Dat is voor mij intussen de grootste drempel geworden om nog voor mezelf naar de dokter te stappenquote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
.... Lijkt me toch pijnlijk als je het uiteindelijk fout hebt ....
Nee, dat was bij de HA. De assistente wilde haar niet laten komen maar haar nog 3 dagen laten wachten ''want dan was er tijd''quote:Op donderdag 8 april 2010 22:42 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Liet ze weten dat ze geneeskundestudent is? Lijkt me toch pijnlijk als je het uiteindelijk fout hebtZeker op de SEH van het Radboud, daar kennen iets teveel mensen me
Inderdaad..quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat is voor mij intussen de grootste drempel geworden om nog voor mezelf naar de dokter te stappen
Jup. Met mijn naevus die jeukte en pijn deed kon ik nog zeggen dat ik het blok Zintuigen en Huid niet heb gehad ... (HA vond overigens ook dat naevus eruit geponst moest worden) Nu heb ik bijna alle bachelorblokken gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat is voor mij intussen de grootste drempel geworden om nog voor mezelf naar de dokter te stappen
Lichamelijk dan toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef dotKoen het volgende:
Gelukkig ben ik zelden echt ziek.
Preciesquote:
Wat was de PA?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jup. Met mijn naevus die jeukte en pijn deed kon ik nog zeggen dat ik het blok Zintuigen en Huid niet heb gehad ... (HA vond overigens ook dat naevus eruit geponst moest worden) Nu heb ik bijna alle bachelorblokken gehad
Gelukkig ben ik zelden echt ziek.
Oh, een gewone naevus naevocellularis met een pustel erin. Dat zorgde blijkbaar voor de jeuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:07 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat was de PA?
* gohan16 doet nu dermatologie
Nice! Hij ging wel redelijk, ik moet hem halen, anders heb ik vakantie tot december:')quote:Op zondag 11 april 2010 22:35 schreef Christiaan het volgende:
Late reactie. Maar merel nee, die had ik gehaald. Hoe ging ie?
Ik wilde net zeggen, zulke verhalen heb ik ook gehoordquote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Repeat het volgende:
Dat is zegmaar je hele coschap psychiatrie. Mensen die je bijna zelf depressief praten
quote:Op maandag 12 april 2010 07:12 schreef Kassaa het volgende:
Zo, tijd voor het blok waar ik het hele jaar reikhalzend naar uitkeek tot ik de syllabus kreeg: infectieziekten!
Dat vond ik zo'n afgrijselijk blokquote:Op maandag 12 april 2010 07:12 schreef Kassaa het volgende:
Zo, tijd voor het blok waar ik het hele jaar reikhalzend naar uitkeek tot ik de syllabus kreeg: infectieziekten!
quote:Op maandag 12 april 2010 12:01 schreef Pluizel het volgende:
Nou, dat was het duizend keer gerecyclede tentamen van levenscyclus
epische vraag die ik jullie niet wilde onthouden:
"Debiel' is de benaming die gebruikt wordt voor volwassenen bij wie de verstandelijke ontwikkeling niet voorbij het niveau van een 4-jarige is gestegen"
Juist/onjuist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |