Bij het zien van dit werd ik nog chagrijniger dan ik al was, bedankt.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Hoezoquote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij het zien van dit werd ik nog chagrijniger dan ik al was, bedankt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En het horen van dat liedje helemaalquote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat liedjequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Een "rare afbeelding" voor jullie
Daarom word ik er chagrijnig van. Doe mij maar een goede bult herrie.quote:
Jij snapt het.quote:
Ik heb er ook wel even zin in eigenlijk...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom word ik er chagrijnig van. Doe mij maar een goede bult herrie.
hardstyle/hardcore ftwquote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom word ik er chagrijnig van. Doe mij maar een goede bult herrie.
Nee joh, even wat grind. Of wat beukmetaal.quote:
Hoe komen ze daarbij dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef Trollface. het volgende:
Krijg net te horen dat ik een 1 krijg voor Frans omdat ik afgekeken zou hebben... wat ik niet heb gedaan.
Wth? Hoe komen ze daar nu bij en hoe kunnen ze dat bewijzen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:55 schreef Trollface. het volgende:
Krijg net te horen dat ik een 1 krijg voor Frans omdat ik afgekeken zou hebben... wat ik niet heb gedaan.
Dunno... misschien omdat mijn buurman waarschijnlijk bij mij af zat te kijken.quote:
Als een leraar hier zegt dat je hebt afgekeken, heb je afgekeken. End of story.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wth? Hoe komen ze daar nu bij en hoe kunnen ze dat bewijzen?
TE vrolijk. Ik ben van mezelf boven gemiddeld vrolijk maar dat liedje maakt me gewoon chagrijnig.quote:
Dat mag niet!!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dunno... misschien omdat mijn buurman waarschijnlijk bij mij af zat te kijken.
[..]
Als een leraar hier zegt dat je hebt afgekeken, heb je afgekeken. End of story.
Maar ik heb niet afgekekenquote:
Lekker lulig dan. Heeft je buurman over het algemeen hogere cijfers dan jij ofzo, dat ze denken dat jij bij hem af zat te kijken?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dunno... misschien omdat mijn buurman waarschijnlijk bij mij af zat te kijken.
[..]
Als een leraar hier zegt dat je hebt afgekeken, heb je afgekeken. End of story.
raar zegquote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TE vrolijk. Ik ben van mezelf boven gemiddeld vrolijk maar dat liedje maakt me gewoon chagrijnig.![]()
Een leraar mag je niet op verdenking een 1 geven. Dat moet hij bewijzen.quote:
Ik heb dat liedje als wekkerdeuntje op mn telefoonquote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
raar zegIk kan dat liedje wel waarderen. Ben voor m'n gevoel op z'n minst gemiddeld vrolijk
Hoezo raar? Je moest eens weten van wat voor muziek ik vrolijk word.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
raar zegIk kan dat liedje wel waarderen. Ben voor m'n gevoel op z'n minst gemiddeld vrolijk
Strontvervelend.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat liedje als wekkerdeuntje op mn telefoon
Zo werkt het helaas wel hier.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een leraar mag je niet op verdenking een 1 geven. Dat moet hij bewijzen.
En je buurman die kan er zo mee wegkomen?quote:
Sommige mensen denken dat ik altijd melig ben.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |