Dan moet je wijdbeens gaan liggen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
En als je een fietsmeisje bent?

quote:Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:
wielrenners, praat me d'r niet van.
Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is
Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.
doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken
wielrenners
asociaal kutvolk. De turken van het fietspad. Dat zijn ze.

Dus jij bent van dat volk wat zonder om te kijken ineens linksaf slaat, en over de volle breedte van het pad slingert?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:
wielrenners, praat me d'r niet van.
Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is
Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.
doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken
wielrenners
asociaal kutvolk. De turken van het fietspad. Dat zijn ze.

ze hebben tegenwoordig iets nieuwsquote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is weer zo ver: het is mooi weer en meteen zijn er hordes wielrenners die weer gaan wielrennen op de weg. Als dit het enige was zou ik nooit een topic open. Maar jammer genoeg is dit niet het enigste. Het is zo'n asociaal volkje; hard schreeuwen als ze er langs moeten, geërgerd zijn als ze er niet langs kunnen, niks terug zeggen als je ze groet, ze zijn immers zo geconcentreerd bezig. En natuurlijk als ze met een grote groep voorbij je willen moet jij aan de kant en niet hun. Want hun hebben volgens zichzelf meer rechten dan anderen. En dan heb je ook nog wielrenners die waar dan ook wildplassen als ze moeten. Niet even netjes in de bosjes maar gewoon aan de kant van de weg: fiets tegen de boom, piemel eruit en lozen maar.
Klacht: wielrenners.

hier serieus gaan reagerenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Overal zitten rotte appelen tussen.

die zocht ik. Dat zouden ze moeten doen met wielrennersquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Public Enemy het volgende:
Moest gelijk even aan deze denken:
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Public Enemy het volgende:
Moest gelijk even aan deze denken:
[ afbeelding ]

Kom maar proberenquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef broodroostert het volgende:
Wielrenners!om te kotsen die lui!
en mooi niet dat ik aan de kant ga voor dat soort figuren, een beetje voor je lol je ballen verneuken.
Wat dan wel weer leuk is... Wielrenners inhalen!
dat vinden ze dus écht niet leuk als jij op je normale fietsje voor bij komt racen

Veel users hier scheren over een kam.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:45 schreef Marurk het volgende:
Wielrenners scheren hun benen.

Of veel kilometers maken op een gematigd tempo. Conditie in plaats van kracht. Maar inderdaad, een wielrenner die opgefokt raakt moet sowieso wat anders gaan doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Kom maar proberen
Nog even toevoeging: Sommige renners trainen ophartslag dus sommige dagen doe je rustig aan toeren, dan kan het idd eens voorkomen dat iemand op een niet racefiets mij voorbij gaat, maar dan ben ik niet boos hoor.

Amen!quote:Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef nsfw het volgende:
Terechte klacht!
Zelf ren ik ook wiel en ik erger me dood aan mede-wielrenners die zo doen zoals TS omschrijft!
Geen fatsoen gewoon!
Net als bepaalde etnische groepen in Nederland. Die vele kwaden verpesten het voor die paar goede!
Hybridesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets gemiddeld rond de 1000-1200 km per maand, gewoon op een normale hybride fiets, in normale kleding. om lekker te bewegen hoef ik geen strak mongolenpakje aan
Stoer man!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga alleen aan de kant als ze bellen, ik ben geen hondje die aan de kant gaat op verzoek van iemand die iets naar me blaft

Inderdaad. Als ik rustig aan doe word ik wel eens ingehaald door een mannetje die zichzelf moet bewijzen. Het leuke is om dan schuin achter zo'n iemand te blijven tot diegene zich stukfietst. Het is me echter nog nooit gebeurd dat er iemand op een stadsfiets mij inhaalde terwijl ik hard doorreed..quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Oksel het volgende:
Ja.. ik wacht ook op de dag dat iemand op een normale fiets mij inhaalt. Als het gebeurd, respect!

Natuurlijk ga je wel voor ze aan de kant. Die grote bek bewaar je voor op internet. Dat is ook de enige plek waar je wielrenners kan inhalen met je normale fietsje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef broodroostert het volgende:
Wielrenners!om te kotsen die lui!
en mooi niet dat ik aan de kant ga voor dat soort figuren, een beetje voor je lol je ballen verneuken.
Wat dan wel weer leuk is... Wielrenners inhalen!
dat vinden ze dus écht niet leuk als jij op je normale fietsje voor bij komt racen

Fixedquote:Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:Het is weer zo ver: het is mooi weer en meteen zijn er hordes AOW-ers die weer gaan fietsen op de weg. Als dit het enige was zou ik nooit een topic open. Maar jammer genoeg is dit niet het enigste. Het is zo'n achterlijk volkje; compleet doofstom als je er langs wil, geërgerd als ze zijn als je je er dan langs wurmt, niks terug zeggen als je ze groet, ze zijn immers zo druk aan het ouwewijven. En natuurlijk als je ze met een groep voorbij wilt, gaan ze er voor éen aan de kant en beuken de rest ongezien de kant in. Want hun verstand gaat het te boven dat er anderen sneller fietsen dan 10km/u. En dan heb je ook nog die stil gaan staan waar ze willen. Niet even aan de kant, maar gewoon midden op de weg: afstappen, fiets dwars op de weg en ouwehoeren maar.
Klacht: Wereldvreemde idioten op de fiets

De regen gaat niet weg hoor, met een hybride.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Oksel het volgende:
Hybridebejaarden..![]()
![]()
Ik ga ook trouwens een hybride kopen, want 30km naar het werk op een racefiets is fijn, maar niet als het donker is en regent.

quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fietskwaliteiten beter zijn dan je gevoel voor humor.

Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
De regen gaat niet weg hoor, met een hybride.![]()
En je hebt ook lampjes voor op de racer.

Ik scheer gewoon zonder kam.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Veel users hier scheren over een kam.

Ik zag je volgens mij laatst fietsen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.![]()
Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.![]()
Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.

Mountain Bike -> Offroad.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?

quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Van die babyboomers met unisex Gaastra jassen die ook aan bridge en nordic walking doen
Que?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Tommeke het volgende:
Kom eens met een inhoudelijke reactie ipv niet grappige one-liners..

Ik associeer hybrides met babyboomers. Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken... Jouw reactie daarentegenquote:

Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.quote:
Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die "quote:Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken...
Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.quote:Jouw reactie daarentegen![]()
Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kutquote:Kom nou eens met argumenten, wat is er humor aan de reacties waar ik op reageerde?

Die tijd is al voorbij jong!quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
het domein van slingerende babyboomers

Ik ook niet naar mijn werk, maar hybride ik weet niet. Ga je er dan ook klik pedalen opzetten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaatquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Mountain Bike -> Offroad.
Hybride -> Weg.
Ik ga over de weg naar mijn werk. Niet door het bos. Smallere bandjes, etc.

Eens ik heb alleen wel een bel puur voor de groepen scholieren die ik in de ochtend eens moet passeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
Ik zit ook op de racefiets ( nou ja nu niet , aanrijding op de normale fiets gehad een automobilist die me geen voorang op een kruising gaf, resultaat , kapot dijbeen. )
En ik gebruik GEEN bel
Mijn ervaring is dat mensen juist harder schrikken van dat geluid en gaan slingeren vervolgens krijg je dan nog verwensingen naar je hoofd omdat ze schrikken
Ik erger me er dood aan , net als de persoon boven mij dat mensen slingerend over het midden van het fietspad rijden met 10KMPH
Helemaal niet erg maar hou dan gewoon netjes rechts aan, dat is de normaalste zaak van de wereld ook op de fiets
Wielrenners krijgen altijd het verwijt dat ze doen alsof het pad van hen alleen is maar als je goed gaat kijken is het fietspad het domein van slingerende babyboomers met een grote muil en NIET van wielrenners
De oplossing is simpel , ik zit gewoon op de racefiets als het niet druk is op het fietspad
In het zomerseizoen dus of heel vroeg of heel laat, je moet andere mensen ook hun plezier gunnen.
En als mensen dan nog ouwehoeren dan hebben ze dikke pech, het fietspad is van iedereen en dus ook van mij
Oh ja mensen die opscheppen omdat ze wielrenners op de normale fiets inhalen.
Dat zijn wielrenners die op hartslag traienen en in D1 zitten ( duurtraining laagste niveau ) die kan je inhalen ja , dat is niet zo moeilijk ( hoewel de meesten daar al de grootste moeite mee hebben )
En fietskleding is niet gay , dat is comfortabel.

Maak je niet zo druk, het is maar internet meid..quote:Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.![]()
[..]
Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die "" er anders achter?
[..]
Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.
[..]
Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kut

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |