abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79781623
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Joene het volgende:
ik wil kijken voor het Jack en voor 1 of 2 shirtjes
Ik heb net een jack en een shirtje gehaald. Geen geld in totaal 17 euro'tjes. Goed spul overigens. Die broek heb ik maar laten liggen want iets zegt mij dat ik die toch niet aantrek. Ik loop wel in een voetbalbroekje
pi_79782303
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik heb net een jack en een shirtje gehaald. Geen geld in totaal 17 euro'tjes. Goed spul overigens. Die broek heb ik maar laten liggen want iets zegt mij dat ik die toch niet aantrek. Ik loop wel in een voetbalbroekje
Da's wel een verschil in prijs met de shit van dezelfde kwaliteit die ik een paar maanden geleden uit een hardloopzaak heb gehaald.
pi_79782402
Hardloopwinkel is wel duur ja

Maar het jackje wil ik echt een kans geven.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79784564
Nou, dat was een beetje jammer. Broek hadden ze niet meer in mijn maat en ik heb op de gok een shirtje in M meegenomen want kleiner was er niet meer, maar die zit toch wel erg ruim

Weet niet of ik op tijd naar de Lidl kan, anders doe ik daar morgen nog een poging.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_79784695
Bij de Aldi hadden ze ook nog maar 1 shirtje, een blauwe in mijn maat S!
pi_79786621
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Bij de Aldi hadden ze ook nog maar 1 shirtje, een blauwe in mijn maat S!

Ik heb een M
pi_79795752
Zit in de nachtdienst, maar toch zo les 3 maar even lopen.
Ook bij de aldi gekeken, broek meegenomen, een s nu maar open dat die past.
Goedemorgen :W
pi_79797123
Heb de XL jack en XL shirt voor mannen gekocht ! Past prima , mooi spul
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_79799744
Les 3 zit er op.
Stond best veel wind, en dan krijg ik meestal last van mijn oren, dus liep lekker voor gek met oorwarmers op
En de broek van de Aldi past prima, nu nog wachten op wat warmer weer.
pi_79802993
Ik wil nu in mijn rustdagen ook wat oefeningen erbij gaan doen voor de rompstabiliteit.
Maar beginnersoefeningen vinden op internet bleek lastiger dan verwacht. Voor de meeste heb je een bal nodig.

Ik heb wel deze site gevonden: http://www.contest.nl/wm07-1-core%20stability.pdf
Rechts onder staan simpele oefeningen, maar het is nog maar de vraag hoe je die uit moet voeren als er geen plaatjes bij staan.

Iemand die mij op weg kan helpen, of andere geschikte oefeningen weet?
pi_79803574
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik wil nu in mijn rustdagen ook wat oefeningen erbij gaan doen voor de rompstabiliteit.
Maar beginnersoefeningen vinden op internet bleek lastiger dan verwacht. Voor de meeste heb je een bal nodig.

Ik heb wel deze site gevonden: http://www.contest.nl/wm07-1-core%20stability.pdf
Rechts onder staan simpele oefeningen, maar het is nog maar de vraag hoe je die uit moet voeren als er geen plaatjes bij staan.

Iemand die mij op weg kan helpen, of andere geschikte oefeningen weet?

Maar dan de arm waarop je steund niet gestrekt maar op de elleboog steunen.

google op rompstabiliteit oefeningen en je vind genoeg voorbeeld plaatjes.
  donderdag 1 april 2010 @ 08:29:38 #162
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_79818517
ik heb gisteren ook maar die broek gehaald bij de aldi (het 7/8 model) ik had al een korter model maar dat is wat te koud. broek van de aldi zit prima overigens. ik heb gisteren ook hardloopsokken gehaald wat een verschil is dat zeg tegenover normale sportsokken!! super relaxt.

ik zit nu alleen te twijfelen over een hartslag/gps ding. ik loop nu met Runkeeper op de iphone wat opzich wel een leuke gratis oplossing is (je ziet hoe hard je loopt, je ziet de route die je hebt gelopen)

maar ik zou toch graag willen weten wat mn hartslag zoal doet en het liefst heb ik dat in een alles in 1 apparaat want om nou met 5 apparaten te gaan lopen dat is ook weer overdreven. daarnaast is het zo dat die iphone niet echt handig is met lopen (veel te lomp)

Ik zit nu te twijfelen tussen de Adidas Micoach of de Nike+ polsbandje maar volgens mij meet het polsbandje van nike geen Hartslag.
pi_79818565
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef blomst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Maar dan de arm waarop je steund niet gestrekt maar op de elleboog steunen.

google op rompstabiliteit oefeningen en je vind genoeg voorbeeld plaatjes.
Thanks! Daar heb ik wat aan.
  donderdag 1 april 2010 @ 09:39:55 #164
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79820002
quote:
Op donderdag 1 april 2010 08:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb gisteren ook maar die broek gehaald bij de aldi (het 7/8 model) ik had al een korter model maar dat is wat te koud. broek van de aldi zit prima overigens. ik heb gisteren ook hardloopsokken gehaald wat een verschil is dat zeg tegenover normale sportsokken!! super relaxt.

ik zit nu alleen te twijfelen over een hartslag/gps ding. ik loop nu met Runkeeper op de iphone wat opzich wel een leuke gratis oplossing is (je ziet hoe hard je loopt, je ziet de route die je hebt gelopen)

maar ik zou toch graag willen weten wat mn hartslag zoal doet en het liefst heb ik dat in een alles in 1 apparaat want om nou met 5 apparaten te gaan lopen dat is ook weer overdreven. daarnaast is het zo dat die iphone niet echt handig is met lopen (veel te lomp)

Ik zit nu te twijfelen tussen de Adidas Micoach of de Nike+ polsbandje maar volgens mij meet het polsbandje van nike geen Hartslag.
Beter koop je dan zo'n horloge met GPS en een hartslag meter ding.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:25:13 #165
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_79823351
vanavond proberen 10km te lopen, ben benieuwd! Volgens mij heb ik thuis ook nog wel ergens zo'n hartslagmeter geval liggen, die ga ik ook maar weer eens zoeken. Heb er zin in!
maar nu eerst nog stage..
  donderdag 1 april 2010 @ 11:45:25 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_79824165
Net Evy 8 gelopen, ging lekkerrrr! Ondanks bagger storm weer.

pi_79824195
Plaatje is wel erg klein. Kzieniks.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:47:38 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_79824244
Verkeerde link
  donderdag 1 april 2010 @ 11:49:30 #169
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_79824304
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Net Evy 8 gelopen, ging lekkerrrr! Ondanks bagger storm weer.

[ afbeelding ]
welke site gebruik je hier eigenlijk voor?
en in combinatie met je telefoon met gps-zender oid?
  donderdag 1 april 2010 @ 11:53:25 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_79824443
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:49 schreef peejdorie het volgende:

[..]

welke site gebruik je hier eigenlijk voor?
en in combinatie met je telefoon met gps-zender oid?
HTC Legend met Cardiotrainer app Verzend het automatisch naar die website toe.
  donderdag 1 april 2010 @ 12:06:15 #171
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_79824925
hmm werkt wel mooi ik ben van plan om mn iphone mee te nemen de volgende keer (maar zoals eerder gezegd is het wel een beetje een groot ding om tijdens het hardlopen mee te nemen eigenlijk).
Heb net runkeeper erop geinstalleerd. Ook al getest met een stukje wandelen, is wel erg handig dat je precies kan zien hoe hard je overal loopt, dus of je een beetje gelijkmatig loopt. Dit soort grafiekjes krijg je daarmee:

Die elevation hoeft van mij niet echt, maar wel mooi!
  donderdag 1 april 2010 @ 12:48:42 #172
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_79826468
zo ziet het er in runkeeper uit

het is opzich een mooi programma zeker gezien het gratis is, het is alleen jammer dat je verplicht bent je iphone bij je te hebben en jammer dat er geen hartslag add-on is...
  donderdag 1 april 2010 @ 20:34:03 #173
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_79844416
Mijn resultaat van vanavond:

Heb me een beetje ingehouden omdat ik voelde dat mijn spieren (vooral kuiten) nog vermoeid waren van eerder deze week. Maar lekker was het wel.

vraagje: ik kan met mijn muis over de hele route gaan, maar de grafiek loopt maar tot 5,5km. De laatste 2 km staan er dus gewoon niet op.. Meer mensen die dit probleem wel eens hebben meegemaakt?
pi_79844620
Woehoe, ik heb vanavond ook tegen de wind opgebokst.

Het was wel echt super zwaar. Normaal gesproken als het waait ga ik in de woonwijken lopen om het een beetje te verlichten, maar nu ben ik in de open velden gegaan. Het was zwaar, maar het was het waard.
Zondag wordt de tijdsduur alweer opgebouwd naar 5 minuten achter elkaar. Ik hoop wel dat het weer dan wat verzacht is.

Ik heb trouwens vandaag nog een hardloopbroek bij de Aldi kunnen scoren.
Die joggingbroek zal in de warme zomer toch wel wat minder geschikt worden...
  donderdag 1 april 2010 @ 21:16:38 #175
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79846435
en met Nokia SportsTracker

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')