Nee Ajax, dat is nu bezigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef remlof het volgende:
Maar Twente speelt toch tegen Sparta vandaag?
HOI REMLOF!!!111!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:05 schreef remlof het volgende:
Maar Twente speelt toch tegen Sparta vandaag?
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee Ajax, dat is nu bezig.
edit - hey ninjaedit: Ajax - Grunn is dus nu bezig
Schakelde net in, doelpunt nog meegekregenquote:
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/quote:Op zondag 28 maart 2010 15:18 schreef gomi het volgende:
[..]
hey D. heb je die f1 calculator nog ff voor me?
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb ze opgeslagen. Zal ze bewaren voor je.
CarO!Wat een toffe foto.
Dan zou je het best gescoord hebben van de Subleaguequote:Op zondag 28 maart 2010 15:22 schreef gomi het volgende:
[..]
thnx. heb er 172 punten. maar zal wel niet kloppen denk ik
maar er is toch ook iets met strafpunten?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zou je het best gescoord hebben van de Subleague
Nou en!quote:
Ow, ok. Had begrepen dat strafpunten erin verwerkt waren. Maar niet op gelet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:26 schreef gomi het volgende:
[..]
maar er is toch ook iets met strafpunten?
ik heb trulli en verwacht daar strafpunten voor en die staan er nog niet bij. zelfde met sutil
ah we merken t wel. ms krijgen sutil en truli geen strafpunten. weet niet waarom ze zijn uitgevallen tbh.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok. Had begrepen dat strafpunten erin verwerkt waren. Maar niet op gelet.
Dan krijg ik dus ook nog strafpunten
Teun 167quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
ah we merken t wel. ms krijgen sutil en truli geen strafpunten. weet niet waarom ze zijn uitgevallen tbh.
wat hadden jullie voor scores zonder strafpunten?
Aardige race om naar te kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
teun gaat ook lekker zie ik.quote:[
b]Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:[/b]
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
quote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef gomi het volgende:
met deze lijn heb ik D. en kally wel ingehaald over een race of 2.
Deze race ga ik redelijk, de vorige was matig. Per saldo kun je nooit meer winnen. De bedragen gaan teveel uit elkaar lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:44 schreef gomi het volgende:
[..]
teun gaat ook lekker zie ik.
hoop dat mijn score niet wordt aangepast,
met deze lijn heb ik D. en kally wel ingehaald over een race of 2. die D.rose gaat ook lekker. had vorige race ook leuke score.
hehe i know, maar beetje grootspraak mag hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gewoon pech
Dat maak ik wel weer goed
winnen gaat niet lukken idd, maar wil D. en kally nog wel bijhalenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze race ga ik redelijk, de vorige was matig. Per saldo kun je nooit meer winnen. De bedragen gaan teveel uit elkaar lopen
Tuurlijk mag datquote:Op zondag 28 maart 2010 15:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe i know, maar beetje grootspraak mag he
Winnen kan ook nog best hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
winnen gaat niet lukken idd, maar wil D. en kally nog wel bijhalen
Ik had voor de eerste race mijn team wel samengesteld, maar net buiten de sluitingsdatum. Tot mijn verbazing zijn echter wel de punten toegekend, zo ook het bijbehorende te besteden bedragquote:Op zondag 28 maart 2010 15:54 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij deed vorige race toch ook nog niet mee?
Nou, die onderdelen van winnende teams ga je echt niet meer bij elkaar scharrelen volgens mij. De prijzen daarvan zijn inmiddels huge.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Winnen kan ook nog best hoor
Zoals je ziet, als het even niet meezit heb je minder dan honderd punten, dus in 2 of 3 races kun je al bovenaan staan
true, maar dan moet iedereen een paar keer een mindere race hebben en ik zelf niet. ik ga er vanuit dat ik ook wel een mindere race ga hebben. D.rose, en teun inhalen zal erg moeilijk gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Winnen kan ook nog best hoor
Zoals je ziet, als het even niet meezit heb je minder dan honderd punten, dus in 2 of 3 races kun je al bovenaan staan
ah lekker dan.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik had voor de eerste race mijn team wel samengesteld, maar net buiten de sluitingsdatum. Tot mijn verbazing zijn echter wel de punten toegekend, zo ook het bijbehorende te besteden bedrag
Als het goed is wel. Dat was tenminste voorgaande jaren wel zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, die onderdelen van winnende teams ga je echt niet meer bij elkaar scharrelen volgens mij. De prijzen daarvan zijn inmiddels huge.
Ik heb meestal een hoop pech in het spel, dus geen zorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar dan moet iedereen een paar keer een mindere race hebben en ik zelf niet. ik ga er vanuit dat ik ook wel een mindere race ga hebben. D.rose, en teun inhalen zal erg moeilijk gaan.
Ik wil eigenlijk gokken op Mercedes en Schumacher. Het komt mij dus goed uit dat ze het nog niet zo goed doenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Dat was tenminste voorgaande jaren wel zo.
Al moet je niet rekenen op het complete Ferrari team bijvoorbeeld
maar ik heb de ballen verstand van f1. ik scoorde vandaag beetje leuk op basis van geluk. dat blijft niet een heel seizoen zoquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meestal een hoop pech in het spel, dus geen zorgen
yeah van schumacher verwacht ik ook goede 2e helft van t seizoenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gokken op Mercedes en Schumacher. Het komt mij dus goed uit dat ze het nog niet zo goed doen![]()
Ik verwacht daar de tweede helft van het seizoen veel succes.
Ik kies ook slecht op basis van de trainingen, voorgaande races en op goed gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 16:05 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ik heb de ballen verstand van f1. ik scoorde vandaag beetje leuk op basis van geluk. dat blijft niet een heel seizoen zo
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kies ook slecht op basis van de trainingen, voorgaande races en op goed geluk
Nee, maar ongeluk (zie Hamilton in deze race), kan je wel dusdanig parten spelen dat je niets wint.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelen
true, maar ongeluk hoort bij gelukquote:Op zondag 28 maart 2010 16:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar ongeluk (zie Hamilton in deze race), kan je wel dusdanig parten spelen dat je niets wint.
Mooie overwinning, latersquote:
Ja precies, maar dat heb ik dus nietquote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef gomi het volgende:
[..]
ik denk dat de meesten van ons op geluk spelen
Een type motor die drie races achter elkaar uitrijdt zonder mankementen, dat is geen gelukquote:
quote:
Omg, I failedquote:Op zondag 28 maart 2010 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
Teun 167
D.Rose 155
Kally 123
D. 101
Remlof 70
whutquote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
CarO!! Ik kan het prikbord helemaal niet vinden.![]()
Deis, doe eens buren worden met mij?
Ik weet niet meer hoe je mijn buuv wordt en ik zoek ook al dakpannen voor CarO en kan ze niet vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh oud, maar voor mij nieuw.
Farmville
quote:
Cheap maartochquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
Goedemiddag
Hier een vrolijk deuntje op deze mooie zondagmiddag
En voor de meer ernstige onder ons heb ik ook een leuk muziekje
Ze hebben nu ook wel tijd, blijkbaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
Buren die heel de dag de tijd hebben en dan nu ineens gaan boren
Het is zondagquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
En hoelang hebben jullie dit liedje al?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef Gert het volgende:
O ja Caro, ik hoorde gisteren nog een liedje bij FC Twente - Sparta dat ik kende van vroeger!
Wij zongen toen:
Cherioo Cherioo
In Rotterdam zngen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
En zondag dan slaan we de treinen verrot.
Gisteren hoorde ik wel dat Rotterdam in de Twentse versie was vervangen door Enschede (goh)
Dat ajax dood moet en AZ kapot, daar is iedereen het wel weer over eens, in Rotjeknor en Ensk.
Alleen die laaste zin was weer ánders, maar kon ik niet verstaan. Jij wel?
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben nu ook wel tijd, blijkbaar.
Tis zondagavond half 8....das niet echt meer een leuke tijdquote:
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Tis zondagavond half 8....das niet echt meer een leuke tijd![]()
Pietel tis koffietijd
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Laysa het volgende:
dat weet ik lieffie...maar ik vind het nu wel vervelend...normaal nietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaan
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zottequote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
22:00 is de norm dat het geluid moet dimmen dus juridisch gezien is het toegestaan
Kill themquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zo
Wat zitten wij toch weer heerlijk op 1 golflengtequote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zotte
Tis die sukkel boven me die eindelijk zijn huis verder gaat opknappen, o wee als ik weer lekkage van hem hebquote:
BFFquote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat zitten wij toch weer heerlijk op 1 golflengte
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huisquote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zeker famlie van mijn buren dan, dat gaat hier de hele week al zo
Je kan er altijd wat van zeggen, al moet je natuurlijk geen situaties krijgen zoals bij het RTL programma "Bonje met de buren"quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat weet ik lieffie...maar ik vind het nu wel vervelend...normaal niet
Als je een drukke werkweek hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar het is qua tijdstip niet ideaal, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar 's avonds om 20.00 pas beginnen vind ik van de zotte
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huis
Welneequote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden dat mensen aan het klussen zijn in hun huis
Nou ja dat dusquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan er altijd wat van zeggen, al moet je natuurlijk geen situaties krijgen zoals bij het RTL programma "Bonje met de buren"![]()
[..]
Als je een drukke werkweek hebt kan ik me er nog iets bij voorstellen maar het is qua tijdstip niet ideaal, dat ben ik met je eens
Moet ik mijn kinderen met koptelefoon in hun bed leggenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Of zet gewoon een koptelefoon op, geeft een stuk minder rotzooi.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
Daar was ik al bang voor, 2 zeer wakkere kinderen haha, die zijn nu nog niet moe natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |