Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:17 schreef spuitje het volgende:
Ze zijn gisteren zo moe geworden dat we nu nog steeds beelden van die bouwval te zien krijgen. Alsido zal wel denken dat we dat leuk vinden.
Goeie zet van Liesbeth en Alsidoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.
Leuk he?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Met die beelden en de buitencamera zijn ze overal vanaf.
Ach ja, 24/7 live streams. En wees eerlijk: het beweegt !quote:Op zondag 28 maart 2010 13:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Leuk he?
Ze nemen de boel flink in de maling.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Scrutinizer het volgende:
We mogen zelfs niet zien dat de Polo nog steeds niet klaar is
was er vanmorgen even, zag buiten, was er net 3 mnuten en ja ja nog buiten, en zal wel hele dag zo blijven.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat er nog helemaal niemand in beeld is geweest vandaag?
Slingert de stream dus niet aan.
Pure minachtimg voor de streamers.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef Toverheks het volgende:
was er vanmorgen even, zag buiten, was er net 3 mnuten en ja ja nog buiten, en zal wel hele dag zo blijven.
24 uur live stream, dus we moeten niet zeuren he, we zien toch wat
En de zon schijnt ook maar mooi en de bomen wuiven ook maar mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pure minachtimg voor de streamers.
Maar de auto's rijden daar toch maar mooi. (clap).
Maar wel live stream! Oftewel: volgens mij regent het nu in Eindhoven of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
En de zon schijnt ook maar mooi en de bomen wuiven ook maar mooi.
En al die vrijwilligers blijven maar mooi weg.
Volgens mij begrijp jij het helemaal!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:05 schreef beequeen het volgende:
Begrijp ik het goed dat er nog helemaal niemand in beeld is geweest vandaag?
Slingert de stream dus niet aan.
en dat bedoel ik, wat zeuren we toch met zijn alle zal Johan zeggen, gewoon lekker blijven kijken en misschien gebeurt er eens een klappertje op dat kruispunt, dan kunnen we wel tegen elkaar vertellen dat we **erbij** warenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pure minachtimg voor de streamers.
Maar de auto's rijden daar toch maar mooi. (clap).
En al kijkt er niemand, wat kan hem het schelen! Geen ene moer, als hij maar lol heeft! (niet mijn woorden, de zijne)quote:Op zondag 28 maart 2010 14:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat bedoel ik, wat zeuren we toch met zijn alle zal Johan zeggen, gewoon lekker blijven kijken en misschien gebeurt er eens een klappertje op dat kruispunt, dan kunnen we wel tegen elkaar vertellen dat we **erbij** waren![]()
ach Tonja, maak je geen zorgen, er zullen er nog best wat langs komen hoor, dit is nog niet zo diepquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef tonja het volgende:
Ik dacht dat het niet kon, maar dit is toch wel weer een nieuw dieptepunt van SV.
Nou, al bijna een hele dag het beeld op een gesloten hek vind ik een behoorlijk dieptepunt. Maar we krijgen nog een VMR als het goed is, dus alle hoop is nog niet verloren!quote:Op zondag 28 maart 2010 15:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach Tonja, maak je geen zorgen, er zullen er nog best wat langs komen hoor, dit is nog niet zo diep
denk dat we vandaag de VmR wel op ons buik kunnen schrijven, of je moet alweer liesbeth een paar vraagjes willen stellenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, al bijna een hele dag het beeld op een gesloten hek vind ik een behoorlijk dieptepunt. Maar we krijgen nog een VMR als het goed is, dus alle hoop is nog niet verloren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |