dat die de hele tijd er is vind ik niet erg, is leuke aardige chatter, maar moet zo lachen, elke keer als ik ff die stream aanslinger lees ik chatwhisper haha die dan weer, geel groen of rood post.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:11 schreef whiper het volgende:
[..]
heb ik gezien...die is er de hele tijd hahahahahahah
Jullie blijven trekkenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn net weer van Huissen teruggeschakeld naar het hek in Eindhoven. Trek daaruit je conclusies maar
goh, ook een lang weekend, hoelaat moet je jezelf weer melden bij de poort, je weet het, de Nachtzuster haalt deze keer NIET de ketting van het buitenhek.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jullie blijven trekken, wat er ook wel of niet gebeurd
Bij mij bleef hij hangen, ff f5. Er wordt wel degelijk gepost.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Weet niet chat doet het niet meer
Ach jee, een wannabe Sly, das sneuheid ten topquote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jullie blijven trekken, wat er ook wel of niet gebeurd
Tot nu geen VMR, geen liefhebbers om het te doen denk ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Vraag maar Raak al geweest of is het deze keer wel om 7 uur?
Ik ga maar even op mijn handen zitten. Wat een steukert is die Knof zeg, terwijl hier helemaal niks bijzonders gepost wordt.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
Bij mij bleef hij hangen, ff f5. Er wordt wel degelijk gepost.
Vertel, heb het allemaal even niet meegekregen, maar ik heb hier ook geen nare dingen gelezen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn handen zitten. Wat een steukert is die Knof zeg, terwijl hier helemaal niks bijzonders gepost wordt.
Geen VMR, hoe verrassend.![]()
Knof steukt het vuurtje iedere keer op over Angela en haar foute timing gisteren. Zucht.......quote:Op zondag 28 maart 2010 19:10 schreef spuitje het volgende:
Vertel, heb het allemaal even niet meegekregen, maar ik heb hier ook geen nare dingen gelezen.
Zit ff een spelletje te doen dus niks gelezen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga maar even op mijn handen zitten. Wat een steukert is die Knof zeg, terwijl hier helemaal niks bijzonders gepost wordt.
Geen VMR, hoe verrassend.![]()
Ach, je moet af en toe even roepen dat ze die gasten, wie dan ook, keihard moeten aanpakken. Dan hoor je er zo weer bij.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
En niemand die zich er erg druk om maakt.quote:Geen VMR, hoe verrassend.![]()
Ik wil helemaal nergens bijhoren, vooral niet bij het breiclubje.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, je moet af en toe even roepen dat ze die gasten, wie dan ook, keihard moeten aanpakken. Dan hoor je er zo weer bij.
En niemand die zich er erg druk om maakt.
Bedanktquote:
Ik bedenk net dat ze na het overweldigende succes van gisteren vandaag misschien wel worden getrakteerd op een personeelsuitje. Met zijn allen gezellig naar de Keukenhof of zo iets. Wel zorgen voor eigen vervoer en zelf broodjes en drinken meenemen want ome Johan zijn knip is leeg. En aan het eind van de dag met zijn allen lekker uit eten bij de McDo, ook voor eigen rekening natuurlijk want zoveel heeft het gisteren nou ook weer niet opgebracht.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, je moet af en toe even roepen dat ze die gasten, wie dan ook, keihard moeten aanpakken. Dan hoor je er zo weer bij.
[..]
En niemand die zich er erg druk om maakt.
Wij moeten onze excuses maken. Het moet niet gekker worden.quote:
Are you kidding? Waarvoor?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij moeten onze excuses maken. Het moet niet gekker worden.
Ik vind ook dat wij hard aangepakt moeten wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij moeten onze excuses maken. Het moet niet gekker worden.
Omdat we gisteren Angela onheus bejegend hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |