abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79692696
Al lijkt dit onderwerp "grappig" bedoeld, het is een serieuze vraag...

Ik heb sinds een maandje of 2 een vriendin. Echt een hele leuke, lieve meid waar ik best wel "een toekomst" mee zie. Er is echter een probleem. Ze heeft een kat (jaar of 2 oud). Ik ben niet "fysiek allergisch", maar ik vind het echt een schijtbeest.

Uiteindelijk wil zij (en ik) wel samenwonen, maar mijn stelling is vrij duidelijk: ik ga niet met een kat in een huis wonen. No way.

Ben ik een botte lul? Sta ik niet in mijn "recht" omdat niet aan de buitenkant (niezen, rode ogen) te zien is dat ik "allergisch" ben voor die k-beesten? Iemand met tips? Ervaringen?

Moet ik er nu mee kappen? Zij is ook duidelijk dat ze haar kat niet wegdoet.
pi_79692717
Katten zijn lievvv

Opgelost, slotje
friet saté
  zondag 28 maart 2010 @ 23:47:07 #3
260431 drumminggod
Ik zeg: Doen!
pi_79692732
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef Anywhere het volgende:
Katten zijn lievvv

Opgelost, slotje
Mijn piek is kwijt
pi_79692758
Bedankt voor jullie nuttige bijdragen. Zoals ik al zei is het topic serieus. Als je wel van katten houdt, fijn voor je, is niet mijn vraag. Ik hoef ook geen tips hoe ik die kat dood kan maken, dat is ook niet aan de orde.

Dit is een serieuze R+P stelling/vraag...
pi_79692808
Het was niet voor de kat bedoelt. Als je zo bekrompen bent dat je om zo'n reden niet samen kan gaan wonen kun je maar beter nooit samen gaan wonen. Onflexibele mensen als jij falen in het leven.
pi_79692816
Als zij haar kat echt niet weggaat doen en jij er niet mee wilt leven kan je er beter mee kappen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:50:36 #7
191838 mrfool
Why so serious?
pi_79692846
Als het aan de kat lag, at ze jou.
Serieus al aan samen wonen denken? Je kent der pas 2 maanden..

Ik had ook een vriendin. Eerste kat. Ok. Toen volgende er nummer twee en drie. Ik heb toen gekozen voor; exit.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:50:48 #8
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79692857
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:

Ik heb sinds een maandje of 2 een vriendin. Echt een hele leuke, lieve meid waar ik best wel "een toekomst" mee zie. Er is echter een probleem. Ze heeft een kat (jaar of 2 oud). Ik ben niet "fysiek allergisch", maar ik vind het echt een schijtbeest.

Uiteindelijk wil zij (en ik) wel samenwonen, maar mijn stelling is vrij duidelijk: ik ga niet met een kat in een huis wonen. No way.

Ben ik een botte lul? Sta ik niet in mijn "recht" omdat niet aan de buitenkant (niezen, rode ogen) te zien is dat ik "allergisch" ben voor die k-beesten? Iemand met tips? Ervaringen?

Nee, je staat niet in je recht om te eisen dat ze dr kat wegdoet, die is er al een stukje langer dan dat jij er bent.
Beste oplossing ermee kappen als jij er echt niet mee kan leven, das dan pech voor jou.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zondag 28 maart 2010 @ 23:51:40 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79692884
Samenwonen op drie hoog; gaat vanzelf wel een keer goed.

[serieus]

Je kunt toch gewoon tegen haar zeggen dat je die kat niet wil?

[/serieus]
Je moeder is een hamster
  zondag 28 maart 2010 @ 23:52:01 #10
52349 purplerose
pi_79692895
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:50 schreef mrfool het volgende:
Als het aan de kat lag, at ze jou.
Serieus al aan samen wonen denken? Je kent der pas 2 maanden..

Ik had ook een vriendin. Eerste kat. Ok. Toen volgende er nummer twee en drie. Ik heb toen gekozen voor; exit.
Hoe komt dat? Was je jaloers op de katten ofzo? Daar klinkt het wel een beetje naar, net als dat een man ook jaloers op zn kind kan worden omdat hij dan wat minder aandacht krijgt.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:52:22 #11
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79692905
Pff, stel je aan...

Grtz Kikopoes.

ps; haat aan kattenhaters
pi_79692926
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:

[serieus]

[/serieus]
Extreem faaladvies.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:53:13 #13
52349 purplerose
pi_79692929
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef Crutch het volgende:
Samenwonen op drie hoog; gaat vanzelf wel een keer goed.

[serieus]

[/serieus]
Dat heeft ie blijkbaar al gezegd en zij doet de kat niet weg omdat het hem niet zint. (zoals het hoort uiteraard, je kiest voor je huisdier voor zn leven niet totdat je nieuwe vent het niet kan handelen )
pi_79692931
De kat was er eerder. Uitmaken dus.

Alhoewel ik hoop dat zij eerder is en het zal uitmaken. Wat moet ze met een stumperd als jij.
pi_79692937
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef ggdijkman het volgende:

Je bent een hele DOMME BOTTE LUL en ik zou je helemaal in je giechel schijten als ik haar was... just for fun. Zij daarentegen lijkt me een mega-coole chick. Jij moet oprotten en mij haar nummer geven.

Idioot... zij houdt van die kat. Je gaat haar toch niet vragen dat weg te doen? Zoiets is als een kind. En als je eenmaal aan een levend iets als huisdier of kind begint, dat je de verantwoording daarvoor op je neemt, dan weet je waar je aan begint, is en blijft je verantwoording en laat je dus niet in de steek. ZEKER NIET voor 1 of ander raar puisterig joch wat last van zn hormoontjes heeft en een irritant kutkarakter heeft.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:54:43 #16
52349 purplerose
pi_79692982
Dit is eigenlijk wel het makkelijkste probleem wat je hier tegenkomt in R&P
  zondag 28 maart 2010 @ 23:54:48 #17
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_79692985
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef Anywhere het volgende:
Katten zijn lievvv

Opgelost, slotje
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  zondag 28 maart 2010 @ 23:55:21 #18
52349 purplerose
pi_79693003
Mannen die niet van dieren houdt need not apply
  zondag 28 maart 2010 @ 23:55:36 #19
191838 mrfool
Why so serious?
pi_79693009
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:52 schreef purplerose het volgende:

[..]

Hoe komt dat? Was je jaloers op de katten ofzo? Daar klinkt het wel een beetje naar, net als dat een man ook jaloers op zn kind kan worden omdat hij dan wat minder aandacht krijgt.
Nee, Ik heb zware allergie voor die beesten. Van mijn kant had ik me genoeg aangepast. Die beesten hongen in de gordijnen tot aan het plafond. Er was geen weder respect; er werd simpel nog twee katten bijgehaald. Dit is natuurlijk niet een reden om een relatie te kappen. Het speelde wel een rol
  zondag 28 maart 2010 @ 23:56:43 #20
52349 purplerose
pi_79693048
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:55 schreef mrfool het volgende:

[..]

Nee, Ik heb zware allergie voor die beesten. Van mijn kant had ik me genoeg aangepast. Die beesten hongen in de gordijnen tot aan het plafond. Er was geen weder respect; er werd simpel nog twee katten bijgehaald. Dit is natuurlijk niet een reden om een relatie te kappen. Het speelde wel een rol
Had je al medicatie geprobeerd? En uiteraard had zij natuurlijk eerst de kat op moeten voeden voor ze er nog meer ging nemen Die van mij hangen niet in me gordijnen
  zondag 28 maart 2010 @ 23:57:23 #21
297168 Kikopuz
I like goats
pi_79693074
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef HetWasHandje het volgende:

Je bent een hele DOMME BOTTE LUL en ik zou je helemaal in je giechel schijten als ik haar was... just for fun. Zij daarentegen lijkt me een mega-coole chick. Jij moet oprotten en mij haar nummer geven.

Idioot... zij houdt van die kat. Je gaat haar toch niet vragen dat weg te doen? Zoiets is als een kind. En als je eenmaal aan een levend iets als huisdier of kind begint, dat je de verantwoording daarvoor op je neemt, dan weet je waar je aan begint, is en blijft je verantwoording en laat je dus niet in de steek. ZEKER NIET voor 1 of ander raar puisterig joch wat last van zn hormoontjes heeft en een irritant kutkarakter heeft.
Amen!
  zondag 28 maart 2010 @ 23:58:37 #22
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79693112
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat heeft ie blijkbaar al gezegd en zij doet de kat niet weg omdat het hem niet zint. (zoals het hoort uiteraard, je kiest voor je huisdier voor zn leven niet totdat je nieuwe vent het niet kan handelen )
Deels waar, maar dat maakt TS nog geen botte lul.
Je moeder is een hamster
pi_79693162
Twee maanden en het over samenwonen hebben.. WTF!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:00:46 #24
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79693170
Wat wil je nou eigenlijk horen dan? Er zijn maar drie (reële) opties:
1. Stop being a whiner en neem die kat voor lief.
2. Als het echt zo'n groot probleem voor je is zet je er een punt achter.
3. Ga niet samenwonen.

Optie 1 is natuurlijk de beste, het leven in het algemeen en relaties in het bijzonder bestaan uit compromissen. Als je overal een probleem van maakt zul je het niet ver gaan schoppen in je leven.
  maandag 29 maart 2010 @ 00:00:56 #25
191838 mrfool
Why so serious?
pi_79693177
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Had je al medicatie geprobeerd? En uiteraard had zij natuurlijk eerst de kat op moeten voeden voor ze er nog meer ging nemen Die van mij hangen niet in me gordijnen
Tuurlijk geprobeerd. Die beestjes werden inderdaad niet opgevoed. Het waren net haar kinderen op dat moment

Maar ontopic; TS; Zoals ik al zei; je kent der pas 2 maanden!!! En dan al aan samenwonen denken EN druk maken om een kat? we vinken ongeschikt aan.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrfool op 29-03-2010 00:01:19 (edit) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')