Alleen de SBS 6 kijkers hebben er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef Shirley het volgende:
Coming to Holland - 3 oerlelijke zogenaamde prinsen van landen en gebieden waar niemand ooit van heeft gehoord gaan proberen om in ons land een eigen slaafje te vinden. Als de heren dan ook nog typisch Hollandse dingen gaan doen is dat natuurlijk baanbrekende televisie! Ook al is het tig keer eerder vertoond met de Papoea's en Zulu's
De de momenten komen natuurlijk zoveel mogelijk uit eigen archief. Want alleen SBS heeft natuurlijk goed en kwalitatief hoog beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Aurelianus het volgende:
De top 25 meest schokkende televisiemomenten - 25 fragmenten die iedereen al jaren kent en die minstens tien keer worden herhaald alvorens het volgende fragment aan de beurt is, of een reclameblok natuurlijk.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Tabloid het volgende:
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 - Teleac voor de SBS6 kijkers.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef Refurb het volgende:
Peter R De Vries: Vent die stopt omdat hij zich beledigd voelt.
3de keer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:56 schreef Refurb het volgende:
Peter R De Vries: Vent die stopt omdat hij zich beledigd voelt.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:48 schreef Doler12 het volgende:
Als je a zegt moet je ook b nus zeggen HAHA EINZ 1!1!!!![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Salvad0R het volgende:
Laat me je leeg imitatie even zien = Laat me je legitimatie even zien
Zo flauw dat ik hierom hardop moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:11 schreef leolinedance het volgende:
Waar kan ik de handen wassen? -> Rob wil de handen wassen.
Geen zeep? -> Geen OK-sticker dus.
Daar word ik niet vrolijk van! -> Rob vindt het maar niks.
Die rubbers... -> Rob checkt de rubbers van de koelkast.
En labellen he! -> Rob wil graag dat men etenswaren in de koelkast labelt met verschillende kleurtjes.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo flauw dat ik hierom hardop moest lachen
LOL ongelofelijk dat dit kan in Nederrlandd!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef TheFrankey het volgende:
Straks in Hart van Nederland; Hommel klapt tegen raam! Buurt in opstand tegen te schone ramen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef eucalyptus het volgende:
Met gevaar voor eigen leven: Iemand die het niet over z'n hart kan verkrijgen om de kat van de buurvrouw in de boom te laten zitten en een ladder haalt.
Je vergeet Albertoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Is mijn verzinsel Speeting al voorbij gekomen?
Spee-ting ~ de
Bijeenkomst van fans van televisiezender SBS6, met name het programma Wegmisbruikers, die onder het genot van een hapje en drankje al kijkend naar dit programma hun liefde voor Koos Spee, André van der Toorn, Jos, Ger, Antoinette en menig ander cultheld ter uiting brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |