quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Marouska het volgende:
Ja nee nu ik er zo over nadenk denk ik dat ik vooral obsessief gedrag als nerderig bestempel. Dus je heeeel intensief met bepaalde (obscure) substromingen bezig houden, zoals modeltreintjes of star wars. Zoiets. Lezen zou ik daar niet onder scharen zolang je geen obscure shit leest, en dat niet de hele dag door doet. Iemand die de hele dag manga leest, wat toch niet zo heel gebruikelijk is, zou ik dan weer wel een 'nerd' vinden. Ofzo.
Bokito-look.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:03 schreef Alec690 het volgende:
Verdomme, net mezelf de laatste maanden opgepompt en ontdaan van de bokito-look, is het weer niet goed!![]()
Dwarrelige kuthoeren ook altijd.
Rijke gespierde nerd met stoppelbaardje die indruk maakt op al zijn vrienden en die niet aan computergames doet, geen tekenfilms kijkt en alleen maar over zijn uitgaansleven praat.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:56 schreef bascross het volgende:
nerd:
[ afbeelding ]
nerd in de perceptie van vrouwen:
[ afbeelding ]
Nederigheid is ook echt een kenmerk van een nerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:01 schreef conleche het volgende:
[..]! (En ook eens wat de rest betreft.)
Hij moet er niet uitzien als een nerd, maar een lichte vorm van nerderigheid in zijn karakter vind ik wel aantrekkelijk.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 03:28 schreef Picchia het volgende:
Nederigheid is ook echt een kenmerk van een nerd.
En dan prijkt dit in je fobo...quote:Op zondag 28 maart 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
Van die jongens/mannen die weten dat ze lekker zijn... echt om van te kotsen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:32 schreef Maitje het volgende:
Van die jongens/mannen die weten dat ze lekker zijn... echt om van te kotsen.
Dus..
Nerds
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan prijkt dit in je fobo...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zie ik nog regelmatig langsfietsen. Maar om nou te zeggen dat dat programma ze geholpen heeftquote:
Als het daadwerkelijk om het 'type nerd' zou gaan, zou dat hebben gekund.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:58 schreef athlonkmf het volgende:
Komt natuurlijk door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woon in 1 huis met 1 van die gasten, die gasten zijn vaak niet half zo geekerig als het leekquote:Op zondag 28 maart 2010 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het type nerd uit Beauty & the nerd of hoe heette dat programma hoeft voor mij ook weer niet, dat gaat wel ver qua nerderigheid.
Adres?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee ik ga alleen maar voor $$$ niet voor ¤¤¤
[..]
oh geweldig..
nou heb ik over mn billen niets te klagen, maar mn zus heeft een platte kont..
Toch weet ik zeker dat 99% van de fokkers haar echt wel zou geven (!!)
Heeft ze jaquote:
Dat is integendeel juist een blijk van zekerheid.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja want alle fokkertjes kijken zo erg naar innerlijk en opleiding
maar om je gerust te stellen: ze heeft HBO opleiding gevolgd en daarna nog studies gedaan (maar toen woonde ze niet meer thuis dus weet het niveau daar niet van)
toch wel erg dat mensen zo onzeker zijn dat ze menen meer te zijn omdat ze een hogere opleiding hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |