QFT. Plus een zwaar hoofd, zere keel en droge strot.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Hoogtepunt: Uitgeslapen
Dieptepunt: Somber gevoel
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:39 schreef eleusis het volgende:
Hoogtepunt: toen m'n kamergenoot op werk weg was, een stiekem vrijdagmiddagpeukie gerookt met een lekker muziekje op
Dieptepunt: opzien tegen weekend; hele weekend weer werken aan m'n stuk, mede-auteur is jarig en heeft dus moreel een excuus om weinig te doen, maar maandag komen de eerste proefpersonen al en er is nog zoooveeeel niet gedaan
Dank jequote:
heeel veel plezier!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:24 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Hoogtepunt: Strax met mijn dochter een weekendje weg![]()
![]()
![]()
Dieptepunt: Met bovenstaand hoogtepunt![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:23 schreef Urquhart het volgende:
Hoogtepunt: Uitgeslapen
Dieptepunt: Somber gevoel
En toen heb je haar dus gedumpt vandaag?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef Xanthas het volgende:
Hoogtepunt: mijn oma heeft weer een topdag gehad.
Dieptepunt: mijn ex tilde me op om me vervolgens nog harder te laten vallen.
Nah, ze is al maanden mijn ex. Ik laat me er soms te makkelijk onder krijgen door haar.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toen heb je haar dus gedumpt vandaag?
Dieptepunt: Iemand die nieuwsgierig met sch schrijftquote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef candygirl het volgende:
Ik vond dit best wel iets hebben ,dus ben wel nieuwschierig om eens een tijdje te kijken wat iemand voor
quote:Op zondag 4 april 2010 04:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dieptepunt: Iemand die nieuwsgierig met sch schrijft
Jawel hoor, gewoon editquote:Op zondag 4 april 2010 12:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
ik weet het maar,zag het te laat en kan het niet meer veranderen ,dussssssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |