Ging die brief daarover? Ik kon niks ontdekken wat nou veranderd wasquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef Pablo88 het volgende:
Of terwijl Dienst Uitvoering Onderwijs; die iedereen met een weekend abonnement voor het OV de donderdag middag voor Goede Vrijdag het gratis reizen afneemt!
Voorgaande jaren was het nog wel gewoon gratis reizen op de donderdag middag voor Goede Vrijdag![]()
Antiklacht: toch laat het me niet weerhouden om er donderdag een mooie avond van te maken in Nijmegen
Ik idd ook niet, die brief was kut.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ging die brief daarover? Ik kon niks ontdekken wat nou veranderd was.
Ik weet het wel zeker:quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Ik idd ook niet, die brief was kut.
Maar er stond dus niks op over die extra middagen, dus dat ben ik gaan opzoeken.. Volgens mij zijn alle middagen voor feestdagen gecanceld om gratis te reizen
http://www.ib-groep.nl/particulieren/reizen/week_of_weekend.aspquote:in tegenstelling tot wat in de folder Studentenreisproduct staat, kun je voorafgaand aan een feestdag niet gratis reizen met je weekendkaart.
Voor hen maakt het toch niks uit, die mochten de middag ervoor sowieso al gratis reizen en op de betreffende feestdag nog steeds niet..quote:Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef Christiaan het volgende:
CCC-ombo-breaker.
Tevens wel chill voor weekov'ers
Wel op goede vrijdag:quote:Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Voor hen maakt het toch niks uit, die mochten de middag ervoor sowieso al gratis reizen en op de betreffende feestdag nog steeds niet..
quote:Weekabbonement
gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
Jawel, ik mag op de feestdag nu wel gratis reizenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Voor hen maakt het toch niks uit, die mochten de middag ervoor sowieso al gratis reizen en op de betreffende feestdag nog steeds niet..
Mensen met een week OV mogen vrijdag niet gratis reizen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel, ik mag op de feestdag nu wel gratis reizen.
Het is een oneerlijke wereldquote:Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel, ik mag op de feestdag nu wel gratis reizen.
Zoveel zinvolle posts staan er hier niet, lees er eens een paar ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef Zero17 het volgende:
Mag je eigenlijk op hemelvaart gratis reizen?
Oranjepopquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef Pablo88 het volgende:
Of terwijl Dienst Uitvoering Onderwijs; die iedereen met een weekend abonnement voor het OV de donderdag middag voor Goede Vrijdag het gratis reizen afneemt!
Voorgaande jaren was het nog wel gewoon gratis reizen op de donderdag middag voor Goede Vrijdag![]()
Antiklacht: toch laat het me niet weerhouden om er donderdag een mooie avond van te maken in Nijmegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |