Very nice!! De babies en de glittersquote:Op zondag 28 maart 2010 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Faalfoto's van vrijdag!
Eerste deel:
[ afbeelding ]
Closeupje:
[ afbeelding ]
Tweede deel (ik heb maar één setje up & away gekocht hoor!):
[ afbeelding ]
Closeupje:
[ afbeelding ]
En dit had snkr nog voor me
[ afbeelding ]
En dit had Nune voor me![]()
[ afbeelding ]
ik ben daar wel een beetje bang voorquote:Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk is dat hè?![]()
Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
Jup!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
Voor degenen die de Up&Away babies hebben, zijn die kleurtjes lemon fizz, light as air, peachy keen, re-fresh mint???
* DeltaCephei voelt zich heel domquote:Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef PeRi het volgende:
Delta; bij mij werkte ie wel, heb je de folie er af gehaald? Er zat bij mij nog folie op!
ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lagquote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
* DeltaCephei voelt zich heel dom![]()
![]()
omgquote:Op zondag 28 maart 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lag![]()
![]()
haha nee, ik zat net te pulken maar kreeg het er niet afquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef PeRi het volgende:
Ja maar je zag bijna niet dat er nog folie op zat, ik zag het eerst ook niet tot ik een stukje 'los' zag. Het was er ook bijna niet af te krijgen, begon bijna aan mezelf te twijfelen of het wel folie was.
Hoef je toch niet sorry voor te zeggen!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:13 schreef Nienke_ het volgende:
Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik wilde even melden dat de Kruidvat hier in Houten alle nieuwe Catrice lakjes heeft staan!Door jullie enthousiasme heb ik er 3 meegenomen, straks even uitproberen.
Lieffquote:Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
301! Tijd voor een slotjequote:Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de laatste lades gereorganiseerd en geteld. Inclusief treatments, topcoats, konad lakjes, stripers en de 12 Layla's die ik vergeten was mee te tellen kom ik nu op 301.
En dat is gelijk de laatste keer dat ik tel.![]()
*stopt vingers in oren en begint heeeeeel hard te zingen*
Ik weet het niet! Ik hoor het niet! Lalalalala!
Ja dat komt van je basecoat. Ik hoor het veel meer hier, zelf gebruik ik het niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
LieffLady Gaga nails zijn ook tof!
Mijn nagels zijn geel, alsof ik héél veel rook. Van mezelf heb ik eigenlijk altijd hele mooie roze nagels gehad maar sinds ik basecoat gebruik zijn ze geel. Weet iemand of dit door de basecoat kan komen? Het is er 1 van Rimmel en hij is zelf wat rozig, dus het is ook niet een cheapy ofzo maar toch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |