Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:17 schreef spuitje het volgende:
Ze zijn gisteren zo moe geworden dat we nu nog steeds beelden van die bouwval te zien krijgen. Alsido zal wel denken dat we dat leuk vinden.
Goeie zet van Liesbeth en Alsidoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.
Leuk he?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.
Ach ja, 24/7 live streams. En wees eerlijk: het beweegt !quote:Op zondag 28 maart 2010 13:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk he?
Ze nemen de boel flink in de maling.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
We mogen zelfs niet zien dat de Polo nog steeds niet klaar is
was er vanmorgen even, zag buiten, was er net 3 mnuten en ja ja nog buiten, en zal wel hele dag zo blijven.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat er nog helemaal niemand in beeld is geweest vandaag?
Slingert de stream dus niet aan.
Pure minachtimg voor de streamers.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
was er vanmorgen even, zag buiten, was er net 3 mnuten en ja ja nog buiten, en zal wel hele dag zo blijven.
24 uur live stream, dus we moeten niet zeuren he, we zien toch wat
En de zon schijnt ook maar mooi en de bomen wuiven ook maar mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pure minachtimg voor de streamers.
Maar de auto's rijden daar toch maar mooi. (clap).
Maar wel live stream! Oftewel: volgens mij regent het nu in Eindhoven of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En de zon schijnt ook maar mooi en de bomen wuiven ook maar mooi.
En al die vrijwilligers blijven maar mooi weg.
Volgens mij begrijp jij het helemaal!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat er nog helemaal niemand in beeld is geweest vandaag?
Slingert de stream dus niet aan.
en dat bedoel ik, wat zeuren we toch met zijn alle zal Johan zeggen, gewoon lekker blijven kijken en misschien gebeurt er eens een klappertje op dat kruispunt, dan kunnen we wel tegen elkaar vertellen dat we **erbij** warenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pure minachtimg voor de streamers.
Maar de auto's rijden daar toch maar mooi. (clap).
En al kijkt er niemand, wat kan hem het schelen! Geen ene moer, als hij maar lol heeft! (niet mijn woorden, de zijne)quote:Op zondag 28 maart 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat bedoel ik, wat zeuren we toch met zijn alle zal Johan zeggen, gewoon lekker blijven kijken en misschien gebeurt er eens een klappertje op dat kruispunt, dan kunnen we wel tegen elkaar vertellen dat we **erbij** waren![]()
ach Tonja, maak je geen zorgen, er zullen er nog best wat langs komen hoor, dit is nog niet zo diepquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef tonja het volgende:
Ik dacht dat het niet kon, maar dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt van SV.
Nou, al bijna een hele dag het beeld op een gesloten hek vind ik een behoorlijk dieptepunt. Maar we krijgen nog een VMR als het goed is, dus alle hoop is nog niet verloren!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Tonja, maak je geen zorgen, er zullen er nog best wat langs komen hoor, dit is nog niet zo diep
denk dat we vandaag de VmR wel op ons buik kunnen schrijven, of je moet alweer liesbeth een paar vraagjes willen stellenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, al bijna een hele dag het beeld op een gesloten hek vind ik een behoorlijk dieptepunt. Maar we krijgen nog een VMR als het goed is, dus alle hoop is nog niet verloren!
Ik zou niet weten wat ik die zou moeten vragen!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat we vandaag de VmR wel op ons buik kunnen schrijven, of je moet alweer liesbeth een paar vraagjes willen stellen
Vooral het volhouden dat het toch een succes was kost een hoop energie.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef Dementor het volgende:
Het is ook best zwaar, een middagje spullen uitzoeken met 0 aanmeldingen.
Misschien moet Angela dan eens leren tot 10 te tellen voor ze er dingen uitfloept! Het is wat mij betreft heel simpel: als je niet wilt dat er over bepaalde dingen gepraat wordt moet je ze niet vertellen! En al helemaal niet op een chat o.i.d.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Angela doet live op de chat haar beklag over ons hier in de COS. Dat ze helemaal niet bedoeld had iets te vertellen maar dat het er gewoon uitfloepte. Dat hier wordt gezegd dat zij de hele dag op de chat zit (en dat is ook gewoon zo) maar dat wij dan op het balkon hangen.
Iemand anders vindt dat Angela dan moet zeggen dat zo'n COSser een eikel is. Kom er maar in Angela
Oh, Angela wil niet. Die vindt dat je de COSsers dan alleen maar voert. Tja, dan moet je ook niet klagen, je kiest er toch zelf voor zaken op de chat te gooien?
9 chatters nu waarvan 1 wegquote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Angela doet live op de chat haar beklag over ons hier in de COS.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral het volhouden dat het toch een succes was kost een hoop energie.
biotex is een wondermiddel hoor, ook een klein beetje in je sopwater voor ramen te lappen en je krijgt geen strepen, of voor een lekker voetenbadje,biotexquote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Dementor het volgende:
Weet je wat een succes is?
De vlonders in de tuin behandelen met groene biotex en zand.
Schoon!
We zijn net weer van Huissen teruggeschakeld naar het hek in Eindhoven. Trek daaruit je conclusies maarquote:Op zondag 28 maart 2010 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ik alles weer aanslingeren of zeggen jullie van, tja doe maar niet je mist niks
Goffer de goffer, dus ik heb Huissen gemist, echt daar zat ik sinds gisteren al op te wachten, maar kreeg een clown te zien in een soort oranje pak waar mijn ogen van pijn deden, dus heb de stream weer uitgeslingerd, ga jij me vertellen dat ik eerder had moeten opstaan vandaag om Huissen van dichtbij kunnen/hadden te bewonderen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn net weer van Huissen teruggeschakeld naar het hek in Eindhoven. Trek daaruit je conclusies maar
Ik schakelde een half uurtje geleden even in en ja hoor, Huissen. Wat ik wel schandalig vind, die duiven kunnen niet meer naar buiten. Komen dus om van de honger en dorst. Wachelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn net weer van Huissen teruggeschakeld naar het hek in Eindhoven. Trek daaruit je conclusies maar
Zou dat ook werken op betonnen veranda's? En op het geverfde metalen hek ervoor? Of zou ik dan toch beter de hoge drukspuit kunnen nemen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:23 schreef Dementor het volgende:
Weet je wat een succes is?
De vlonders in de tuin behandelen met groene biotex en zand.
Schoon!
Wat betreft het eerste: inderdaad schandalig! Eerst de duiven eruit en dan dichtmaken en niet andersom!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakelde een half uurtje geleden even in en ja hoor, Huissen. Wat ik wel schandalig vind, die duiven kunnen niet meer naar buiten. Komen dus om van de honger en dorst. Wachelijk.![]()
BTW, zou Johan pissed dat er gisteren niemand is op komen dagen voor ITP en is dit zijn straf? Kleuter.
Ja ja, ze keek geen stream dus wist ze niet wat er speelde.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Angela doet live op de chat haar beklag over ons hier in de COS.
huh, zitten er nog duiven op zolder, en terwijl Marian duiveeitjes heeft om ze uit te broeden, weet niet hoe ze dat wil flikken zonder moederduif.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakelde een half uurtje geleden even in en ja hoor, Huissen. Wat ik wel schandalig vind, die duiven kunnen niet meer naar buiten. Komen dus om van de honger en dorst. Wachelijk.![]()
BTW, zou Johan pissed dat er gisteren niemand is op komen dagen voor ITP en is dit zijn straf? Kleuter.
Echt, dat doe je toch niet? Draai ze dan de nek om.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:37 schreef spuitje het volgende:
Wat betreft het eerste: inderdaad schandalig! Eerst de duiven eruit en dan dichtmaken en niet andersom!
Wat het laatste betreft: wij kunnen er toch niets aan doen dat er niemand kwam opdagen! Althans: ik niet want ik had me niet aangemeld
nou nek omdraaien vind ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, dat doe je toch niet? Draai ze dan de nek om.
Daarom zeg ik ook, kleuter.
Johan had medelijden met de 2 jonkies, vandaar dat hij de ouders laat zitten zonder eten en drinken. Logisch hè?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
nou nek omdraaien vind ik ookhij kon ze toch naar buiten laten fladderen of zie ik dat verkeerd.
nou een mail die kant op sturen helpt ook niet, Liesbeth raakt dat toch kwijt.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan had medelijden met de 2 jonkies, vandaar dat hij de ouders laat zitten zonder eten en drinken. Logisch hè?
Onachtzame eikel.
Angela heeft het er al dagen over! Als sinds bekend werd dat Milly inderdaad om het leven is gebracht. En ja, ook ik snap dat je dat je leven lang niet meer kwijtraakt en ook dat bepaalde dingen dan weer boven komen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja, ze keek geen stream dus wist ze niet wat er speelde.![]()
Ik begrijp best dat zo'n dag je niet in de koude kleren gaat zitten maar dat deel je toch niet met wildvreemde mensen?
Het is toch ook spannend! Stel je voor er kletsen twee auto's op elkaar. Dan komt Loosebeth met haar EHBO koffertje naar buiten gerend om de EH te verlenen! Dat wil toch niemand missen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Alleen chatter ChatWhisper vind de stream spannend, die zie ik al de hele middag dat stoplicht en kruispunt in de gaten houden.
heb ik gezien...die is er de hele tijd hahahahahahahquote:Op zondag 28 maart 2010 17:59 schreef Toverheks het volgende:
Alleen chatter ChatWhisper vind de stream spannend, die zie ik al de hele middag dat stoplicht en kruispunt in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |