Maar hey, we hebben een programma voor deze week. Weliswaar staan er geen gasten voor het Open Podium en voor Tabula Rasa, maar je bent een kniesoor als je daarover valt.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth zet maar weer eens thee
Goeie keuze. Die heb ik ooit weggehushed uit 'onze' VIPzitruimte bij Jimmy Woo. En daarna p[robeerde ie me heel slinks (not) te versieren. De hele tijd voor me dansen en dan semi-sexy kijken.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we dan Johan maar vergelijken met Howard Komproe, die is ook niet grappig.
quote:Alberto da Moreno
Geboren en getogen in Schiedam leerde de jonge Albert de Bruin zichzelf zingen aan boord van de vrachtschepen waar hij op voer.
Terug aan de wal verdiende hij een deel van de kosten voor zijn zanglessen door het maken van tekeningen en schilderijen.
Deze Tenor was eerder al te zien bij Hollands Got Talent waar hij 4e werd. Ook deed hij in 2004 al mee met "Una voce particolare", een programma van Ernst Daniel Smit. Wij zijn heel benieuwd, want dit is weer eens een heel ander geluid op het Vlemmix Open Podium.
www.albertodamoreno.nl
Goddamnit, ze weet ook niet echt wat ze met komma's aan moet, hè? De ene keer de spatie voor de komma, dan aan beide kanten een spatie en dan weer helemaal géénquote:
quote:Rebecca is geboren op 10 Mei 1981 te Den Haag Nederland. Zij had al haar hele jeugd interesse in de muziek. Op 13 jarige leeftijd stond zij voor het eerst op het podium. Zij is mee gaan doen aan talentenjachten door het hele land, waar zij vooral opviel door haar stemgeluid. Een totaal eigen stemgeluid die niet onopgemerkt is gebleven.
Ik geloof dat er hier in Amsterdam nog steeds veel dames nachtmerries van Howard hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie keuze. Die heb ik ooit weggehushed uit 'onze' VIPzitruimte bij Jimmy Woo. En daarna p[robeerde ie me heel slinks (not) te versieren. De hele tijd voor me dansen en dan semi-sexy kijken.
Ik heb er nog nachtmerries van.
SV is nu eenmaal geen studio. En hoe goed deze man ook is, hij zal altijd slechter uit de verf komen dan op deze beelden. Bijna jammer dat zo iemand zich leent zijn kunstje te komen doen in SV!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
Als Alsido dan maar wel met zijn fikken van de knoppen afblijft.
Even kijken...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goddamnit, ze weet ook niet echt wat ze met komma's aan moet, hè? De ene keer de spatie voor de komma, dan aan beide kanten een spatie en dan weer helemaal géén![]()
Pareltje:
[..]
Zo.. Deze knakko kan echt zingen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:31 schreef Disana het volgende:
Als Alsido dan maar wel met zijn fikken van de knoppen afblijft.
Ja, en ik vraag me met spuitje af waarom hij het nodig heeft hier te komen zingen. Dat gaat echt nergens naar klinken.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo.. Deze knakko kan echt zingen.
Dit valt nog mee. Moet je de webshop eens bekijken, voor de gein.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken...
Mei met een hoofdletter. Den Haag Nederland, dat we dat maar weten. Zij had tijdens haar hele jeugd. 13-jarige. Ze viel dus op door haar stemgeluid, how unusual. Een stemgeluid die.
Wat heb ik gewonnen?
Nog even niets, maar je bent wel door naar de volgende rondequote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken...
Mei met een hoofdletter. Den Haag Nederland, dat we dat maar weten. Zij had tijdens haar hele jeugd. 13-jarige. Ze viel dus op door haar stemgeluid, how unusual. Een stemgeluid die.
Wat heb ik gewonnen?
Ik vond Den Haag Nederland ook wel een fijne toevoeging.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Even kijken...
Mei met een hoofdletter. Zij had tijdens haar hele jeugd. 13-jarige. Ze viel dus op door haar stemgeluid, how unusual. Een stemgeluid die.
Een nacht met Johan, Twiki of Alsido.quote:Wat heb ik gewonnen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Moet je de webshop eens bekijken, voor de gein.
Hier ben ik gestopt.quote:dit boek verteld het verhaal
Ik had dat er nog gauw tussen gefrot.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond Den Haag Nederland ook wel een fijne toevoeging.
[..]
Een nacht met Johan, Twiki of Alsido.
Dan wordt Hansie jaloers.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef Disana het volgende:
Nou bedankt zeg. Peter zit er niet eens tussen.
Ik wil Peter ook niet, ik wijs je er alleen even op dat je echt de onderste regionen van aantrekkelijk aanbiedt.quote:
Misschien dat hij met het oog op zijn landelijke doorbraak het buitenkansje niet wil laten schieten om bij SV op te treden. Er hebben trouwens wel meer goede artiesten opgetreden daar. Ik vond Joan Franka erg goed en ook die laatste zanger van vorige week was zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me met spuitje af waarom hij het nodig heeft hier te komen zingen. Dat gaat echt nergens naar klinken.
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die Alsido wel een lekkere vent vinden, hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil Peter ook niet, ik wijs je er alleen even op dat je echt de onderste regionen van aantrekkelijk aanbiedt.
Tja, Johnny Depp heeft een Wayfarer-model bril op en hij is opeens het prototype nerdquote:In NWS loopt trouwens een aardige discussie over de aantrekkelijkheid van nerds, maar zelfs daar kunnen we deze heren niet onder scharen. Nou vooruit, Twiki misschien als hij werkelijk iets zou kunnen.
M.a.w. we kunnen dus best stellen dat die talenten daar onder valse voorwendselen worden binnengehaald.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat hij met het oog op zijn landelijke doorbraak het buitenkansje niet wil laten schieten om bij SV op te treden. Er hebben trouwens wel meer goede artiesten opgetreden daar. Ik vond Joan Franka erg goed en ook die laatste zanger van vorige week was zeker niet verkeerd.
Alsido is ook een lekkere vent, ducktape op zijn mond en gaan met zijn banaanquote:Op maandag 29 maart 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg vrouwen die Alsido wel een lekkere vent vinden, hoor.
[..]
Tja, Johnny Depp heeft een Wayfarer-model bril op en hij is opeens het prototype nerd
Zelf denk ik, maar ik kan er volledig naast zitten, dat deze man ontzettend graag een solo carriere wil. Maar dat het hem niet lukt echt door te breken. Vraag mij niet waar dat aan ligt, zou het echt niet weten! Misschien mist hij net iets. En wat dat "iets" dan is mogen de echte kenners me vertellen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me met spuitje af waarom hij het nodig heeft hier te komen zingen. Dat gaat echt nergens naar klinken.
Meestal is dat geld voor reclame. Want zonder promo kom je er niet, hoe goed je ook bent.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zelf denk ik, maar ik kan er volledig naast zitten, dat deze man ontzettend graag een solo carriere wil. Maar dat het hem niet lukt echt door te breken. Vraag mij niet waar dat aan ligt, zou het echt niet weten! Misschien mist hij net iets. En wat dat "iets" dan is mogen de echte kenners me vertellen.
Dat zou eens tijd worden ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:06 schreef Disana het volgende:
Johan klaagt dat er nog geen aardappel wordt gesponsord. Wanneer krijgt hij nu eens door dat Liesbeth helemaal niet bezig is met persberichten en het werven van sponsors?
Ze heeft Copycat aan de telefoonquote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
Marian is ook redelijk irritant als je haar een hele dag moet aanhoren. Johan heeft het over zijn geldzorgen en zij begint over een lekgestoken fietsband.
Ik keur deze jongen ook niet af, in tegendeel zelfs! Maar iedereen die wel eens muziek heeft gemaakt weet dat het in de ene ruimte beter tot zijn recht komt dan in de andere. En persoonlijk vind ik dat mensen die in SV optreden niet echt goed tot hun recht komen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien dat hij met het oog op zijn landelijke doorbraak het buitenkansje niet wil laten schieten om bij SV op te treden. Er hebben trouwens wel meer goede artiesten opgetreden daar. Ik vond Joan Franka erg goed en ook die laatste zanger van vorige week was zeker niet verkeerd.
Maar we weten niet hoe SV bij die artiesten wordt aangeprezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik keur deze jongen ook niet af, in tegendeel zelfs! Maar iedereen die wel eens muziek heeft gemaakt weet dat het in de ene ruimte beter tot zijn recht komt dan in de andere. En persoonlijk vind ik dat mensen die in SV optreden niet echt goed tot hun recht komen!
Dat ligt niet altijd aan de artiest, ook niet aan de presentatie, maar voor een groot deel aan de ruimte waar wordt opgetreden en voor een ander groot deel aan de persoon die op dat moment aan de knoppen zit.
SV is geen studio, het is een verbouwde huiskamer, met tussenmuurtjes, een te laag plafond etc. Echt goede mensen komen er gewoon niet tot hun recht en dat vind ik jammer.
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan zegt nu letterlijk dat het niet mee is op te brengen. Hij had een gigantisch bedrag op de rekening staan en alles is nu op. Er komt niets binnen.
Ik denk dat dit wel eens het begin van het einde zou kunnen zijn..
Moah, dit verhaal hebben we al eens eerder gehad.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat dit wel eens het begin van het einde zou kunnen zijn..
Zij weet precies hoe ze met Johan moet omgaan als hij in zijn klaagmodus zit. Niet te ver meegaan in zijn litanieën, dan valt er redelijk goed met hem om te gaan.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef Disana het volgende:
Marian is ook redelijk irritant als je haar een hele dag moet aanhoren. Johan heeft het over zijn geldzorgen en zij begint over een lekgestoken fietsband.
Dat had ik net ook. Ik ga dan altijd een pagina terug.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weer gevonden, ze hadden de COS uit mijn pc gestolen
![]()
echt opende steeds opnieuw FOK maar dit topic was weg heel vaag allemaal.
In de forum-index was-ie inderdaad niet terug te vinden maar wel via je actieve topics.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ik denk ook dat als er iemand langskomt die een werkelijk business plan gaat maken Johan zich echt rot gaat schrikken van wat er daadwerkelijk nodig is om de boel op de rails te krijgen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we weten niet hoe SV bij die artiesten wordt aangeprezen.
Pullup, Johan heeft een bord voor zijn kop als het om Alsido en Liesbeth gaat. Ze hadden moeten adverteren.
Ja ik had het ook, maar in m'n AT stond ie nog welquote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Nou, wat Johan wil is eigenlijk heel simpel: er wordt iets geopperd en dan moet het geregeld zijn zonder dat het iets kost. Eenvoudiger kan ik het niet makenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
Johan zit gezellig te klagen, wat een geleuter, Leo had prog. ideeen die niks kosten, GijsvanDam ( de zanger) is met dingen bezig kosten ook geen drol, ik heb ideeen aangedragen kost ook niks, wat wil johan nou.
Een bord? Volgens mij een complete bunker!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar we weten niet hoe SV bij die artiesten wordt aangeprezen.
Pullup, Johan heeft een bord voor zijn kop als het om Alsido en Liesbeth gaat. Ze hadden moeten adverteren.
Heb ook echt mijn best gedaan jou te boycotten hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 16:16 schreef Toverheks het volgende:
[quote]Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de forum-index was-ie inderdaad niet terug te vinden maar wel via je actieve topics.
[/quote
bij mij was ie helemaal verdwenen, alles maar afgesloten hele pc en toen had ik hem weer.
dacht eerst, jullie boycotte meen doen net of jullie er niet zijn
Johan wil helemaal geen programma's die niets kosten, hij wil programma's die iets OPBRENGEN. Niet break-even draaien, maar geld in het laatje.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:13 schreef Toverheks het volgende:
Johan zit gezellig te klagen, wat een geleuter, Leo had prog. ideeen die niks kosten, GijsvanDam ( de zanger) is met dingen bezig kosten ook geen drol, ik heb ideeen aangedragen kost ook niks, wat wil johan nou.
En Johan heeft nooit geleerd dat de kosten voor de baten gaan? Tja....quote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan wil helemaal geen programma's die niets kosten, hij wil programma's die iets OPBRENGEN. Niet break-even draaien, maar geld in het laatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |