abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79669005
Nice Daph! En lief van Snkr en Nune
pi_79669036
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:09 schreef Daph_ het volgende:
Faalfoto's van vrijdag!

Eerste deel:
[ afbeelding ]

Closeupje:
[ afbeelding ]

Tweede deel (ik heb maar één setje up & away gekocht hoor!):
[ afbeelding ]

Closeupje:
[ afbeelding ]

En dit had snkr nog voor me
[ afbeelding ]

En dit had Nune voor me
[ afbeelding ]
Very nice!! De babies en de glitters
pi_79669061
Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik wilde even melden dat de Kruidvat hier in Houten alle nieuwe Catrice lakjes heeft staan! Door jullie enthousiasme heb ik er 3 meegenomen, straks even uitproberen.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:16:26 #29
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79669137
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk is dat hè?

Ik wordt niet zo blij van al die negatieve reviews over de nieuwe Catrice lakken. Ze hebben toch niet, net nu ze met fantastische kleuren komen, de formule verkloot?
ik ben daar wel een beetje bang voor die lilac was echt vreselijk. lakte vreselijk, kwastje was kut, en veel bubbeltjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 28 maart 2010 @ 14:17:02 #30
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79669154
oeh, lekker daph
pi_79669253
Voor degenen die de Up&Away babies hebben, zijn die kleurtjes lemon fizz, light as air, peachy keen, re-fresh mint???
pi_79669330
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:20 schreef mirannie het volgende:
Voor degenen die de Up&Away babies hebben, zijn die kleurtjes lemon fizz, light as air, peachy keen, re-fresh mint???
Jup!
pi_79669388
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:22 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Jup!
Me wants!! Maar dan wel deze babies, so cute en mooie kleurtjes bij elkaar
  FOK!fossiel zondag 28 maart 2010 @ 14:24:54 #34
1455 Keroppi
kool kikker
pi_79669405
Ik heb gisteren 'Start to Finish' van OPI gekocht, maar toen ik thuisgekomen was voelde ik me toch een beetje alsof ik in een marketing-val getrapt was.

Omdat ik niet een kantoorbaantje heb en ook nog eens veel met m'n handen in het water sta, probeerde ik m'n nagels nog een beetje te redden met de ridgefiller van Etos die ik nog had. Maar toen liep ik gisteren tegen 'Start to Finish' van OPI aan en heb die voor het belachelijke bedrag van 18 euro aangeschaft (Bij Sephora stond wel heel leuk "Alle produkten 15% korting" maar de lijst met uitzonderingen was ellelang en behelste ook OPI).
Het idee is dat het basecoat, topcoat en nailstrenghtner in 1 is. Maar ik kijk er nu naar en denk: leuk... doorzichtige nagellak van 18 euro...
Chick on a mission
pi_79669449

Ik had een plate van Buzz overkocht maar hij doet het niet Je schraapt de lak er gewoon uit.. met schrapen én pas..

Iemand nog tips?
  zondag 28 maart 2010 @ 14:39:32 #36
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79669823
Ik sta in de OP !

Daph! Goede fail en kado's !

Delta; bij mij werkte ie wel, heb je de folie er af gehaald? Er zat bij mij nog folie op!

Het is officieel; ik haat de nieuwe Catrice (die ik heb iig), ben de winkel in gesprint en heb wat gestofzuigd net, en er is zoveel gechipt . En toch wil ik wel stiekem Lost in Mud hebben, voor de kleur .

En ik ga nu Rimmel Pro - Celebrity Bash lakken, mooie rood .
Whatever I want.
pi_79669895
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:39 schreef PeRi het volgende:
Delta; bij mij werkte ie wel, heb je de folie er af gehaald? Er zat bij mij nog folie op!
* DeltaCephei voelt zich heel dom
  zondag 28 maart 2010 @ 14:44:39 #38
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79669942
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

* DeltaCephei voelt zich heel dom
ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lag
pi_79669964
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik durfde het niet te opperen, omdat het zo voor de hand lag
omg bij mijn 'echte' Konad plates zit er geen folie om.. en dit is mijn eerste fauxnad. M'n moeder zit me nu heel hard uit te lachen.
  zondag 28 maart 2010 @ 14:46:08 #40
101884 PeRi
Allons-y!
pi_79669979
Ja maar je zag bijna niet dat er nog folie op zat, ik zag het eerst ook niet tot ik een stukje 'los' zag. Het was er ook bijna niet af te krijgen, begon bijna aan mezelf te twijfelen of het wel folie was .
Whatever I want.
pi_79670007
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef PeRi het volgende:
Ja maar je zag bijna niet dat er nog folie op zat, ik zag het eerst ook niet tot ik een stukje 'los' zag. Het was er ook bijna niet af te krijgen, begon bijna aan mezelf te twijfelen of het wel folie was .
haha nee, ik zat net te pulken maar kreeg het er niet af Mijn mama wel
pi_79670083

die nieuwe Catrice kleuren
ik ga deze week even bij een Trekpleister kijken
heeft iemand ze trouwens al bij een Kruidvat gezien?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79670308
Yep, heb de mijne bij Kruidvat gehaald Net cleanup gedaan van een van de cremes, hij lakte niet echt geweldig, maar geen bubbeltjes enzo, zit er strak op. Mirjam heb je ook bubbels bij de shimmers (geloof dat ze zo heten tenminste )? Heb geen topcoat gebruikt, en straks poetsen, ben benieuwd
pi_79670323

oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
pi_79670416
@ Nune

Leuk je lady gaga nagels! ik had de clip gezien en haar nagels vielen mij ook op.. k ga die ook nog doen ^^ Is alleen voor volgend weekend want zwart is iets te donker voor op mijn werk
Tsubasa o hirake..
  zondag 28 maart 2010 @ 15:10:05 #46
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79670684
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:13 schreef Nienke_ het volgende:
Sorry dat ik hier weer even inbreek, maar ik wilde even melden dat de Kruidvat hier in Houten alle nieuwe Catrice lakjes heeft staan! Door jullie enthousiasme heb ik er 3 meegenomen, straks even uitproberen.
Hoef je toch niet sorry voor te zeggen! Meiden uit Houten e.o. zullen blij zijn met dit nieuws

Mooie faal Daph!
Ik heb vannacht de holo van GR op gedaan. Hij is niet super-super holo maar wel erg mooi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79670894
quote:
Op zondag 28 maart 2010 14:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]

oke oke, ruffian is mislukt maar HK rocks!
Lieff Lady Gaga nails zijn ook tof!

Mijn nagels zijn geel, alsof ik héél veel rook. Van mezelf heb ik eigenlijk altijd hele mooie roze nagels gehad maar sinds ik basecoat gebruik zijn ze geel. Weet iemand of dit door de basecoat kan komen? Het is er 1 van Rimmel en hij is zelf wat rozig, dus het is ook niet een cheapy ofzo maar toch..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_79671097
Ik heb de laatste lades gereorganiseerd en geteld. Inclusief treatments, topcoats, konad lakjes, stripers en de 12 Layla's die ik vergeten was mee te tellen kom ik nu op 301.
En dat is gelijk de laatste keer dat ik tel.
*stopt vingers in oren en begint heeeeeel hard te zingen*
Ik weet het niet! Ik hoor het niet! Lalalalala!
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:32:12 #49
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79671328
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb de laatste lades gereorganiseerd en geteld. Inclusief treatments, topcoats, konad lakjes, stripers en de 12 Layla's die ik vergeten was mee te tellen kom ik nu op 301.
En dat is gelijk de laatste keer dat ik tel.
*stopt vingers in oren en begint heeeeeel hard te zingen*
Ik weet het niet! Ik hoor het niet! Lalalalala!
301! Tijd voor een slotje

de 302 van Golden Rose. Deze had ik alleen ff op mijn (scheve ) duim gedaan. Twee laagjes over een laagje Gosh Wild Lilac. Hij is echt heel mooi roze en folie achtig, maar toch denk ik dat ie in De Doos gaat. Ik twijfel nog

En twee laagjes Golden Rose 118 holo. (vannacht om 4 uur gelakt dus niet naar de middelvinger kijken )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 28 maart 2010 @ 15:33:05 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79671354
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:16 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lieff Lady Gaga nails zijn ook tof!

Mijn nagels zijn geel, alsof ik héél veel rook. Van mezelf heb ik eigenlijk altijd hele mooie roze nagels gehad maar sinds ik basecoat gebruik zijn ze geel. Weet iemand of dit door de basecoat kan komen? Het is er 1 van Rimmel en hij is zelf wat rozig, dus het is ook niet een cheapy ofzo maar toch..
Ja dat komt van je basecoat. Ik hoor het veel meer hier, zelf gebruik ik het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')