Ja, exact zo gaat het.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan helemaal trots zijn op weer een briljant idee en hup, over naar de orde van de dag en de briljante ingeving is alweer vergeten, zodat er ruimte is om een nieuw succesconcept te bedenken ... dat alweer wordt vergeten op het moment dat het wordt bedacht.
Echt, een sociale werkplaats werkt gestructureerder en constructiever.
Idee ontstond spontaan volgens mij. Is dat Knoetske?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
De TV-kapper. Ook al zo'n beproefd concept.
zonder chat klikte volgens mij niemand meer die stream aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:36 schreef Copycat het volgende:
Ze vinden het idd al lang best zo en varen op de niet-kritische chatters (en chatters is hierbij het toverwoord) die net zo tevreden zijn, zolang ze maar kunnen chatten.
Nee Tita, hij zei dat hij iemand kende die zo'n paardje heeft en dat ze die wel eens konden uitnodigen. En je hebt inderdaad hele kleine paardjes, Falabella's.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonder chat klikte volgens mij niemand meer die stream aan.
echt het is een aanfluiting en hoorde Johan zeggen dat Jaap woensdagavond zijn laatste sjow heeft ( zoiets) en dat er een paardje komt die de trap af kan lopen en naast jaap op een kussentje op de bank kan plaats nemen, echt of ik wordt gek of in de Toko zijn ze allemaal van het padje af.
oh, nou mij lijkt het niks, een paardje dat de trap op en af looptquote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee Tita, hij zei dat hij iemand kende die zo'n paardje heeft en dat ze die wel eens konden uitnodigen. En je hebt inderdaad hele kleine paardjes, Falabella's.
Johan vond ook dat het zo als het afgelopen woensdag was gegaan niet langer kon. "We houden zo geen kijker over". Het licht begint Johan dus eindelijk te dagen!
Och, hij heeft toch zelf Liesbeth in d'r debiele outfit erop afgestuurd? Maar dat zal ie wel niet bedoelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Johan vond ook dat het zo als het afgelopen woensdag was gegaan niet langer kon. "We houden zo geen kijker over". Het licht begint Johan dus eindelijk te dagen!
Ze zijn kleiner dan mijn hond geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh, nou mij lijkt het niks, een paardje dat de trap op en af looptecht weet wel dat er kleine paardjes bestaan hoor, ben niet wereldvreemd maar toich het idee, dat iemand een paardje in huis heeft als huisdier.
de chatter is nu 15 euro lichterquote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu het nut van een chatter die zich on stream door een bijbeunende huiskapper laat knippen?
Heeft de streamer iets te zien en de chatter iets om over te lullen. Altijd nog beter als praten over blaasspoelingen en andere enge dingen. En bovendien heeft Knoetske weer aandacht van Johanquote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu het nut van een chatter die zich on stream door een bijbeunende huiskapper laat knippen?
Moet ze daar 15 Euro voor aftikken? Damn.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:02 schreef Toverheks het volgende:
de chatter is nu 15 euro lichter
knoetske dan, die moet er voor betalen, maar ach komt allemaal ten goede aan SV, misschien eten ze van de week biefstuk
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ze daar 15 Euro voor aftikken? Damn.
Een biefstukje met z'n drietjes. Zo'n diepgevroren meukbiefstuk uit de Aldi.
Plakvleesquote:Op maandag 29 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet ze daar 15 Euro voor aftikken? Damn.
Een biefstukje met z'n drietjes. Zo'n diepgevroren meukbiefstuk uit de Aldi.
Ramses II?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft Johan net gehoord dat Ramses dood is.
Joh!quote:
Dat! Ik heb een angstig vermoeden dat de volgende single van Johan een cover zal zijn van een nummer van Ramses.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh!
Maar hoezo? Hij draait opeens Ramses' nummers? Heeft anekdotes over Ramses die toch niemand meer kan verifiėren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |