Goedzoquote:Op maandag 29 maart 2010 00:47 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
na de zomer woon ik in Groningen
Friet is het geluid wat je hoort als er een trein/tram/metro door de bocht gaatquote:Op maandag 29 maart 2010 01:16 schreef Intxaurraga het volgende:
Patat is het geluid dat je hoort als je een dweil tegen de muur kwakt. Friet roept dan weer associaties op met goudgele staafjes aardappelfrituur.
Op noordelijke wijze uitgesproken wellicht.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:33 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Friet is het geluid wat je hoort als er een trein/tram/metro door de bocht gaat
Geen idee, daar kom ik nooitquote:Op maandag 29 maart 2010 01:35 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Op noordelijke wijze uitgesproken wellicht.
Ja moar de eigenaren van die ketens zijn verradersquote:Op maandag 29 maart 2010 01:10 schreef Intxaurraga het volgende:
Zelfs in het noorden spreken de fastfoodketens gewoon van friet.
Een 'serieuze patat' is een 'serieuze slag op uw bakkes' in het Vlaams.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Kabouter Wesley zegt anders ook dat het soms serieuze patat is
Kneuzen redenatiequote:Op maandag 29 maart 2010 02:50 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik krijg honger van dit topic. Misschien maar ff langs TBS gaan.
Oh, en het is friet verdomme. Patat is een aardappel en friet bestaat uit 1 lettergreep en is daardoor korter en dus het juiste woord.
Daar heb je dan wel gelijk in.quote:Op maandag 29 maart 2010 02:56 schreef Valluik het volgende:
EDIT: Vragen om een ''frietje'' oorlog klinkt gewoon niet
Preciesquote:Op maandag 29 maart 2010 03:10 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel gelijk in.
Ik vraag dan altijd om een bakje friet met frikandel en pindasaus.
Ik hoop hetquote:Op maandag 29 maart 2010 03:33 schreef Kikopuz het volgende:
Ok dus PVVs standpunt hierover is FRIET!
Dat dacht ik al, ik ben namelijk zeer anti-friet..
Is GL pro-patat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |