quote:Op zondag 28 maart 2010 08:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik had mijn n900 zelf al een uur vooruit gedaan rond 12 uur alvast.
nu is het toch half 10 ?
Je hebt een James Bond telefoon?quote:Op zondag 28 maart 2010 07:54 schreef edcetera het volgende:
Buiten het feit, dat het hele zomertijd verschijnsel irritant is helpen de moderne mobiele telefoons ook niet mee: Die krengen corrigeren automatisch de tijd.
Het simpel een uur eerder het alarm zetten, brengt je in de problemen: Nu maakt mijn telefoon het wel heel bond:
Ik zette gisteravond mijn alarm en omdat dat ding dus toch alles automatisch doet moest dat wel goed komen. Echter tijdens het instellen, geeft dan ding aan hoeveel uur er resteren voor het alarm afgaat en blijkbaar klopt daar in de software iets niet: het houdt dus geen rekening met zomertijd en geeft doodleuk een uur teveel aan.
Klacht: Gepwned door Nokia
subklacht: zomertijd![]()
subklacht 2: Collega, die me sms stuurt om te vragen waar de taxi blijft. terwijl ik nog even op bed was gaan liggen
![]()
![]()
![]()
![]()
Opzich wel, behalve als je in je slaapkamer verder geen klokken hebt. Wij vroegen ons serieus af hoe laat het net wasquote:Op zondag 28 maart 2010 09:38 schreef gateway het volgende:
mijn telefoon is ook vanzelf een uur vooruit gegaanideaal toch?
Zelfs mijn magnetron doet dat automatischquote:Op zondag 28 maart 2010 09:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mensen die hun telefoon nog op zomer/wintertijd instellenDe nieuwere modellen doen dat automatisch. Het is je magnetron niet
Combi-magnetron?quote:Op zondag 28 maart 2010 10:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zelfs mijn magnetron doet dat automatisch
quote:
Die van mij beweert ook automatisch te switchen, maar mooi dat het niet werkte. Je kunt er gewoon niet van uit gaan, die moderne troep.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:52 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mensen die hun telefoon nog op zomer/wintertijd instellenDe nieuwere modellen doen dat automatisch. Het is je magnetron niet
Ja en dan is ie dus dubbel verzet en staat hij nu op 12:00 uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik wist niet dat ze dat deden dus had het zelf gedaan
Windows XPquote:Op zondag 28 maart 2010 10:53 schreef gateway het volgende:
windows doet het ook vanzelf, maar eerder gaf ie dan toch een melding dat ie dat gedaan had en dat je het ff moest controleren??
zeker weten, mooi inbouw. of heb jij zoeen losstaande uitvoering?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |