abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79702028
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:20 schreef CyclingGirl het volgende:
En als je een fietsmeisje bent?
Dan moet je wijdbeens gaan liggen.
pi_79704523
Ik blijf het onzin vinden. Overal zitten rotte appelen tussen.
Haters gonna hate.
  maandag 29 maart 2010 @ 13:47:16 #53
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_79704701
wielrenners, praat me d'r niet van.

Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is

Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.

doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken

wielrenners
asociaal kutvolk. De turken van het fietspad. Dat zijn ze.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_79705228
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:

Ga je met je vriendin een paar daagjes naar het strand een beetje rondstruinen en fietsen in de duinen en dan wordt je continue lastiggevallen door wielrenners. Dat volk meent echt dat het hele fietspad van hun is

Wat denk je nou zelf. Overdag fietsen op die paden hordes mensen die willen genieten van het weer en de omgeving. Het stikt er van de gezinnetjes met kleine kinderen en soortgelijk grut. Maar nee daar komen de wielrenners hoor. enkelingen die je zonder waarschuwing snoeihard inhalen. Groepen die met ware doodsverachting tussen de groepen normale fietsers doorfietsen. Wielrenners die gaan schreeuwen dat je ruimte moet maken omdat je anders hun tempo d'r uit haalt.

doe normaal man mafkezen. Overdag met mooi weer zijn die fietspaden voor de gezinnen. Wil je ongestoord hard fietsen dan doe je dat maar ergens anders of op tijden dat het niet druk is. Hoeven we gelijk niet meer tegen je dikke reet in die stomme zeembroekjes aankijken

wielrenners

dan ben ik een goede Turk \o/
pi_79710001
Ja idd hier nog een en ik heb geen dikke reet

Er zijn er genoeg die netjes bellen en netjes inhalen en een slimme wielrenner weet waar het druk is en gaat dan elders de polder in.
Haters gonna hate.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:14:38 #56
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_79710449
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:47 schreef hamkaastosti het volgende:

wielrenners
Dus jij bent van dat volk wat zonder om te kijken ineens linksaf slaat, en over de volle breedte van het pad slingert?
pi_79711121
Moest gelijk even aan deze denken:

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_79786296
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is weer zo ver: het is mooi weer en meteen zijn er hordes wielrenners die weer gaan wielrennen op de weg. Als dit het enige was zou ik nooit een topic open. Maar jammer genoeg is dit niet het enigste. Het is zo'n asociaal volkje; hard schreeuwen als ze er langs moeten, geërgerd zijn als ze er niet langs kunnen, niks terug zeggen als je ze groet, ze zijn immers zo geconcentreerd bezig. En natuurlijk als ze met een grote groep voorbij je willen moet jij aan de kant en niet hun. Want hun hebben volgens zichzelf meer rechten dan anderen. En dan heb je ook nog wielrenners die waar dan ook wildplassen als ze moeten. Niet even netjes in de bosjes maar gewoon aan de kant van de weg: fiets tegen de boom, piemel eruit en lozen maar.

Klacht: wielrenners.
ze hebben tegenwoordig iets nieuws
ze hebben nu een buizje om in hun lul te doen kunnen ze al rijden pissen

en eidereen die eracter rijd komt onder te zitten
pi_79786520
Terechte klacht
Een vriend van mij is ook zo'n verslaafde
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:47:28 #60
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_79786683
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Overal zitten rotte appelen tussen.
hier serieus gaan reageren
.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:48:56 #61
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_79786749
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Public Enemy het volgende:

[ afbeelding ]
die zocht ik. Dat zouden ze moeten doen met wielrenners

"OPZIJ OPZIJ" OP hoeren
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:50:50 #62
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_79786828
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:56:52 #63
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_79787067
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Public Enemy het volgende:

[ afbeelding ]
0 topics op naam. 14.gif
pi_79787301
Wielrenners! om te kotsen die lui! en mooi niet dat ik aan de kant ga voor dat soort figuren, een beetje voor je lol je ballen verneuken. Wat dan wel weer leuk is... Wielrenners inhalen! dat vinden ze dus écht niet leuk als jij op je normale fietsje voor bij komt racen
ik ben een goeie jongen! Laptop gevonden
pi_79787431
Goed dat je me er even aan herinnert, mijn bel moet er weer even op.
pi_79787574
Net nog even rondje gedaan. Lege wegen genoeg, hier in Twente.
pi_79788015
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef broodroostert het volgende:
Wielrenners! om te kotsen die lui! en mooi niet dat ik aan de kant ga voor dat soort figuren, een beetje voor je lol je ballen verneuken. Wat dan wel weer leuk is... Wielrenners inhalen! dat vinden ze dus écht niet leuk als jij op je normale fietsje voor bij komt racen
Kom maar proberen

Nog even toevoeging: Sommige renners trainen ophartslag dus sommige dagen doe je rustig aan toeren, dan kan het idd eens voorkomen dat iemand op een niet racefiets mij voorbij gaat, maar dan ben ik niet boos hoor.
Haters gonna hate.
pi_79788050
Ja.. ik wacht ook op de dag dat iemand op een normale fiets mij inhaalt. Als het gebeurd, respect!
pi_79788114
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:45 schreef Marurk het volgende:
Wielrenners scheren hun benen.
Veel users hier scheren over een kam.
HÆLP.
pi_79788184
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:20 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Kom maar proberen

Nog even toevoeging: Sommige renners trainen ophartslag dus sommige dagen doe je rustig aan toeren, dan kan het idd eens voorkomen dat iemand op een niet racefiets mij voorbij gaat, maar dan ben ik niet boos hoor.
Of veel kilometers maken op een gematigd tempo. Conditie in plaats van kracht. Maar inderdaad, een wielrenner die opgefokt raakt moet sowieso wat anders gaan doen.
HÆLP.
pi_79790485
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef nsfw het volgende:
Terechte klacht!

Zelf ren ik ook wiel en ik erger me dood aan mede-wielrenners die zo doen zoals TS omschrijft!
Geen fatsoen gewoon!

Net als bepaalde etnische groepen in Nederland. Die vele kwaden verpesten het voor die paar goede!
Amen!

Van die gasten die gaan vloeken omdat hun gemiddelde onder de 30 komt _
quote:
Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik fiets gemiddeld rond de 1000-1200 km per maand, gewoon op een normale hybride fiets, in normale kleding. om lekker te bewegen hoef ik geen strak mongolenpakje aan
Hybrides
Van die babyboomers met unisex Gaastra jassen die ook aan bridge en nordic walking doen

Als ik train fiets ik tussen de 20 en 50 per uur. Alleen als ik dus snelle trainingen ga doen waar ik niet gestoord wil worden en tot last wil zijn dan ga ik naar 't lokale wielerciruit. Of ik zoek wegen uit met weinig hybridebejaarden en wandelaars etc.. Simpel zat.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef Klonk het volgende:
ik ga alleen aan de kant als ze bellen, ik ben geen hondje die aan de kant gaat op verzoek van iemand die iets naar me blaft
Stoer man!
pi_79790583
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:21 schreef Oksel het volgende:
Ja.. ik wacht ook op de dag dat iemand op een normale fiets mij inhaalt. Als het gebeurd, respect!
Inderdaad. Als ik rustig aan doe word ik wel eens ingehaald door een mannetje die zichzelf moet bewijzen. Het leuke is om dan schuin achter zo'n iemand te blijven tot diegene zich stukfietst. Het is me echter nog nooit gebeurd dat er iemand op een stadsfiets mij inhaalde terwijl ik hard doorreed..
pi_79791672
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:02 schreef broodroostert het volgende:
Natuurlijk ga je wel voor ze aan de kant. Die grote bek bewaar je voor op internet. Dat is ook de enige plek waar je wielrenners kan inhalen met je normale fietsje.
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:51:40 #74
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79791816
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tommeke het volgende:
Saai lang kutverhaal.
Ik hoop dat je fietskwaliteiten beter zijn dan je gevoel voor humor.
Dit, dus.
pi_79793141
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:36 schreef AdvancedPower het volgende:Het is weer zo ver: het is mooi weer en meteen zijn er hordes AOW-ers die weer gaan fietsen op de weg. Als dit het enige was zou ik nooit een topic open. Maar jammer genoeg is dit niet het enigste. Het is zo'n achterlijk volkje; compleet doofstom als je er langs wil, geërgerd als ze zijn als je je er dan langs wurmt, niks terug zeggen als je ze groet, ze zijn immers zo druk aan het ouwewijven. En natuurlijk als je ze met een groep voorbij wilt, gaan ze er voor éen aan de kant en beuken de rest ongezien de kant in. Want hun verstand gaat het te boven dat er anderen sneller fietsen dan 10km/u. En dan heb je ook nog die stil gaan staan waar ze willen. Niet even aan de kant, maar gewoon midden op de weg: afstappen, fiets dwars op de weg en ouwehoeren maar.

Klacht: Wereldvreemde idioten op de fiets
Fixed
pi_79795196
Hybridebejaarden..

Ik ga ook trouwens een hybride kopen, want 30km naar het werk op een racefiets is fijn, maar niet als het donker is en regent.
pi_79795341
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:50 schreef starla het volgende:

Damn, dan moet je je kut voelen
There are only 151 Pokémon.
pi_79795445
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef Oksel het volgende:
Hybridebejaarden..

Ik ga ook trouwens een hybride kopen, want 30km naar het werk op een racefiets is fijn, maar niet als het donker is en regent.
De regen gaat niet weg hoor, met een hybride.

En je hebt ook lampjes voor op de racer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_79796183
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik hoop dat je fietskwaliteiten beter zijn dan je gevoel voor humor.

Kom eens met een inhoudelijke reactie ipv niet grappige one-liners..
pi_79796606
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:15 schreef marcodej het volgende:

[..]

De regen gaat niet weg hoor, met een hybride.

En je hebt ook lampjes voor op de racer.
Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.

Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:49:57 #81
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_79796627
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef ehqo. het volgende:

[..]

Veel users hier scheren over een kam.
Ik scheer gewoon zonder kam.
0 topics op naam. 14.gif
pi_79799283
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik scheer gewoon zonder kam.
Des te kaler.
HÆLP.
  woensdag 31 maart 2010 @ 19:09:15 #83
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79799403
Terechte klacht. KUT wielrenners.
Tics van je petten.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:12:04 #84
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79801996
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:

[..]

Je kan nog eens normale kleding aan, wat meenemen, hem op slot zetten, minder kwetsbaar, etc. etc.

Wil een Koga Light Speed ofzo. Pedaatljes erop.. en gaan. Kijken hoe hard ik daarop kan fietsen.
Ik zag je volgens mij laatst fietsen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_79804716
Ik wielren zelf ook, en schaam me dood voor mede-renners die zo asociaal doen. Soms zelfs in de stad, waar een racefiets + hard fietsen gewoon een slechte combinatie is, en je niet kunt verwachten dat iedereen aan de kant gaat en auto's voor je uitwijken als je opeens de weg op rijdt.

Overigens hebben hardlopers er ook een handje van, die vinden het dan fijn om op het fietspad hard te lopen met zijn tweeën naast elkaar, constant te lopen kwatten, enzovoorts.

En dan nog wat: als ik bijvoorbeeld in de auto zit, en zie dat er een wielrenner/skeeleraar/hardloper aankomt die er langsmoet, dan hou ik daar ook rekening mee, dus het kan ook van twee kanten komen.
pi_79821329
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:49 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?
Haters gonna hate.
pi_79821881
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:24 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ik zat aan een mtb te denken om naar de zaak te fietsen dan, spatbordjes erop en dan als het ijzelt spijkerbandjes, ik kan dan ook met de veldritcompetitie op club mee doen. Waarom kies je dan voor een hybride?
Mountain Bike -> Offroad.
Hybride -> Weg.

Ik ga over de weg naar mijn werk. Niet door het bos. Smallere bandjes, etc.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:11:49 #88
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79822864
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:16 schreef Tommeke het volgende:

Van die babyboomers met unisex Gaastra jassen die ook aan bridge en nordic walking doen

quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:36 schreef Tommeke het volgende:

Kom eens met een inhoudelijke reactie ipv niet grappige one-liners..
Que?
Dit, dus.
pi_79828879
quote:
Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[..]

Que?
Ik associeer hybrides met babyboomers. Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken... Jouw reactie daarentegen

Kom nou eens met argumenten, wat is er humor aan de reacties waar ik op reageerde?
  donderdag 1 april 2010 @ 21:16:18 #90
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_79846421
quote:
Op donderdag 1 april 2010 13:46 schreef Tommeke het volgende:

Ik associeer hybrides met babyboomers.
Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.
quote:
Vind 't maar fietsen van niets. Dat heeft niets met one-liners te maken...
Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die " " er anders achter?
quote:
Jouw reactie daarentegen
Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.
quote:
Kom nou eens met argumenten, wat is er humor aan de reacties waar ik op reageerde?
Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kut
Dit, dus.
pi_79857140
Stelletje zeurpieten hier. Ik ben ook een wielrenner, maar ik gedraag me wel. Ik ram gewoon aan m'n bel als ik erlangs wil.

Wielrenners ergeren zich maar aan één ding: en dat is mensen die denken dat werkelijk het hele fietspad van hen is en gewoon in het midden fietsen en dan ook nog eens door hun trage tempo wat heen en weer zwieberen. Wielrenners willen gewoon erlangs, laat ze dan erlangs. Op de straat rij je met je auto toch ook niet op twee rijbanen tegelijk?
pi_79857748
Ik zit ook op de racefiets ( nou ja nu niet , aanrijding op de normale fiets gehad een automobilist die me geen voorang op een kruising gaf, resultaat , kapot dijbeen. )

En ik gebruik GEEN bel
Mijn ervaring is dat mensen juist harder schrikken van dat geluid en gaan slingeren vervolgens krijg je dan nog verwensingen naar je hoofd omdat ze schrikken
Ik erger me er dood aan , net als de persoon boven mij dat mensen slingerend over het midden van het fietspad rijden met 10KMPH
Helemaal niet erg maar hou dan gewoon netjes rechts aan, dat is de normaalste zaak van de wereld ook op de fiets
Wielrenners krijgen altijd het verwijt dat ze doen alsof het pad van hen alleen is maar als je goed gaat kijken is het fietspad het domein van slingerende babyboomers met een grote muil en NIET van wielrenners

De oplossing is simpel , ik zit gewoon op de racefiets als het niet druk is op het fietspad
In het zomerseizoen dus of heel vroeg of heel laat, je moet andere mensen ook hun plezier gunnen.
En als mensen dan nog ouwehoeren dan hebben ze dikke pech, het fietspad is van iedereen en dus ook van mij

Oh ja mensen die opscheppen omdat ze wielrenners op de normale fiets inhalen.
Dat zijn wielrenners die op hartslag traienen en in D1 zitten ( duurtraining laagste niveau ) die kan je inhalen ja , dat is niet zo moeilijk ( hoewel de meesten daar al de grootste moeite mee hebben )
En fietskleding is niet gay , dat is comfortabel.
  vrijdag 2 april 2010 @ 03:00:43 #93
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_79857829
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
het domein van slingerende babyboomers
Die tijd is al voorbij jong!
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_79859046
quote:
Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef Oksel het volgende:

[..]

Mountain Bike -> Offroad.
Hybride -> Weg.

Ik ga over de weg naar mijn werk. Niet door het bos. Smallere bandjes, etc.
Ik ook niet naar mijn werk, maar hybride ik weet niet. Ga je er dan ook klik pedalen opzetten? Ik ben wel benieuwd naar hoe het gaat
Haters gonna hate.
pi_79859082
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 02:48 schreef Martinovibes het volgende:
Ik zit ook op de racefiets ( nou ja nu niet , aanrijding op de normale fiets gehad een automobilist die me geen voorang op een kruising gaf, resultaat , kapot dijbeen. )

En ik gebruik GEEN bel
Mijn ervaring is dat mensen juist harder schrikken van dat geluid en gaan slingeren vervolgens krijg je dan nog verwensingen naar je hoofd omdat ze schrikken
Ik erger me er dood aan , net als de persoon boven mij dat mensen slingerend over het midden van het fietspad rijden met 10KMPH
Helemaal niet erg maar hou dan gewoon netjes rechts aan, dat is de normaalste zaak van de wereld ook op de fiets
Wielrenners krijgen altijd het verwijt dat ze doen alsof het pad van hen alleen is maar als je goed gaat kijken is het fietspad het domein van slingerende babyboomers met een grote muil en NIET van wielrenners

De oplossing is simpel , ik zit gewoon op de racefiets als het niet druk is op het fietspad
In het zomerseizoen dus of heel vroeg of heel laat, je moet andere mensen ook hun plezier gunnen.
En als mensen dan nog ouwehoeren dan hebben ze dikke pech, het fietspad is van iedereen en dus ook van mij

Oh ja mensen die opscheppen omdat ze wielrenners op de normale fiets inhalen.
Dat zijn wielrenners die op hartslag traienen en in D1 zitten ( duurtraining laagste niveau ) die kan je inhalen ja , dat is niet zo moeilijk ( hoewel de meesten daar al de grootste moeite mee hebben )
En fietskleding is niet gay , dat is comfortabel.
Eens ik heb alleen wel een bel puur voor de groepen scholieren die ik in de ochtend eens moet passeren.
Haters gonna hate.
  vrijdag 2 april 2010 @ 09:03:30 #96
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_79859252
Vorige keer lag er eentje op m'n motorkap, voorrang nemen terwijl hij geen voorrang had
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_79859302
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, dat was dus die saaie/niet zo grappige one-liner. Gezien niemand er op reageert ben ik niet de enige die het als een tang op een varken vindt slaan, denk ik.
[..]

Je probeert het toch leuk te brengen met je babyboomers vergelijking of niet? Wat doet die " " er anders achter?
[..]

Dat ik het niet begrijp? Hilarisch. Nee, echt. Malle knul.
[..]

Nee, juist géén humor. Je post was driewerf kut
Maak je niet zo druk, het is maar internet meid..
Dat over die hybridebejaarden was helemaal niet lollig bedoeld, ik heb gewoon een hekel aan dat tuig... Dat jij 't als enige als een poging tot humor beschouwt licht meer aan je eigen interpetatie
pi_79859592
Ik rijd ze altijd gewoon dood.

Opgelost slotje!
pi_80439813
Ja hoor, ze waren er vandaag weer.
En het lijkt of het er steeds meer zijn...
Hoorde gister bij Kassa dat er een helft meer verkocht werd.
Ook dat die fietsen wel iets van 7000 euro kosten, een helm 200 euro en een speciale trapper 250.
  zondag 18 april 2010 @ 11:10:40 #100
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_80439936
Ik rag met 120km/u de Galibier af. Ik wijk echt voor niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')