Nee Ajax, dat is nu bezigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef remlof het volgende:
Maar Twente speelt toch tegen Sparta vandaag?
HOI REMLOF!!!111!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef remlof het volgende:
Maar Twente speelt toch tegen Sparta vandaag?
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee Ajax, dat is nu bezig.
edit - hey ninjaedit: Ajax - Grunn is dus nu bezig
Schakelde net in, doelpunt nog meegekregenquote:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/quote:Op zondag 28 maart 2010 15:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey D. heb je die f1 calculator nog ff voor me?
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeslagen. Zal ze bewaren voor je.
CarO!Wat een toffe foto.
Dan zou je het best gescoord hebben van de Subleaguequote:Op zondag 28 maart 2010 15:22 schreef gomi het volgende:
[..]
thnx. heb er 172 punten. maar zal wel niet kloppen denk ik
maar er is toch ook iets met strafpunten?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou je het best gescoord hebben van de Subleague
Nou en!quote:
Ow, ok. Had begrepen dat strafpunten erin verwerkt waren. Maar niet op gelet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:26 schreef gomi het volgende:
[..]
maar er is toch ook iets met strafpunten?
ik heb trulli en verwacht daar strafpunten voor en die staan er nog niet bij. zelfde met sutil
ah we merken t wel. ms krijgen sutil en truli geen strafpunten. weet niet waarom ze zijn uitgevallen tbh.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok. Had begrepen dat strafpunten erin verwerkt waren. Maar niet op gelet.
Dan krijg ik dus ook nog strafpunten
Teun 167quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah we merken t wel. ms krijgen sutil en truli geen strafpunten. weet niet waarom ze zijn uitgevallen tbh.
wat hadden jullie voor scores zonder strafpunten?
Aardige race om naar te kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
teun gaat ook lekker zie ik.quote:[
b]Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:[/b]
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef gomi het volgende:
met deze lijn heb ik D. en kally wel ingehaald over een race of 2.
Deze race ga ik redelijk, de vorige was matig. Per saldo kun je nooit meer winnen. De bedragen gaan teveel uit elkaar lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef gomi het volgende:
[..]
teun gaat ook lekker zie ik.
hoop dat mijn score niet wordt aangepast,
met deze lijn heb ik D. en kally wel ingehaald over een race of 2. die D.rose gaat ook lekker. had vorige race ook leuke score.
hehe i know, maar beetje grootspraak mag hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gewoon pech
Dat maak ik wel weer goed
winnen gaat niet lukken idd, maar wil D. en kally nog wel bijhalenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze race ga ik redelijk, de vorige was matig. Per saldo kun je nooit meer winnen. De bedragen gaan teveel uit elkaar lopen
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe i know, maar beetje grootspraak mag he
Winnen kan ook nog best hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
winnen gaat niet lukken idd, maar wil D. en kally nog wel bijhalen
Ik had voor de eerste race mijn team wel samengesteld, maar net buiten de sluitingsdatum. Tot mijn verbazing zijn echter wel de punten toegekend, zo ook het bijbehorende te besteden bedragquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij deed vorige race toch ook nog niet mee?
Nou, die onderdelen van winnende teams ga je echt niet meer bij elkaar scharrelen volgens mij. De prijzen daarvan zijn inmiddels huge.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Winnen kan ook nog best hoor
Zoals je ziet, als het even niet meezit heb je minder dan honderd punten, dus in 2 of 3 races kun je al bovenaan staan
true, maar dan moet iedereen een paar keer een mindere race hebben en ik zelf niet. ik ga er vanuit dat ik ook wel een mindere race ga hebben. D.rose, en teun inhalen zal erg moeilijk gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Winnen kan ook nog best hoor
Zoals je ziet, als het even niet meezit heb je minder dan honderd punten, dus in 2 of 3 races kun je al bovenaan staan
ah lekker dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had voor de eerste race mijn team wel samengesteld, maar net buiten de sluitingsdatum. Tot mijn verbazing zijn echter wel de punten toegekend, zo ook het bijbehorende te besteden bedrag
Als het goed is wel. Dat was tenminste voorgaande jaren wel zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, die onderdelen van winnende teams ga je echt niet meer bij elkaar scharrelen volgens mij. De prijzen daarvan zijn inmiddels huge.
Ik heb meestal een hoop pech in het spel, dus geen zorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar dan moet iedereen een paar keer een mindere race hebben en ik zelf niet. ik ga er vanuit dat ik ook wel een mindere race ga hebben. D.rose, en teun inhalen zal erg moeilijk gaan.
Ik wil eigenlijk gokken op Mercedes en Schumacher. Het komt mij dus goed uit dat ze het nog niet zo goed doenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Dat was tenminste voorgaande jaren wel zo.
Al moet je niet rekenen op het complete Ferrari team bijvoorbeeld
maar ik heb de ballen verstand van f1. ik scoorde vandaag beetje leuk op basis van geluk. dat blijft niet een heel seizoen zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meestal een hoop pech in het spel, dus geen zorgen
yeah van schumacher verwacht ik ook goede 2e helft van t seizoenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gokken op Mercedes en Schumacher. Het komt mij dus goed uit dat ze het nog niet zo goed doen![]()
Ik verwacht daar de tweede helft van het seizoen veel succes.
Ik kies ook slecht op basis van de trainingen, voorgaande races en op goed gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb de ballen verstand van f1. ik scoorde vandaag beetje leuk op basis van geluk. dat blijft niet een heel seizoen zo
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kies ook slecht op basis van de trainingen, voorgaande races en op goed geluk
Nee, maar ongeluk (zie Hamilton in deze race), kan je wel dusdanig parten spelen dat je niets wint.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelen
true, maar ongeluk hoort bij gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar ongeluk (zie Hamilton in deze race), kan je wel dusdanig parten spelen dat je niets wint.
Mooie overwinning, latersquote:
Ja precies, maar dat heb ik dus nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelen
Een type motor die drie races achter elkaar uitrijdt zonder mankementen, dat is geen gelukquote:
quote:
Omg, I failedquote:Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
whutquote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
CarO!! Ik kan het prikbord helemaal niet vinden.![]()
Deis, doe eens buren worden met mij?
Ik weet niet meer hoe je mijn buuv wordt en ik zoek ook al dakpannen voor CarO en kan ze niet vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh oud, maar voor mij nieuw.
Farmville
quote:
Cheap maartochquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Hier een vrolijk deuntje op deze mooie zondagmiddag
En voor de meer ernstige onder ons heb ik ook een leuk muziekje
Ze hebben nu ook wel tijd, blijkbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Buren die heel de dag de tijd hebben en dan nu ineens gaan boren
Het is zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
En hoelang hebben jullie dit liedje al?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Gert het volgende:
O ja Caro, ik hoorde gisteren nog een liedje bij FC Twente - Sparta dat ik kende van vroeger!
Wij zongen toen:
Cherioo Cherioo
In Rotterdam zngen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
En zondag dan slaan we de treinen verrot.
Gisteren hoorde ik wel dat Rotterdam in de Twentse versie was vervangen door Enschede (goh)
Dat ajax dood moet en AZ kapot, daar is iedereen het wel weer over eens, in Rotjeknor en Ensk.
Alleen die laaste zin was weer ánders, maar kon ik niet verstaan. Jij wel?
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook wel tijd, blijkbaar.
Tis zondagavond half 8....das niet echt meer een leuke tijdquote:
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Tis zondagavond half 8....das niet echt meer een leuke tijd![]()
Pietel tis koffietijd
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
dat weet ik lieffie...maar ik vind het nu wel vervelend...normaal nietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaan
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zottequote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaan
Kill themquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zo
Wat zitten wij toch weer heerlijk op 1 golflengtequote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zotte
Tis die sukkel boven me die eindelijk zijn huis verder gaat opknappen, o wee als ik weer lekkage van hem hebquote:
BFFquote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat zitten wij toch weer heerlijk op 1 golflengte
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huisquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zo
Je kan er altijd wat van zeggen, al moet je natuurlijk geen situaties krijgen zoals bij het RTL programma "Bonje met de buren"quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat weet ik lieffie...maar ik vind het nu wel vervelend...normaal niet
Als je een drukke werkweek hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar het is qua tijdstip niet ideaal, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zotte
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huis
Welneequote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huis
Nou ja dat dusquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan er altijd wat van zeggen, al moet je natuurlijk geen situaties krijgen zoals bij het RTL programma "Bonje met de buren"![]()
[..]
Als je een drukke werkweek hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar het is qua tijdstip niet ideaal, dat ben ik met je eens
Moet ik mijn kinderen met koptelefoon in hun bed leggenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of zet gewoon een koptelefoon op, geeft een stuk minder rotzooi.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Daar was ik al bang voor, 2 zeer wakkere kinderen haha, die zijn nu nog niet moe natuurlijk
Gewoon naar bed sturenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Daar was ik al bang voor, 2 zeer wakkere kinderen haha, die zijn nu nog niet moe natuurlijk
De een ligt nu nog even met DS en de ander speelt met zijn knuffels op bedquote:
Altijd leuk, knuffelen op bedquote:Op zondag 28 maart 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
De een ligt nu nog even met DS en de ander speelt met zijn knuffels op bed
Wel lief allemaalquote:Op zondag 28 maart 2010 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
De een ligt nu nog even met DS en de ander speelt met zijn knuffels op bed
Ja zeker wetenquote:
Nou ja is niet erg toch ook, en ik denk dat dat best nog wel meevaltquote:Op zondag 28 maart 2010 19:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lief allemaal
Al zal ik zelf niet kunnen omgaan met kinderen maar dat heeft meer met mijn beperkingen te maken
Lang leve de zomertijdquote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
quote:
In de krant stond dat 't helemaal geen voordeel oplever wat betreft energiequote:
Mja, ik vind kinderen heel lief maar kan er niet "spontaan" mee omgaan, ik heb dat gevoel niet zegmaar, raak een soort opslotquote:Op zondag 28 maart 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja is niet erg toch ook, en ik denk dat dat best nog wel meevalt
Zit je te eten danquote:
Waar ga je van afvallenquote:
Oke dat snap ik, maar kinderen zijn wat dat betreft heel gevoelig enzo en gaan daar vaak natuurlijk mee om, merken dat niet eens, terwijl jij daar zelf wel mee bezig bent. Maar als ik heel eerlijk ben vind ik ook absoluut niet alle kinderen leuk hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 19:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik vind kinderen heel lief maar kan er niet "spontaan" mee omgaan, ik heb dat gevoel niet zegmaar, raak een soort opslot
Misschien niet, maar dat het extra lang licht is als het mooi weer is vind ik wel tofquote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de krant stond dat 't helemaal geen voordeel oplever wat betreft energie.
Ik hoop het ook voor je maar ik ben bang van nietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoop dat ze er alleen vanavond last van hebben
Ik weet hetquote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je maar ik ben bang van niet![]()
Kinderen kunnen echt een tijd van hun ritmte af raken door de zomertijd
Nee gemist, vertel.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je 't voetbal aanstaan Gert, haha wat een verhaal. "Zeg coach, ik zou die spits maar ff wisselen als ik jou was, hint hint
".
quote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach arme jij, we zullen je steunen hoor
Dank jequote:Op zondag 28 maart 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach arme jij, we zullen je steunen hoor
quote:
Chips en paaseitjes doen me nietsquote:Ik blijf het hier gewoon over kapsalons, chips en paaseitjes hebben
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet hoor![]()
Ik blijf het hier gewoon over kapsalons, chips en paaseitjes hebben
Pizza's, pannekoeken en whiskey dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Chips en paaseitjes doen me niets
Ik ben een eter, geen snoeper
De 4e official heeft aan 't einde van de eerste helft tegen Fred Rutten aan lopen praten dat Toivonen toch wel erg dicht tegen een rode kaart aan zat. Op basis van die informatie heeft ie 'm gewisseld in de rust, en dat verhaal deed ie uit de doeken tijdens de persconferentiequote:
Zo wil ik D. ook wel steunen. Eerst vragen hoe het gaat en danquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik ook!! Zeg alleen iedere dag wel, goed zo D.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo wil ik D. ook wel steunen. Eerst vragen hoe het gaat en danen meteen over de vreterijen van die dag beginnen
Nah!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De 4e official heeft aan 't einde van de eerste helft tegen Fred Rutten aan lopen praten dat Toivonen toch wel erg dicht tegen een rode kaart aan zat. Op basis van die informatie heeft ie 'm gewisseld in de rust, en dat verhaal deed ie uit de doeken tijdens de persconferentie.
Hihi, J en ik lagen er daarnet naar te luisterenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
Wat lekker dat het langer licht is en dat je de vogeltjes hoort fluiten
Borende buurmannen, fluitende vogeltjesquote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Laysa het volgende:
Wat lekker dat het langer licht is en dat je de vogeltjes hoort fluiten
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hihi, J en ik lagen er daarnet naar te luisteren
Wat heb jij toch met hoeren?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Borende buurmannen, fluitende vogeltjes![]()
Allemaal HOEREN zijn het
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
.....gezelli...ik word er helemaal blij van
Ik heb alleen mn brand new baby buurjongetje nog 's nachts niet horen huilen...maar dan zal het feest compleet zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal HOEREN zijn het
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal HOEREN zijn het
Weet je wel hoe leuk dat is om te roepen? Anders doe het ff morgen over de afdeling heel hard roepen...dan gaan al die gezichtjes glimmen en is er gelijk sfeerquote:
Dat is Teun zijn schuldquote:
Alweer?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga ik daar wel eten deze week namens jou
Meld het hier even als het zover is, dan kan ik weer roepenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb alleen mn brand new baby buurjongetje nog 's nachts niet horen huilen...maar dan zal het feest compleet zijn
zomg, en jij neemt dingen over van Teun.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Dat is Teun zijn schuld![]()
Die is ermee begonnen.
Ik ben daar heel gevoelig voor, dus het is terecht dat je je zorgen maaktquote:Op zondag 28 maart 2010 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
zomg, en jij neemt dingen over van Teun.
* zorgen maakt
Doe ik!!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meld het hier even als het zover is, dan kan ik weer roepen
quote:
Zeker op zondagavond, de gezelligste avond van de week op FOK!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is lekker, iemand om de schuld te geven
Badder zequote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het koud, ik ga met een boek in een heel heel bad liggen
Dan mag hetquote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...daar staat dan wel tegenover dat ik nu veel meer zin heb om te koken dus dat wel wel gezond eten voor de rest
Beter dan een half half badquote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Enjoyquote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Nou dat niet, afbak maar ook lekker, en tnxquote:
quote:
Heel heel?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Ben ik heul nietquote:Op zondag 28 maart 2010 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
in mn eentje kom ik er niet en meneer is net zoals jij een vaste klant
Graag gedaanquote:Op zondag 28 maart 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat niet, afbak maar ook lekker, en tnx
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
Morgen weer lekker werken met de stuiterballen
Done.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef BONG4002 het volgende:
@Remlof: Er is nog veel onduidelijk over de meet dus mss kan jij wat helderheid verschaffen?
Vast welquote:
Nee, wij zongen het zo:quote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Gert het volgende:
O ja Caro, ik hoorde gisteren nog een liedje bij FC Twente - Sparta dat ik kende van vroeger!
Wij zongen toen:
Cherioo Cherioo
In Rotterdam zngen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
En zondag dan slaan we de treinen verrot.
Gisteren hoorde ik wel dat Rotterdam in de Twentse versie was vervangen door Enschede (goh)
Dat ajax dood moet en AZ kapot, daar is iedereen het wel weer over eens, in Rotjeknor en Ensk.
Alleen die laaste zin was weer ánders, maar kon ik niet verstaan. Jij wel?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, wij zongen het zo:
Cheriooo Cheriooo
murmel murmel huhuhuooo
murmel murmel mhb nogwatklinkers
lala heee jaaaa huhuhuoooo!!!
Maar wel met volle overtuiging.
Geen idee dus.
Gewoon op startpagina klikken of op je naam.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
CarO!! Ik kan het prikbord helemaal niet vinden.![]()
Deis, doe eens buren worden met mij?
Nou dat jij nou niet in een tentje gaatquote:
Ha!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat jij nou niet in een tentje gaat![]()
Nee...maar ik ga me nu nog niet vastleggen op dingen waarvan ik niet weet ik of ik dan kan of uberhaubt zin in hebquote:
Het duurt nog even dus je hebt nog alle tijd om dat te overdenkenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
Nee...maar ik ga me nu nog niet vastleggen op dingen waarvan ik niet weet ik of ik dan kan of uberhaubt zin in heb
Is Frans die Andre look-a-like?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
zit net ff naar frans duijts te kijken op rtl.
zitten ze er op een fanclubdag. als ze zouden vertellen dat ze bij de lokale zwakzinnigenvereniging een optreden filmden, zou ik t ook zo geloven
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het duurt nog even dus je hebt nog alle tijd om dat te overdenken
Ja dat sowieso, maar dan weet ik over wie het gaatquote:Op zondag 28 maart 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah die nep hazes.
er is maar 1 hazes, of ok er was maar 1
bij deze dus. frans duijts die nederlands zingtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat soweiso, maar dan weet ik over wie het gaat
Ja, nou het is niet mijn dingquote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
bij deze dus. frans duijts die nederlands zingt
mijne ook niet. maar bleef hangen toen ik die fanclubdag zag.quote:
als het goed is 123, maar ik ga morgen veranderen, en nee nog niet op de kast, het is maar een spelletjequote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef gomi het volgende:
[..]
mijne ook niet. maar bleef hangen toen ik die fanclubdag zag.
btw hoe heb je gescoord bij f1 vandaag?
quote:
t is volgende week pas goede vrijdag hoorquote:
Een waterfietsquote:
hehe, ik had vanmiddag 172 volgens de calc. u nog maar 142quote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
als het goed is 123, maar ik ga morgen veranderen, en nee nog niet op de kast, het is maar een spelletje
Ja ik zou 't ook tof vinden als Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
Maar ik zou het wel tof vinden als de geruchten waar zouden zijn over Kimi
Wat zijn die geruchten dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
dat is dat gedoe in rotterdam toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
yeah me 2.en ik geloof nog steedsquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik zou 't ook tof vinden als Ajax kampioen wordt.
Ik zei toch geruchtenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik zou 't ook tof vinden als Ajax kampioen wordt.
Dat hij volgend jaar naar Red Bull gaatquote:
ik heb ook minder nuquote:Op zondag 28 maart 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik had vanmiddag 172 volgens de calc. u nog maar 142
quote:
oh ik dacht naar die red bull racing ding in rotterdam, maar hij gaat dus naar t raceteam?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat hij volgend jaar naar Red Bull gaat
Dat is trouwens erg gezellig in Rotterdam, met de auto's dan niet die vliegtuigenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ik dacht naar die red bull racing ding in rotterdam, maar hij gaat dus naar t raceteam?
gezien de kwaliteit in t team met je voetbalvoorkeur zal je f1 voorkeur ws HRT F1 Team zijn ofzoquote:
En dat jij zo dicht bij Rotterdam durfde te gaan wonenquote:
lijkt me een absurde herrie te zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is trouwens erg gezellig in Rotterdam, met de auto's dan niet die vliegtuigen
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:14 schreef gomi het volgende:
[..]
gezien de kwaliteit in t team met je voetbalvoorkeur zal je f1 voorkeur ws HRT F1 Team zijn ofzo
quote:
Ik woonde erin, jij woont erbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
En dat jij zo dicht bij Rotterdam durfde te gaan wonen
yeah i know. maar heb t idee dat je aan t eind van de dag zo een beetje doof bent als je geen dopjes inhebtquote:
Ik dacht dat jij in Nijmegen woondequote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik woonde erin, jij woont erbij.
quote:
Goed....dus.....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil zoveel, maar daar hebben we t maar niet over
M'n ouders wonen in de buurt van Nijmegen, ik heb in m'n studententijd (3 jaar geleden tot een paar maanden geleden) in R'dam gewoond, nu in Gouda.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat jij in Nijmegen woonde
Of hang je zomaar in dat topic rond?
Haha, tis wel herrie ja, maar je moet ook vooral niet helemaal vooraan gaan staan, ook meteen de terrasjes pakkenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. maar heb t idee dat je aan t eind van de dag zo een beetje doof bent als je geen dopjes inhebt
Ah, ok, dan was ik redelijk up to datequote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in de buurt van Nijmegen, ik heb in m'n studententijd (3 jaar geleden tot een paar maanden geleden) in R'dam gewoond, nu in Gouda.
ah gewoon terrassen met de wagens ergens op de achtergrondquote:Op zondag 28 maart 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, tis wel herrie ja, maar je moet ook vooral niet helemaal vooraan gaan staan, ook meteen de terrasjes pakken
Lekker opgefrist?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het was dus een heel HEET bad![]()
Mag ik ook een keer een typootje doen?
Erg, ik heb wel vaak na ergens met herrie geweest te zijn dat het blijft piepen in mijn oorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef gomi het volgende:
[..]
ah gewoon terrassen met de wagens ergens op de achtergrond
ben aantal jaar terug tijdens de fast forward meegeweest op zo een wagen. had ik geen dopjes mee. aan t eind hoorde ik dus echt niets meer.
was echt tijdelijk doof
dan zijnn dopjes voor jou een goed idee lijkt mequote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Erg, ik heb wel vaak na ergens met herrie geweest te zijn dat het blijft piepen in mijn oor
koud? wat heb je gedaan dat je t vandaag koud had?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben weer warm, ik had het zo koud.
Koud? Het is lentequote:Op zondag 28 maart 2010 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben weer warm, ik had het zo koud.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
dan zijnn dopjes voor jou een goed idee lijkt me
De verwarming was hier een tijdje uit vanmiddag, wat er moest een nieuwe radiator gehangen en het koelde meteen snel af, want er stond best een fris windje buiten ........ dusquote:Op zondag 28 maart 2010 21:26 schreef gomi het volgende:
[..]
koud? wat heb je gedaan dat je t vandaag koud had?
voor iemand uit de omgeving van rotterdam heb je soms wel een heldere ingevingquote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik op de terrasjes zit en niet dicht bij de herrie
ah k. dacht ff dat je vanuit ijsland zat te fokken ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verwarming was hier een tijdje uit vanmiddag, wat er moest een nieuwe radiator gehangen en het koelde meteen snel af, want er stond best een fris windje buiten ........ dus
Daar heb je wel van die hele warme badenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dacht ff dat je vanuit ijsland zat te fokken ofzo
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
voor iemand uit de omgeving van rotterdam heb je soms wel een heldere ingeving
En dan ook nog blondquote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef gomi het volgende:
[..]
voor iemand uit de omgeving van rotterdam heb je soms wel een heldere ingeving
Okejquote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verwarming was hier een tijdje uit vanmiddag, wat er moest een nieuwe radiator gehangen en het koelde meteen snel af, want er stond best een fris windje buiten ........ dus
true, hoor ook altijd dat t er wel mooi is. weinig mensen en veel landquote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je wel van die hele warme baden![]()
Een vriendin van mij is daar op vakantie geweest, schijnt een heel mooi land te zijn.
Spanken, de hele dag hoeren roepen, gaat niet goed met Deisquote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wilt wel erg graag spanken steeds he
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spanken, de hele dag hoeren roepen, gaat niet goed met Deis.
Ja je had best een beetje een gentlemen kunnen zijn jaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, in dat geval had ik je eigenlijk 2 races voorsprong moeten geven in dat f1 spelletje
Wel als je domme dingen zegtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
jij wilt wel erg graag spanken steeds he
En wat ben ik dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je had best een beetje een gentlemen kunnen zijn ja
Jij bent hartstikke gentlemen, jij attendeerde mij op het spel en vroeg of ik bij jou subleague wildequote:
ben altijd een heer jahquote:Op zondag 28 maart 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je had best een beetje een gentlemen kunnen zijn ja
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
[..]
ben altijd een heer jah
maar vergat dat je en blond bent en uit de omgeving van rotterdam.
hmmm, true. jij kan er ook niets aan doen dat je uit die omgeving komt. sorry.quote:
Ow, okquote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke gentlemen, jij attendeerde mij op het spel en vroeg of ik bij jou subleague wilde
slijmbalquote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent hartstikke gentlemen, jij attendeerde mij op het spel en vroeg of ik bij jou subleague wilde
jij overdrijftquote:Op zondag 28 maart 2010 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spanken, de hele dag hoeren roepen, gaat niet goed met Deis.
Ik vond vandaag het Feyenoord shirtje van mijn oudste van toen hij 2 was, met allemaal handtekeningen van Feyenoord spelers erop. Zie hem nog op die foto's met zijn petje op, speen in (net wakker) en bij al die spelers op de armquote:Op zondag 28 maart 2010 21:41 schreef gomi het volgende:
[..]
de combi is niets mis mee. tot ze zeggen dat ze pro feyenoord zijn.
nice.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond vandaag het Feyenoord shirtje van mijn oudste van toen hij 2 was, met allemaal handtekeningen van Feyenoord spelers erop. Zie hem nog op die foto's met zijn petje op, speen in (net wakker) en bij al die spelers op de arm![]()
En 't ook nog bagatelliseren, het is nog erger dan ik dachtquote:
Nou dat deed zijn vader, ik ben dan weer niet zo erg zeg maar haha, maar dat gezicht van dat kind op elke foto, wie ben jij nou weer???? Hij heeft helemaal niks met voetbal, maar kijkt wel met mama mee naar f1quote:Op zondag 28 maart 2010 21:45 schreef gomi het volgende:
[..]
nice.
zelf naar de training gegaan ofzo en dan met al die spelers foto gemaakt en laten signeren?
ik heb jaren geleden al mijn ajax zooi weggegooid. heb ik nu wel spijt van
hehe, is meer mannending denk ik iddquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat deed zijn vader, ik ben dan weer niet zo erg zeg maar haha, maar dat gezicht van dat kind op elke foto, wie ben jij nou weer???? Hij heeft helemaal niks met voetbal, maar kijkt wel met mama mee naar f1
Gezelligquote:
Hij mag me morgen helpenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, is meer mannending denk ik idd
maar hij kijkt f1 met jou, had je hem ms je team kunnen laten samenstellen
Laat hemquote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
je bent al een gentleman he, je hoeft niet ook nog een ridder te zijn
hmm als we ineens een drastisch verbeterde score zien volgende week, weten we waar t aan ligt.quote:
Ach, dat kan ik ernaast hequote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef gomi het volgende:
[..]
je bent al een gentleman he, je hoeft niet ook nog een ridder te zijn
Nog steeds wel hoor, hij is verleden jaar mee gaan kijken en heeft nog veel vragen haha, die ik dus ook niet allemaal 1, 2, 3 weet, dus zitten we het lekker samen uit te zoeken, de jongste begint ook al mee te kijken. Vind het stiekum wel erg leuk moet ik zeggen dat ik ze zo mee krijg erin.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm als we ineens een drastisch verbeterde score zien volgende week, weten we waar t aan ligt.
zonder je hulplijn, had ik je over 2 a 3 races wel ingehaald
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
de jonkvrouw hoort de ridder niet te redden van de draak he
Die heb ik ook van mijn zoon, incl. de handtekeningen.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond vandaag het Feyenoord shirtje van mijn oudste van toen hij 2 was, met allemaal handtekeningen van Feyenoord spelers erop. Zie hem nog op die foto's met zijn petje op, speen in (net wakker) en bij al die spelers op de arm![]()
dus vanaf nu zeg je niets anders meer dan sorry tegen mij?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, true. jij kan er ook niets aan doen dat je uit die omgeving komt. sorry.
sorry is t enige wat je kunt zeggen tegen iemand uit die omgeving
is wel lachen idd.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nog steeds wel hoor, hij is verleden jaar mee gaan kijken en heeft nog veel vragen haha, die ik dus ook niet allemaal 1, 2, 3 weet, dus zitten we het lekker samen uit te zoeken, de jongste begint ook al mee te kijken. Vind het stiekum wel erg leuk moet ik zeggen dat ik ze zo mee krijg erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |