Ik scheer gewoon zonder kam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Veel users hier scheren over een kam.
Ik zag je volgens mij laatst fietsen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.![]()
Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.![]()
Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.
Mountain Bike -> Offroad.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Van die babyboomers met unisex Gaastra jassen die ook aan bridge en nordic walking doen
Que?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Tommeke het volgende:
Kom eens met een inhoudelijke reactie ipv niet grappige one-liners..
Ik associeer hybrides met babyboomers. Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken... Jouw reactie daarentegenquote:
Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.quote:
Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die "quote:Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken...
Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.quote:Jouw reactie daarentegen![]()
Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kutquote:Kom nou eens met argumenten, wat is er humor aan de reacties waar ik op reageerde?
Die tijd is al voorbij jong!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
het domein van slingerende babyboomers
Ik ook niet naar mijn werk, maar hybride ik weet niet. Ga je er dan ook klik pedalen opzetten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaatquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mountain Bike -> Offroad.
Hybride -> Weg.
Ik ga over de weg naar mijn werk. Niet door het bos. Smallere bandjes, etc.
Eens ik heb alleen wel een bel puur voor de groepen scholieren die ik in de ochtend eens moet passeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
Ik zit ook op de racefiets ( nou ja nu niet , aanrijding op de normale fiets gehad een automobilist die me geen voorang op een kruising gaf, resultaat , kapot dijbeen. )
En ik gebruik GEEN bel
Mijn ervaring is dat mensen juist harder schrikken van dat geluid en gaan slingeren vervolgens krijg je dan nog verwensingen naar je hoofd omdat ze schrikken
Ik erger me er dood aan , net als de persoon boven mij dat mensen slingerend over het midden van het fietspad rijden met 10KMPH
Helemaal niet erg maar hou dan gewoon netjes rechts aan, dat is de normaalste zaak van de wereld ook op de fiets
Wielrenners krijgen altijd het verwijt dat ze doen alsof het pad van hen alleen is maar als je goed gaat kijken is het fietspad het domein van slingerende babyboomers met een grote muil en NIET van wielrenners
De oplossing is simpel , ik zit gewoon op de racefiets als het niet druk is op het fietspad
In het zomerseizoen dus of heel vroeg of heel laat, je moet andere mensen ook hun plezier gunnen.
En als mensen dan nog ouwehoeren dan hebben ze dikke pech, het fietspad is van iedereen en dus ook van mij
Oh ja mensen die opscheppen omdat ze wielrenners op de normale fiets inhalen.
Dat zijn wielrenners die op hartslag traienen en in D1 zitten ( duurtraining laagste niveau ) die kan je inhalen ja , dat is niet zo moeilijk ( hoewel de meesten daar al de grootste moeite mee hebben )
En fietskleding is niet gay , dat is comfortabel.
Maak je niet zo druk, het is maar internet meid..quote:Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.![]()
[..]
Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die "" er anders achter?
[..]
Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.
[..]
Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |