Nee, momenteel even niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet veel, dagje vrij genomenMoet jij niet werken?
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en wasquote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:36 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat studeren FOK!en was
MBAquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee MBA, maar daar moet je ook de laptop bij gebruiken
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratiequote:Op maandag 29 maart 2010 11:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
MBA
Welke bachelor/master heb je gedaan @ welke uni?
Hoe was het in de DansSalon?quote:
en wij zijn jouw studie ontwijkend gedrag ?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, momenteel even niet.
Moet studeren vandaag
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, het is maar Moderne BedrijfsAdministratie
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:12 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik in september doen!
Is t een beetje te doen?
Nja..t zal vast wel goedkomen ga ik ook maar van uitquote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben vandaag pas begonnen, maar ja. 'T is te doen.
maar dan mis je wel alle gossip rondom de koffie machine en/of asbak buiten, want daar pik je het snelst de bedrijfsroddels opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
en Lounge kleren??????quote:Op maandag 29 maart 2010 12:31 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat Nieuwe Werken is wel fijn, wanneer je op een grauwe maandagochtend in loungekleren op je eigen bank kunt beginnen, in plaats van het weekend-geneuzel van collega's aan te moeten horen.
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamerquote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Lounge kleren??????
je gaat me toch niet vetellen dat jij nu in een trainingsbroek/joggingbroek loopt ?
als je gewoon stil bijlft liggen onder het dekbed is het vast wel vol te houdenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Joggingsbroek ja, want het was koud vannacht in de slaapkamer![]()
Hoedenmorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |