwaaien, papier dat scheurt, de hele krant die van tafel zo het zwembad in kan waaien...quote:
Hoax! Jij hebt niet eens een zwembadquote:Op maandag 29 maart 2010 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja idd, daar heb je hoekjes van die omwaaien, papier dat scheurt, de hele krant die van tafel zo het zwembad in kan waaien...
geef mij maar de laptop
heb er 2quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoax! Jij hebt niet eens een zwembad![]()
Alleen vibos
Ah, de lokale boer heeft zijn beerputten voor je open gesteld begrijp ik?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb er 2![]()
(zwembaden he, niet vibo's)
ik woon langs de maasquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, de lokale boer heeft zijn beerputten voor je open gesteld begrijp ik?
Daaromquote:Op maandag 29 maart 2010 10:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zeker nu hij in tabloid formaat is. Nu hoef ik tenminste niet meer de krant over de hele keukentafel uit te spreiden
Neequote:
Dat is voor een jaarquote:
Nee, 12 x 16,60.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:06 schreef Ladylike het volgende:
dus je overweegt 199,20 uit te geven voor iets dat nu (dus over een jaar kost het je nog minder) maar rond de 129 euro kost?
Lekker klein ookquote:Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
12 x 16,60 = http://www.redcoon.nl/ind(...)25/refId/kieskeurig/
heb je nog over ook en WiFi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |