Leuk om te merken dat het al makkelijker gaat hè?quote:Op maandag 5 april 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
Hallo!
Ik kom hier ook eens wat meekijken!
Ben begonnen met het beginnersschema van Runinfo, en zit nu op week 1 - dag 3 (4 x 2minuten hard met 2 wandelen ertussen). Merk nu al dat het makkelijker gaat dan de eerste twee dagen uit het schema (zelfde schema 4x2 om 2)
Ja, dat motiveert wel echt om door te gaan! Want het begin is toch het ergste weet ik uit ervaringquote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Leuk om te merken dat het al makkelijker gaat hè?
Vandaag les 7, het was lekker weer. Ik had alleen erge loopneus, steeds m'n neus op moeten halen ademde wat irritant. Volgende les niet mijn zakdoekjes vergetenIedereen leek wel op de been trouwens, tweede paasdag syndroom?
Hoe duur waren ze uiteindelijk?quote:Op maandag 5 april 2010 22:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb me bij De Hardloopwinkel laten adviseren. Die filmden eerst hoe ik liep, legde toen uit hoe ik liep en waarom ik welke schoenen nodig had. Vervolgens stuk of 10 schoenen aangehad en in de straat voor de winkel heen en weer gerend tot ik de schoenen had die perfect waren.
Wilde ook niet teveel geld eraan uitgeven, maar tsja, liever iets meer geld kwijt en schoenen die voor mij perfect zijn, dan net niet schoenen.
Heeft het ook zin? In die zin dat je sneller van je blessures af bent?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
Sport-massage heerlijk ! lijkt me maar vooral op het moment dat je ellende hebt.
Blessures etc.
Precies de twijfel waar ik nu ook mee zit. Ik ben nog maar net begonnen, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar blijft dat ook zo....quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef LieLie het volgende:
Maar het is wel dubbel. Aan de ene kant wil je eerst zeker weten dat je hier echt mee doorgaat, voordat je die investering doet, maar aan de andere kant is de kans dat je doorgaat misschien wel groter als je echt goede schoenen hebt
120 euro ofzo? Dat waren dus schoenen met speciale zooltjes erin, voor extra demping. Schoenen van Sauconyquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:24 schreef peejdorie het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze uiteindelijk?
inderdaad vet druk trouwens, afgelopen weekend
Sportmassage alleen afgelopen jaar gehad bij de batavierenrace, kun je gratis krijgen van fysiotherapeut-studenten die ervaring moeten opdoenErg lekker voor een keertje moet ik zeggen, vooral als je een beetje over je eigen grens heen bent gegaan..
nog meer mensen die dit jaar mee gaan doen aan de bata?
Ik had gisteren wat last van mijn knie, nu niet meer....ik ga het vanavond gewoon proberen, lukt het niet kan ik altijd nog stoppen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef GotC het volgende:
Ik zou aanraden om die rustdag te nemenje lichaam moet ook herstellen
Die twijfel had ik ook. Ik wilde niet direct veel geld uitgeven aan iets waarvan ik nog niet wist of ik er echt mee door zou gaan. Maar ik ben alleen maar enthousiaster geworden sinds ik geschikte schoenen (dus schoenen geschikt voor mijn voeten) heb gekocht.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Precies de twijfel waar ik nu ook mee zit. Ik ben nog maar net begonnen, tot nu toe vind ik het wel leuk, maar blijft dat ook zo....
burgerlul! veel plezier!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:16 schreef Joene het volgende:
Straks voor het eerst naar de atletiekvereniging , Spannend
Op de site van Apple gekeken? Of misschien heeft dealextreme wel wat voor super cheap.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef boskameel het volgende:
Grappig tooltje dat Runkeeper zeg, nooit eerder gebruikt. Vanavond eens geinstalleerd op mijn iPhone, en hij houdt echt alles precies bij.
[ afbeelding ]
Weet iemand een goede houder voor de iPhone tijdens het hardlopen bv voor om je bovenbeen/ arm? Hij zat nu in mijn broekzak, en ik durfde niet echt voluit te gaan, straks viel hij eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |