En?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef dennisdotcom het volgende:
Hallo,
De vrouwelijke duif, die vandaag (tot groot plezier van mijn katten) al de hele dag op mijn balkon zit, heeft net een ei gelegd. Ik was er snel bij (binnen een uur) en heb het ei veiliggesteld.
Morgen heerlijk bij de lunch op mijn pistoletje filet americain.
dat maar dan in de magnetron, 2,5 minuten op 800 wattquote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
eerst ff onder de warmtelamp tot er een kuikentje inzit. klein gaatje inmaken. 1 minuut in 180 c frituurvet. smullen
Wat is er nou zo shocking aan een eitje? Hij heeft geen pony mee naar huis gelokt om op te eten.quote:Op maandag 29 maart 2010 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Is dit zo'n topique waar TS heel zijn best doet om shocking over te komen?
Het zijn 'de ratten van de stad'.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er nou zo shocking aan een eitje? Hij heeft geen pony mee naar huis gelokt om op te eten.
En voor al die zielig-roeperts: in grote steden huren ze mensen in om duiven af te maken. Duifje meer of minder merkt niemand wat van.
Hoe worden ze dan zo vet? (nog nooi paling gegeten en ook niet van plan)quote:Op maandag 29 maart 2010 02:11 schreef 49R het volgende:
[..]
Paling (gerookt vooral) is zo ongeveer de lekkerste vis die er ismaar je moet er inderdaad niet al te lang bij stilstaan hoe die dingen nou precies zo vet worden
Toch eet ik ze met veel smaak
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:47 schreef RobinOok het volgende:
Ik vind die duim trouwens onsmakelijker dan dat ei.
Palingen zijn aaseters. Met andere woorden, ze vreten lijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 02:28 schreef Niek. het volgende:
Hoe worden ze dan zo vet?
Lekker boeiend... Er komen wel meer dingen in onze voedselketen terecht die ik zelf niet zou eten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:42 schreef 49R het volgende:
[..]
Palingen zijn aaseters. Met andere woorden, ze vreten lijken
Je hoort mij niet klagen hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:56 schreef Omniej het volgende:
Lekker boeiend... Er komen wel meer dingen in onze voedselketen terecht die ik zelf niet zou eten.
echt he duiven zijn onbeesten (de vliegende ratten van de stad). smul maar lekker en eet mamma duif ook maar opquote:Op maandag 29 maart 2010 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou het smerig zijn? De meeste eieren smaken hetzelfde, alleen het formaat is anders.
Leuk geprobeerd, maar niet overtuigendquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Het ei was niet gelukt. Het kwam niet echt mooi uit de schaal dus ik heb het vernietigd.
Nu maar wachten tot ze terug komt.
Ja,ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:36 schreef dennisdotcom het volgende:
Het ei was niet gelukt. Het kwam niet echt mooi uit de schaal dus ik heb het vernietigd.
Nu maar wachten tot ze terug komt.
Niet.quote:Op zondag 10 februari 2013 10:10 schreef ray-ben het volgende:
maar supermarkt kip zit ook vol rommel wat wij ze voeren hoor
Uit welk land kom jij?quote:Op zondag 10 februari 2013 10:10 schreef ray-ben het volgende:
feb 2013 2 duiven ei
die jaar heb ik dus 2 ei
ik houw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |