quote:
quote:
Van de een misschien iets meer dan van de ander...quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:28 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Tombo![]()
Enne Dirkh als de mijne stopt dan bel ik jou
Off course what else?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van de een misschien iets meer dan van de ander...
Mot ik ook nietquote:
Ja, ga ons lekker maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gerookte zalm in huis, straks lekker lunchen
Nou, ik heb geen drop in huis en ik heb ook heus zin in drop. Dusquote:
Ja maar zalm is lekkerderderquote:Op zondag 28 maart 2010 12:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen drop in huis en ik heb ook heus zin in drop. Dus
Chantage! Van mij kon je het dak op met je lief kijken.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
lekker GB!
Heb net met moeite een bammetje kaas gegeten en wil nu drinken * Mr lief aankijkt om de sinaasappelpers aan te slingeren.
ehmm wat heb ik gemist? Lief kijken is bij mij geen chantage hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Chantage! Van mij kon je het dak op met je lief kijken.
Wel, jij kijkt lief om iets gedaan te krijgen, als hij het niet doet kijk jij niet meer lief. Of wel soms? Nou?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ehmm wat heb ik gemist? Lief kijken is bij mij geen chantage hoor
Ahwquote:
Doei tombolafanquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Zo, omgekleed, opgemaakt, spullen gepakt, off I go!
Tot vanavond mensen!
Ja, mocht je in de buurt zijn kan je met gemak zeggen tegen iemand die op twee uur rijden afstand woont.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AhwNou, ik heb een mega pak, dus mocht je in de buurt zijn dan krijg je ook een toastje zalm hoor.
Oh, ik heb nog van die sesam crackers van bolletje. Denk dat ik daar zalm op ga doen.
Veel plezier Tombo!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Zo, omgekleed, opgemaakt, spullen gepakt, off I go!
Tot vanavond mensen!
Nee hij zit de krant te lezenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel, jij kijkt lief om iets gedaan te krijgen, als hij het niet doet kijk jij niet meer lief. Of wel soms? Nou?
Hij staat zeker al te persen he?
sesam en zalm, ik zeg sushi!quote:Op zondag 28 maart 2010 12:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
AhwNou, ik heb een mega pak, dus mocht je in de buurt zijn dan krijg je ook een toastje zalm hoor.
Oh, ik heb nog van die sesam crackers van bolletje. Denk dat ik daar zalm op ga doen.
Had het ff nodig geloof ikquote:Op zondag 28 maart 2010 12:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo, komt er ook een uit bed gerold. Goedemiddag
Hihi doggiedoodles was goed bezig.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had het ff nodig geloof ik
Maar het ging met tussenpozen, want het hondje huppelde vanaf half acht al heel blij over de overloop en toen ik deed of ik daar niet wakker van was geworden ging ie naast het bed zitten blaffen. WTF
Nou ja, en als ik daarna dan weer in slaap val ben ik dus echt zo brak als maar kan. Ik kan er dan gewoon beter uit blijven.
Ja, laat ze zich naar d'r leeftijd gaan gedragen zeg... pffff.quote:
Nee, we zijn met deel 68 begonnen, dan waren we eerder bij de 100, leek efficiënt.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen allemaal
Hebben we nou heus 100 delen volgeleuterd?
30.000 posts?
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, laat ze zich naar d'r leeftijd gaan gedragen zeg... pffff.
Hoe ouwer hoe gekker.
Uhuh ruilen?Het Whoopertje houdt van uitslapenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, laat ze zich naar d'r leeftijd gaan gedragen zeg... pffff.
Hoe ouwer hoe gekker.
Verveliaquote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, we zijn met deel 68 begonnen, dan waren we eerder bij de 100, leek efficiënt.
Bink was altijd dol op uitslapen, ik hoefde er in het weekend echt nooit voor elf uur uitquote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhuh ruilen?Het Whoopertje houdt van uitslapen
Dan moet je maar wat vroeger je nest uit komen, dan had je dat allemaal al klaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vervelia
Ik zie een beetje op tegen vandaag. Moet zoveel doen waar ik geen zin in heb
- Belasting
- Kattenbak schoonmaken
- Al mijn kleren die in de kledingkamer over de grond liggen eens uitzoeken, wassen en opruimen
- De post uitzoeken en rekeningen betalen
Blergh
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink was altijd dol op uitslapen, ik hoefde er in het weekend echt nooit voor elf uur uit
Maar da's verleden tijd sinds een aantal weekenden
En dan ook echt kwispelend gaan staan blaffen he.
Oef jij timed het wel lekker allemaal op 1 dag.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Vervelia
Ik zie een beetje op tegen vandaag. Moet zoveel doen waar ik geen zin in heb
- Belasting
- Kattenbak schoonmaken
- Al mijn kleren die in de kledingkamer over de grond liggen eens uitzoeken, wassen en opruimen
- De post uitzoeken en rekeningen betalen
Blergh
Ik moest mijn chronisch slaaptekort eens gaan inhalen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan moet je maar wat vroeger je nest uit komen, dan had je dat allemaal al klaar.
Je hebt groot gelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest mijn chronisch slaaptekort eens gaan inhalen.
Da's ook belangrijk
Gewoon een blik laten vallen.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:13 schreef Greys het volgende:
Ik ga eens beginnen met de kattenbak, da's een klein klusje.
Heb ik in elk geval iets nuttigs gedaan.
En daarna ga ik iets van ijzer ofzo in de gang laten vallen, zodat ook Heer G zijn nest eens uit komt.
Dan kan die mooi de belasting doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |