ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:12 schreef TheVulture het volgende:
Homo's
Gisteren naar Caro Emerald geweest... damn wat was het goed
Caro![]()
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben ik nou zo cultureel achtergesteld dat zo'n beetje elke naam die hier genoemd word ik die niet ken?
ik zwaai meestal alleen en dan ben ik weer wegquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
ba even youtube te hebben bezochtm ik ken dr dus wel wist alleen niet dat ze zo heettequote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Caro Emerald is best bekend ja, sowieso heeft TheVulture het er de afgelopen weken bijna altijd over.
Over kwaliteit mag gesproken worden Erikquote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeker!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over kwaliteit mag gesproken worden Erik
Veel beter.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelfs goden verliezen hun wilde haren.
Teun heeft zijn haar afgeschoren...
HUUUUUUUUUUUUU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |