Nee, wel met handtekening van El Hamdaoui toen hij topscoreder was.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
Suggereren dat een AZ-shirt soberzo al waarde had
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef DemonRage het volgende:
Broertje doodvermoorden, dat zal 'm leren.
Oh, verkeerd gelezen. Molesteer je broertjequote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, wel met handtekening van El Hamdaoui toen hij topscoreder was.
Wat heeft dat voor nut, nu is ie hetzelfde als een shirt dat je via Google kan zoekenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:37 schreef Renesite het volgende:
Pics van het shirt na het wassen?
Nu is hij geen top scoreder meer.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Schunckelstar het volgende:
als het zo'n goede vrienden zijn vraag je toch gewoon een nieuwe
Mensen die niet weten hoe ze sowieso moeten schrijven...quote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Penisbaard het volgende:
Suggereren dat een AZ-shirt soberzo al waarde had
Mensen die denken dat het sowieso isquote:Op zondag 28 maart 2010 12:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Mensen die niet weten hoe ze sowieso moeten schrijven...
Kut, ik dacht dat ik soberzo had uitgevondenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Bomil het volgende:
Als je op soberzo googled dan krijg je dit post van Penisbaard
Die outfit van Beau bij dwdd
n-notsofast!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Kut, ik dacht dat ik soberzo had uitgevonden
Oké. Pics van het shirt voor het wassen?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut, nu is ie hetzelfde als een shirt dat je via Google kan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |