Ik heb net een jack en een shirtje gehaald. Geen geld in totaal 17 euro'tjes. Goed spul overigens. Die broek heb ik maar laten liggen want iets zegt mij dat ik die toch niet aantrek. Ik loop wel in een voetbalbroekjequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:32 schreef Joene het volgende:
ik wil kijken voor het Jack en voor 1 of 2 shirtjes
Da's wel een verschil in prijs met de shit van dezelfde kwaliteit die ik een paar maanden geleden uit een hardloopzaak heb gehaald.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb net een jack en een shirtje gehaald. Geen geld in totaal 17 euro'tjes. Goed spul overigens. Die broek heb ik maar laten liggen want iets zegt mij dat ik die toch niet aantrek. Ik loop wel in een voetbalbroekje
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:04 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Bij de Aldi hadden ze ook nog maar 1 shirtje, een blauwe in mijn maat S!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik wil nu in mijn rustdagen ook wat oefeningen erbij gaan doen voor de rompstabiliteit.![]()
Maar beginnersoefeningen vinden op internet bleek lastiger dan verwacht. Voor de meeste heb je een bal nodig.![]()
Ik heb wel deze site gevonden: http://www.contest.nl/wm07-1-core%20stability.pdf
Rechts onder staan simpele oefeningen, maar het is nog maar de vraag hoe je die uit moet voeren als er geen plaatjes bij staan.![]()
Iemand die mij op weg kan helpen, of andere geschikte oefeningen weet?
Thanks! Daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef blomst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de arm waarop je steund niet gestrekt maar op de elleboog steunen.
google op rompstabiliteit oefeningen en je vind genoeg voorbeeld plaatjes.
Beter koop je dan zo'n horloge met GPS en een hartslag meter ding.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik heb gisteren ook maar die broek gehaald bij de aldi (het 7/8 model) ik had al een korter model maar dat is wat te koud. broek van de aldi zit prima overigens. ik heb gisteren ook hardloopsokken gehaald wat een verschil is dat zeg tegenover normale sportsokken!! super relaxt.
ik zit nu alleen te twijfelen over een hartslag/gps ding. ik loop nu met Runkeeper op de iphone wat opzich wel een leuke gratis oplossing is (je ziet hoe hard je loopt, je ziet de route die je hebt gelopen)
maar ik zou toch graag willen weten wat mn hartslag zoal doeten het liefst heb ik dat in een alles in 1 apparaat want om nou met 5 apparaten te gaan lopen dat is ook weer overdreven. daarnaast is het zo dat die iphone niet echt handig is met lopen (veel te lomp)
Ik zit nu te twijfelen tussen de Adidas Micoach of de Nike+ polsbandje maar volgens mij meet het polsbandje van nike geen Hartslag.
welke site gebruik je hier eigenlijk voor?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Net Evy 8 gelopen, ging lekkerrrr! Ondanks bagger storm weer.
[ afbeelding ]
HTC Legend met Cardiotrainer appquote:Op donderdag 1 april 2010 11:49 schreef peejdorie het volgende:
[..]
welke site gebruik je hier eigenlijk voor?
en in combinatie met je telefoon met gps-zender oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |