Haha geweldig!quote:
Ze zeikt als een wijf dus vandoor dat ik over haar spreek in de vrouwelijk vorm.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht een kerel, omdat ie zogenaamd heel makkelijk Nederlandse sletjes kon krijgen, in één van z'n vorige topics
Mooi stuk dat me deed glimlachen.quote:
Dat zijn apen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Dastan het volgende:
Wat een opzet.![]()
Ik zeg: vijf allochtonen voor dit topic:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Brainfart: misschien is het juist een poging om ons meer te laten waarderen wat wij hebbenquote:Op zondag 28 maart 2010 17:40 schreef snakelady het volgende:
Hoe meer van die zeikers weg gaan uit Nederland hoe beter!
Dan is Nederland snel weer een leuk en gezellig land.![]()
Dat doe ik al, ik ben blij dat ik in Nederland ben geboren en zou ook niet weg willen, zou alleen meer zon willen, maar hell, als dat alles is...quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Brainfart: misschien is het juist een poging om ons meer te laten waarderen wat wij hebben![]()
reverse psychology FTW
Ben jij ooit wel eens in Amerika geweest en heb je echt ervaren hoe het is om daar te wonen?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:11 schreef Dawwa het volgende:
Ik geef hem (haar, het?) gelijk
Nederland is een strontland
Amerika ftw
Ik geef toe dat Amerika een slechtere sociale vangnet heeft maar voor de rest verslaat het Nederland in alles. Voornamelijk in de eindeloze mogelijkheden, meer natuur en minder regeltjes.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens in Amerika geweest en heb je echt ervaren hoe het is om daar te wonen?
Nee he...
Ja klopt en vrij wapenbezit dit zou wel de eerste reden zijn om te verhuizen.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:22 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Ik geef toe dat Amerika een slechtere sociale vangnet heeft maar voor de rest verslaat het Nederland in alles. Voornamelijk in de eindeloze mogelijkheden, meer natuur en minder regeltjes.
Toch ben jij meer Nederlander dan Amerikaan met die zanikmentaliteit. Mensa ook trouwens.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:11 schreef Dawwa het volgende:
Ik geef hem (haar, het?) gelijk
Nederland is een strontland
Amerika ftw
Inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht een kerel, omdat ie zogenaamd heel makkelijk Nederlandse sletjes kon krijgen, in één van z'n vorige topics
Chinaquote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef Chai het volgende:
Waar woont die Mensa nu dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |