Arme uil.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r missen nog ergens een aantal tekens onderaan je OP
fixed.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r missen nog ergens een aantal tekens onderaan je OP
Ik wel. Laatste show live gezien. Prachtig!quote:
Jep.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:39 schreef Dirkh het volgende:
Als je ook even niet oplet is er zo een nieuw topic.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:39 schreef Dirkh het volgende:
Als je ook even niet oplet is er zo een nieuw topic.
Niet?quote:
Ik speel het wel ff naquote:Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik zie alleen maar geouwehoer in een bar ofzo.
/vlotje?
Ik kon dit stukje woordelijk opdreuenen.quote:
Ja, schud jij maar met je vinger.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slapen. Denk eraan, gedraag jullie!
*schudt vinger*
Truste!![]()
Dat is ie ookquote:Op zondag 28 maart 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind de kamperen scene van Bert echt geniaal.
Trusten.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slapen. Denk eraan, gedraag jullie!
*schudt vinger*
Truste!![]()
Met die familie Mugquote:Op zondag 28 maart 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind de kamperen scene van Bert echt geniaal.
Da's uit dezelfde show.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met die familie Mug![]()
Die op het perronnetje dat ie meedoet aan een wielerronde is ook zo hilarisch
Die helm iddquote:Op zondag 28 maart 2010 23:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's uit dezelfde show.
Met die helm en bijbehorend kapsel.
De eerste keer dat ik dat stukje zag, dacht ik dat ik er niet meer uit zou komen. Zo verschrikkelijk dubbel gelegen!quote:
Ik ga nu nog nietquote:
Ja, dit is geloof ik The Place To Be tegenwoordig!quote:
quote:
Wat kan een dag mooi beginnen he, de zachte ring van de telefoon, de zwoele stem van je vriend en de schreeuw om hulp, de hulp die alleen jij kan geven... romantiek op de maandagmorgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En de klok is ook nog vooruit, dus ik voel me ietwat slaperig
Maar goedemorgen!
Ik kon juist niet helpen, in de file naar Amsterdam had ik nooit meer gehaaldquote:Op maandag 29 maart 2010 07:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat kan een dag mooi beginnen he, de zachte ring van de telefoon, de zwoele stem van je vriend en de schreeuw om hulp, de hulp die alleen jij kan geven... romantiek op de maandagmorgen.
Ja ga ik ook ff doen. Dat eerste danquote:Op maandag 29 maart 2010 07:12 schreef Dirkh het volgende:
ff snel tanden poetsen voordat ik het gevloek en getier van Greys ga lezen
Ik las ooit ergens dat het om de intentie ging, dus de intentie had om de hulp te bieden die alleen jij kan bieden.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon juist niet helpen, in de file naar Amsterdam had ik nooit meer gehaald
[..]
En nu ben ik weg. Tot over een half uurtjequote:Ja ga ik ook ff doen. Dat eerste dan
Was het een emotioneel terugzien?quote:Op maandag 29 maart 2010 07:58 schreef Greys het volgende:
Zo, hij is alweer weg naar Schiphol. Deze keer mét geld en e-ticket enzo
Volgende vlucht 10.05 uur. Moet lukken.
Eh. Neequote:
Ach, als de week zo begint... blijf dan maar in je nest liggenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Eh. Nee
Maar hij kon er inmiddels zelf ook wel om lachen. Als een boer met kiespijn.
Oke. Dan bel ik mijn baas even.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, als de week zo begint... blijf dan maar in je nest liggen
Ja natuurlijk bedoelde ik jou, jij werd toch wakker gebeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke. Dan bel ik mijn baas even.
Of bedoelde je mij niet![]()
Ja het is vandaag bal op de weg.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:13 schreef Greys het volgende:
Ongeluk op de A4.
Drie kwartier vertraging, minstens. Dus of die volgende vlucht het gaat worden....
Ah ja. Altijd leuk, dat verkeer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:13 schreef Dirkh het volgende:
Oh voor de mensen die het interesseert, de bloemen staan droog en moeten gereanimeerd worden.
Het was ook niet echt een gepland logeerpartijtje voor de bloemen.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Je had er lekker veel water bij gedaan dan, als het na een weekend al helemaal weg is
Zeg je kent de definitie van slowchat he? De een reageert op de ander en dat gaat de hele tijd zo door.quote:
Mogge!quote:Op maandag 29 maart 2010 08:31 schreef Greys het volgende:
Mogguh EmEl!
Ja, ik ga maar eens richting werk.
En vanavond op tijd naar bed
Ja, gezelligquote:Op maandag 29 maart 2010 08:46 schreef Goodbye het volgende:
Zometeen gaan vrienden van ons trouwen! Wat een zeikweer, alleen.
Kloink nou ik ga spontaan harder werken.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:02 schreef Dirkh het volgende:
Zo, ff in een half uur een stapel werk doorgenomenDat ging lekker vlot. En dat op een maandag.
Ik kreeg een hele chagrijnige blik van een collega die in eens 's morgens vroeg een pakket werk krijgt.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kloink nou ik ga spontaan harder werken.
Das dan wel weer lief van jequote:Op maandag 29 maart 2010 09:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een koffiemachine werkt weer, dus het gaat vast goed komen.
Ik weet niet wat ik gedaan heb om lief gevonden te worden, maar ik kan daar vast wel aan wennen.quote:
Ja, tot ik je uitje van Vrijdag las, helaas de intentie werkt voor jou niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens dat het om de intentie ging, dus de intentie had om de hulp te bieden die alleen jij kan bieden.
Kijk mijn redder in nood, werk weer aan de kant legt.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
Mogguh![]()
![]()
[..]
Ja, tot ik je uitje van Vrijdag las, helaas de intentie werkt voor jou niet meer.![]()
En waren het oude bloemen of zet je niks in het water dat ze geen 2 dagen verder kunnen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:49 schreef Greys het volgende:
Pisces!
Ll, had je die Allstars bij dat Prijzencircus gebeuren nog gekocht? Want eh...
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_weg__.html?p=13,2
Pisces!
Pisces!
quote:V&D zegt onder protest het rechterlijk bevel te hebben uitgevoerd. Woordvoerster Sandy Perquin: "We hebben geen enkele aanwijzing dat de partij nep is.
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll ook maar een kutochtend?
Ja, als jij zo vroeg al wakker wordt, dan werd jij zo'n beetje wakker toen wij naar bed gingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou de zomertijd mogen ze van mij ook afschaffen, over ochtenden gesproken
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als jij zo vroeg al wakker wordt, dan werd jij zo'n beetje wakker toen wij naar bed gingen.
Nee, ik weet toch niet of hij ze gekocht heeft uiteindelijk?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
hahaha en daar heeft ie bloed zweet en vooral veel tranen aan gespendeerd om die zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll ook maar een kutochtend?
Kopje koffie Greysquote:Op maandag 29 maart 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik weet toch niet of hij ze gekocht heeft uiteindelijk?
En zo ja, dan kan ie ze misschien nog terugbrengen als ie ze dan niet wil.
Ik heb louter goede intenties.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik ga aan de warme choco![]()
Maar bedankt. Voor de 'intentie'.
Wat dan? Gaat niet goed?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:13 schreef Ml-etje het volgende:
ik wil een dag vrij wat een ddraaaahaaamaaa zijt
Het blijkt dat iedereen gepland had dan vrij te zijn en zijn telefoon naar mij wilde zetten plus dat je normaal op die dag ook al een kanon kan afschieten zo weinig mensen zijn er.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat dacht je, ik een kutochtend, dan Ll iedereen ook maar een kutochtend?
Hihi die vrijdag wilde ik ook vrij (mijn Mr is dan ook vrij) maar ik durf niet meer.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:18 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net dat ik vrijdag vrij heb!
En dat is lekker, want donderdagmiddag héb ik altijd al vrij.
En maandag is het Pasen.
Hoezee!
Niet om iets in te wrijven ofzo hoor, EmEl![]()
quote:
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi die vrijdag wilde ik ook vrij (mijn Mr is dan ook vrij) maar ik durf niet meer.
Geniet er maar van hoor
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?
'Kind, neem lekker vrij! Je hebt nog dagen genoeg!'.
Ze willen me vast weg hebben![]()
Go get the t-shirt!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
Nee, serieus.
Ik heb de neiging om het nu goed te gaan maken, maar ik weet niet of ik op deze korte termijn nog een kamer kan krijgen in het Hilton.quote:
Hey TheVulture.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vrijdag ook vrij
Hoi trouwens... TheVulva is er weer
Ik heb Spanje, Denemarken en Litouwen (Eastern European Funk!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens mijn definitieve top 5 gemaakt voor het aankomende songfestival
1. Spanje
2. Denemarken
3. Slowakije
4. Litouwen
5. Estland
Mogguh Ing! Fijne vrije dag vandaag!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Hier stond de wekker op 9 uur en toen dacht ik me nog heeeeel even om te draaien.
FAIL![]()
Greys, hoe is ie thuisgekomen dan? Zonder benzine en zonder geld?
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Het helpt zeker niet als ik zeg dat het me nog aangeboden werd ook?
'Kind, neem lekker vrij! Je hebt nog dagen genoeg!'.
Ze willen me vast weg hebben![]()
Morning Ing, wat lekker!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
Hier stond de wekker op 9 uur en toen dacht ik me nog heeeeel even om te draaien.
FAIL![]()
Greys, hoe is ie thuisgekomen dan? Zonder benzine en zonder geld?
Paniekmodus stond nog aan zeker?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Ing! Fijne vrije dag vandaag!
En thuisgekomen op de laatste druppels benzine. Hij had dus gewoon weer overdreven met zijn 'lege tank'
Mogguh ModEmElquote:
Belgie kwam nog het dichtste in de buurt bij mijquote:Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb Spanje, Denemarken en Litouwen (Eastern European Funk!) ook in mijn Top 5.
De overige twee (nou ja, overige één, naast Sieneke) ga ik vanavond eens bepalen.
Ja, klaar! België komt zéker in mijn top5 ookquote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Belgie kwam nog het dichtste in de buurt bij mij
Kan je er ook een chipmunk stem bij opzetten?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Shalalie shalala shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop![]()
...
Shalalie shalala shalalie shalala ik sta er 's morgens mee op![]()
...
Kutnummerquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Shalalie shalala shalalie shalala 't gaat niet uit mijn kop![]()
...
Shalalie shalala shalalie shalala ik sta er 's morgens mee op![]()
...
quote:
Jij kennelijkquote:Op maandag 29 maart 2010 12:57 schreef JJH het volgende:
Wie neemt er trouwens een life-size Mudkip mee?
Ik wil geloof ik geen meet zonder.....
Als jij dat wilt jongen, dan moet je dat doen, boeit mij dat nou!quote:
Goodbye is het kleinst denk ik, maar die past er ook niet in gok ik. En ik denk ook dat ze daar niet in WIL passenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef JJH het volgende:
http://cgi.ebay.com/NEW-P(...)?hash=item563afbced2
Wie zou die passen?
Heeeeeeee, gaat dezwabber toch niet mee???quote:
Nee?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goodbye is het kleinst denk ik, maar die past er ook niet in gok ik. En ik denk ook dat ze daar niet in WIL passen
Nou, ik heb even in de historie gekeken, en ik heb het idee dat ie zichzelf eraf heeft gehaaldquote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik mis Zwabbert op de lijst idd.
Mooi zo met die linkjes, Tombolalala!
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:09 schreef Greys het volgende:
Ik mis Zwabbert op de lijst idd.
Mooi zo met die linkjes, Tombolalala!
Nou, Zwabber heeft die foto gebruikt voor zijn header volgens mij, dus zo'n toeval is dat niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lijstjes
![]()
Wel humor trouwens dat het dus net zo'n huisje is als in de header van Zwabber
Jaha, maar toen wisten we nog niet zeker dat het ook echt dat huisje zou worden hequote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, Zwabber heeft die foto gebruikt voor zijn header volgens mij, dus zo'n toeval is dat niet.
Maar er was al wel sprake van 't Loo.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaha, maar toen wisten we nog niet zeker dat het ook echt dat huisje zou worden he
Ja, dat wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
Maar het had bij het maken van die header idd nog net zo goed een ander huisje kunnen worden.
Leuk toeval!
Dan helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
Pas jij niet in dat pak van JJH dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk ben ik een heel klein en timide mannetje, dus wees gerust. Het zal je meevallen.
Ik wil het wel proberenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas jij niet in dat pak van JJH dan?
Nee, echt nietquote:
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Maar dat klein en timide viel wel mee toch?
Of zat ik naast je broer bij het NSF?
Ohquote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.
Toch wel?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar je was wel heel bedeesd enzo, dat dan weer wel.
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar dat kwam zeker omdat yvonne er bij was?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, tot zover het geruststellen van tombolafan dat het allemaal wel mee valt.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.
Live seks in de studio van FOK!radio
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb live geneukt met yvonne, als ik dan nog bedeesd ben in de buurt van yvonne dan is er iets niet helemaal goed.
Live seks in de studio van FOK!radio
Het was wel wat dus?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het is dan wel weer zes jaar geleden, maar het schept toch een band.
quote:
Das Sabonquote:Op maandag 29 maart 2010 14:35 schreef Pisces29 het volgende:
Greys; zijn er meer merken die van die (net als Lush) blokken voor in bad verkopen eigenlijk?
Ik zag gister bij de V&D op de plek van de bonbons een hele nieuwe afdeling met allemaal blokken en ballen
Merk heb ik niet onthouden
Hey Pisces!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Jeetje ik val net binnen, ik geloof dat ik even terug moet lezen om dit te begrijpen
uhuhquote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Zaten jullie daar dan gewoon een beetje voor de microfoon te Meg Ryannen, Dirk?
quote:
Ja hoi radiomanquote:
Lush heeft Bubble Bar Slices, die verkruimel je onder de kraan als je bad volloopt.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja!Zijn dat dezelfde type blokken voor in bad als bij Lush? Niet qua geur, maar gewoon blok voor in bad zeg maar?
![]()
Kunnen we dat nog ergens terugluisteren?quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Lush heeft Bubble Bar Slices, die verkruimel je onder de kraan als je bad volloopt.
En Lush heeft Bath Ballistics, dat zijn bruisballen
Geen idee wat sabon precies heeft, vast ook bruisballen, maar wat bedoel je met blokken?
[..]
Kunnen we dat nog ergens terugluisteren?
Nee johquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat niet?![]()
En is Meg Ryan van When Harry met Sally?
Hier is het grijsquote:Op maandag 29 maart 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
Het zonnetje schijnt,
De lucht is blauw!
Ik ga wandelen!![]()
quote:
Uhuhquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom verbaasd mij dat niet?![]()
En is Meg Ryan van When Harry met Sally?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
Het zonnetje schijnt,
De lucht is blauw!
Ik ga wandelen!![]()
Nee want die bubblebar dingen die gebruik je in één of twee keer.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Bubble bar slices, dat bedoelde ik met blokken![]()
Dat is toch altijd wat jullie omschrijven met "het blok gaat zo snel, ben al halverwege"?
Ik krijg altijd honger als ik die Lush blokjes zie![]()
Nee, fuck. Dat was wat ik gister dus wilde zien van X-Factor.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nou al Romy's "goeiemorgen" bij Giel gezien bij X-factor?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee want die bubblebar dingen die gebruik je in één of twee keer.
Die blokken waarvan ze roepen dat het snel gaat, da's volgens mij Ing met d'r King of Skin
Dat zijn massage bars. Klinkt dat kinky he?
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, fuck. Dat was wat ik gister dus wilde zien van X-Factor.
http://www.rtl.nl/components/shows/xfactor3/index_video.xmlquote:Op maandag 29 maart 2010 14:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, fuck. Dat was wat ik gister dus wilde zien van X-Factor.
Ja en daar heb ik nog spijt vanquote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag de herhaling van dat stuk net toen ik hier afsloot gisteravond.
Maar jij keek naar geile blote Spartacus mannen
quote:
Oeh, dat kwam er goed uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/components/shows/xfactor3/index_video.xml
En dan 2e rijtje van boven, 2e van rechts kiezen.
"Juryvisits, interviews en".
En dan op 8:15.
quote:
Ik loop gisteravond de slaapkamer in, zwaard mee, helemaal naakt en ik roep I am Spartacus!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt wel eens met meer overtuiging getypt Dirk.
quote:
"This is Sparta" had wel gewerktquote:
Ho wacht eens ff. Moet ik iemand meenemen naar de slaapkamer en dan tegen Paddo zeggen: Schat This is Sparta.quote:
Heb je onze grote vriend G. Butler nog gezien op de foto's waar hij J. Aniston gewoon echt IN d'r kont grijpt?quote:
(er staat een accountant op een halve meter van mijn scherm af) Kan ik het gewoon kijken denk je?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je onze grote vriend G. Butler nog gezien op de foto's waar hij J. Aniston gewoon echt IN d'r kont grijpt?![]()
http://www.tmz.com/2010/0(...)-pictures-butt-grab/
Ja. Het is niet naakt of shocking ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
(er staat een accountant op een halve meter van mijn scherm af) Kan ik het gewoon kijken denk je?
Waar is die vinger nou?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je onze grote vriend G. Butler nog gezien op de foto's waar hij J. Aniston gewoon echt IN d'r kont grijpt?![]()
Gezien, vind dat kan.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Het is niet naakt of shocking ofzo.
Gewoon grappig.
Zouden die vingers niet gesoept zijn?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
en dan tegen Paddo zeggen: Schat This is Sparta.
quote:
Dat probeerde ik gister toch al, met mijn goddelijke lichaam, mijn zwoele blik en mijn zwaard.quote:
Nee je moet beginnen met de 300 film, anders is ze onwetend.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat probeerde ik gister toch al, met mijn goddelijke lichaam, mijn zwoele blik en mijn zwaard.
quote:
The Ugly Truth, heb je die al gezien met hem?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zouden die vingers niet gesoept zijn?If not;
Een rock-on teken tegen je bips
![]()
Ik zag gister een nieuwe film met Butler, ook romantiesss geloof ik, bij Videoland.
Dat is niet Spartacus piemel, Leonidasquote:Op maandag 29 maart 2010 15:34 schreef Dirkh het volgende:
Nou schat, ik zal je vanavond toch eens ff verwennen, hier heb je een dvd van Spartacus.
Als je klaar bent, ruim je de troep dan wel weer op?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
The Ugly Truth, heb je die al gezien met hem?
If not, doen!Hi-la-risch!
Gaat over de misverstanden tussen mannen en vrouwen bij het daten.
En hij zal wel even duidelijk maken hoe de mannen in elkaar zitten.
Hij is bruter dan bruut
Heb je een suggestie? Ik zie me mezelf niet in een spidermanpak hijsen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen favoriet bij jou dus?
Dan doe je maar een ander actiefiguur na
Oh ja het is een 8 uur soapkijker, ja daar heb je het al...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Dirkh het volgende:
Pisces, ik sla dit advies over hoor, ik geloof niet dat het gaat werken.
Jan Kooi(y)man?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je een suggestie? Ik zie me mezelf niet in een spidermanpak hijsen eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja het is een 8 uur soapkijker, ja daar heb je het al...
Nee doemaarnietdan.
Doen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die was het! Wil ik vandaag of morgen kijken
Mooiste liedje dat Krezip heeft gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Zucht. Mooi. Ondanks dat ik niet zo van haar stem houd.
Ja, "geen talent voor acteren"quote:
Lekker lichaam, volgens mij leuke persoonlijkheid, carrière, leuk hoofd. Ja, wel watquote:
Ik vind deze mooier!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooiste liedje dat Krezip heeft gemaakt
Je kan toch IETS hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker lichaam, volgens mij leuke persoonlijkheid, carrière, leuk hoofd. Ja, wel wat.
Met Jan?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach, ik zou daar best mee kunnen leven.
Welke jan, is die man met ontbloot bovenlijf jan?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jan toch iets te jong.
Hoe oud is ie eigenlijk?
Tegen de 30. Is dat al te jong voor jequote:Op maandag 29 maart 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind Jan toch iets te jong.
Hoe oud is ie eigenlijk?
Fijn he zo'n coming outquote:
quote:
Srsly?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegen de 30. Is dat al te jong voor je?
Ghehehe, en dan lullen ze altijd over wijvennijdquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Srsly?
Oh. Ik dacht dat ie ergens zo rond de 20-21 zou zijn ofzo
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:53 schreef JJH het volgende:
Zou ie familie zijn van Jaap Kooiman?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL is 24 en Jan Kooyman schat jij 20-21?![]()
quote:
Ja, ik vind het in GTST, als ik daar al eens langs zap, echt een jongetje-jongetjequote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb jij een vreemd gevoel voor leeftijd, laatst ook die ene dude uit ehhhhh, Devil wears Prada, die we de week ervoor al hier in het topic hadden
LL is 24 en Jan Kooyman schat jij 20-21?![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het in GTST, als ik daar al eens langs zap, echt een jongetje-jongetje
Ik heb ook een slecht gevoel voor leeftijd, dat zegt me allemaal niet zoveel. Dat klopt wel jaquote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar 21?Al had je nou 27 gezegd, maar 20-21
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht gevoel voor leeftijd, dat zegt me allemaal niet zoveel. Dat klopt wel ja
quote:
En de knoopjes die net niet knappen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die buik ook met die bretels erop geperst
quote:
Vroeger keek ik het heel vaak.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die onderste staat al op springen
Ja dat is echt een leuke serie
GTST of TWGHL?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik heb alleen nooit naar die serie gekeken, dus las gewoon mee.
TWGHG, ik heb het wel een keer aan gehad maar ben niet van die humor, dus zapte vaak al snel weg.quote:
Hij wordt in april ook gewoon 29quote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een slecht gevoel voor leeftijd, dat zegt me allemaal niet zoveel. Dat klopt wel ja
Emmer-Compascuumquote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger keek ik het heel vaak.
En met zus uit Emmer-Compascuum.
quote:
Zo goed als overquote:
Ik doe veel gekke dingen, maar ik spring niet tegen de muur op als ik honger heb.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jongens, ik heb net een pizza op, ik sprong bijna tegen de muur van honger
Vanavond maar even een slaatje maken en wat brood.
tot zo!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga naar huis, ben er wel zat van voor vandaag.
Tot zo
Rijd voorzichtig!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Tot zo
Rijzequote:Op maandag 29 maart 2010 16:25 schreef Dirkh het volgende:
Tot zo
Het gaat om het idee.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Greys het volgende:
Ik geloof alleen niet dat die nog te redden waren he?
LOGgen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
Dus als dirk in de auto zit durven we niet meer te posten?
Of word er hier weer serieus geLOGd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |