Idem, maar dan met streepjequote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel, zo'n gemeleerde grijze die dan heel laag op de heupen hangt en waarbij er dan een mooie strakke buik boven komt
het was zondagquote:
Mental image.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoort het Steve, als het met Vlarp niet meer lukt, dan kan je bij Stroekie terecht.
Ja je moet er geen dikke bierpens bovenuit laten bollenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Er zijn best jongens die het kunnen hebben.
Let us be the judge of thatquote:Het is maar de vraag of dat '' is...
Snow in een joggingbroekquote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen bierbuik en geen six-pack... mag ik dan nog wel een joggingbroek aan?
Als ik er nou toch zo uit zag zou ik de hele dag naar mezelf gaan zitten kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow in een joggingbroek
[ afbeelding ]
Ik vind een gewoon (strak) buikje vaak sexier dan een six-pack.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen bierbuik en geen six-pack... mag ik dan nog wel een joggingbroek aan?
Ik was daar nog niet... zit in Chapter 7quote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt zeker ook de hele tijd het spel op pauze gezet toen die scene kwam?
Of ben je daar nog niet?
Ow sowwyquote:Op maandag 29 maart 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was daar nog niet... zit in Chapter 7
quote:Bedankt voor de spoiler
Nou het is niet dat ik met een stijve jodokus voor de tv zit maar het is niet verkeerd om naar te kijken....quote:Op maandag 29 maart 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:Ik zat echt ff voor de tv van: Oooeeeeeehhhhh baby! Take of that shirt!
Erg. Bij een CGI figuurtje.
Ik ben mijn buik weer aan het trainen... hoef geen sixpack maar het moet wel in model blijvenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind een gewoon (strak) buikje vaak sexier dan een six-pack.
*LOL* Jawel, je kan je controller er aan ophangen denk ik zo!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is niet dat ik met een stijve jodokus voor de tv zit maar het is niet verkeerd om naar te kijken....
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Jawel, je kan je controller er aan ophangen denk ik zo!
Jij begint te zwaaien en gelijk valt het topic stilquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij begint te zwaaien en gelijk valt het topic stil
Daniel Digesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |