Das nog langer dan ik mijn kippenei kook, terwijl deze maar de helft qua formaat is...quote:foto Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Mirjam het volgende:
8 minuten ofzo
laat even weten hoe het was, volgens mij zijn die dingen niet te vreten
dan moet je de helft van de tijd van je kippenei nemen ongeveer?quote:foto Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Das nog langer dan ik mijn kippenei kook, terwijl deze maar de helft qua formaat is...
Je bent gewoon jaloers dat ik gratis een ei heb!quote:foto Op zondag 28 maart 2010 19:50 schreef Appeleter het volgende:
Ga gewoon naar de winkel en koop een gewoon ei....
Totdat hij het eitje opentikt en een lekker embryo'tje aanschouwt.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef Farenji het volgende:
Wat zielig voor die duif dat je haar ongeboren kind hebt vermoord.
Ja datquote:
Dat is toch niet meteen een embryo??!?!? Engerd!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef childintime het volgende:
Getver, je gaat toch geen embryo op zitten etenIk krijg hier een beetje abortus achtige beelden bij.
Alsof er in zo'n korte tijd al een baby duif in zitquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef childintime het volgende:
Getver, je gaat toch geen embryo op zitten etenIk krijg hier een beetje abortus achtige beelden bij.
Nou, ik word gewoon misselijk bij het idee dat ik een bevrucht ei zit te eten. Ieder zijn meug, geniet er vooral van zou ik zeggen; ik heb nog wat bevruchte diamantduifeitjes in de aanbiedingquote:Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Zolang dat ei niet bebroed is, is er niets aan de hand.
Reacties hier laten vooral zien dat het gros geen idee heeft wat eten is.
Moet eerlijk zeggen, ik heb ook liever van die gekweekte pakken melk in plaats van melk wat uit een koe komt. Bahquote:Op zondag 28 maart 2010 23:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, eten moet nu eenmaal uit de winkel komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop