quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:58 schreef Samson het volgende:
[..]
OK nog maar een hint dan (waarom begint iedereen hier altijd zo laat weer mee...) Je kijkt ergens naar vanaf een bepaald punt.....dan heb je dus....
1 woord is al goedquote:Op zondag 28 maart 2010 09:20 schreef BrandX het volgende:
Oeh is die nog niet geraden?
Flatliners?
[..]
Point of view?
![]()
Sautor raadde: Vantage Point, is die goed misschien ?quote:
Dan pak je weer net het verkeerde woord.......quote:Op zondag 28 maart 2010 09:40 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sautor raadde: Vantage Point, is die goed misschien ?
Wat ik al zei, het gaat om het gezichtspunt, je kijkt dus van bovenaf naar beneden, view heb je dus nu al, hoe makkelijk moet ik het nog maken..... je hebt dus.......... snel zijn, met 10 minuutjes ben ik weer een halve dag weg...quote:Op zondag 28 maart 2010 10:04 schreef Hiddendoe het volgende:
A room with a view?
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&=&q=film+blonde+stewardess&meta=lr%3D&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Samson het volgende:
OK dan maar de laatste hint, de film gaat over een blonde stewardess....
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
View from the top
jawel hoor, collateral kun je in een kluis bewarenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nee .Dat heeft weer niks met een safe/vault oid te maken he ;-)
Hm ook, maar ik zoek letterlijk een kast die op slot kan. En dan beschadigd. Nu moet het niet heel moeilijk meer zijn toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:57 schreef Samson het volgende:
[..]
jawel hoor, collateral kun je in een kluis bewaren
knap hoor, mwaah, hoef ik gelukkig geen nieuwe te bedenkenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
The Hurt Locker, duh
Denk aan welk programma hij presenteert.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik weet nog net wie het is, maar dat is dan ook alles
Ik heb geen idee wie het isquote:Op maandag 29 maart 2010 20:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik weet nog net wie het is, maar dat is dan ook alles
Cheaterquote:Op maandag 29 maart 2010 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja ik was er al achter (link van het plaatje)
Dat begrijp ik ook welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oké maar Derk Bolt is niet het antwoord.
Ja.. een Spoorloos-achtige titel.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel
Je zei ook: denk aan het programma wat hij presenteert. Dus ik vroeg in mijn edit: iets koppelen met spoorloos ofzo?
Goede film, een aanradertje.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik wist niet dat hij verfilmd wasik suck big time op Nederlands filmgebied
Ah top!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
Sorry, was er vandaag niet. Samsom heeft het goed.
Lars and the real girl, hij had een real doll in die film---) aqua brengt barbie tot leven tot 'real doll'
Gewoon kijken wat je ziet, en dat is hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Veadige het volgende:
Ik vind hem helemaal niet makkelijk...
Ik weet niet wat dat is in het engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 07:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat je ziet, en dat is het
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is in het engels![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 16:06 schreef Veadige het volgende:
The Pacifier
Eraserquote:Op donderdag 1 april 2010 19:25 schreef Veadige het volgende:
een makkelijke, om de vaart erin te houden...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |