abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79660700
Mensa allochtoon is blij dat ze uit NL weg is, maar ze heeft er haar levensdoel van gemaakt om NL zwart te maken op het internet. Als je zo gefrustreerd bent zul je je geluk in geen enkel land vinden hoor

http://www.waterkant.net/suriname/forum/viewtopic.php?id=3750&action=new

http://www.mamjo.com/forum/index.php/topic,284049.0.html

Waarom Nederland een strontland is.

Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobieler

http://www.geenstijl.nl/m(...)d_een_strontlan.html

edit:
met dank aan Chai:
http://forum.viva.nl/foru(...)ist_messages/74441/0

[ Bericht 8% gewijzigd door Probably_on_pcp op 29-03-2010 03:32:08 ]
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79660728
Het is een soort StefanP die het wat groter aanpakt.
pi_79660729
Had dit niet in dat andere topic gekund?
pi_79660746
Maar is ook een goede test of Nederland met kritiek van buitenaf kan omgaan.
pi_79660755
Het niet kunnen accepteren dat je een troll bent
Flauw he?
pi_79660762
IJsland is failliet. Waarom sturen we ze daar niet naartoe, hebben ze daar wat meer mensen om belasting van te innen, kan IJsland 't geld terugbetalen dat ze aan Nederland en het Verenigd Koninkrijk verschuldigd is.
Google is your friend, abuse your friends
pi_79660778
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef IHVK het volgende:
Het is een soort StefanP die het wat groter aanpakt.

Ik vind het ergens wel intrigerend om na te denken over wat in de hoofden van StefanP en Mensa allochtoon omgaat. Echt hoe gefrustreerd kun je zijn zeg
  zondag 28 maart 2010 @ 01:35:29 #8
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_79660823
waarom nu ineens die heisa?

Waarom Nederland een strontland is.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 28 maart 2010 @ 01:36:48 #9
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79660840
TVP uit pure interesse voor deze allochtoon
Tics van je petten.
  zondag 28 maart 2010 @ 01:50:42 #10
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_79661066
1
Hoi
  zondag 28 maart 2010 @ 01:51:47 #11
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79661085
Mensa_Alloctoon Wat wilt ie in hemelsnaam bereiken?
Feyenoord Rotterdam
  zondag 28 maart 2010 @ 01:52:17 #12
292978 marcelroubos341966
mag ik vragen als jij kaal ben
pi_79661093
tvp
kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
pi_79661104
quote:
Op zondag 28 maart 2010 01:51 schreef o.us het volgende:
Mensa_Alloctoon Wat wilt ie in hemelsnaam bereiken?
Aandacht. En het lukt.
pi_79661413
Oh, het is een zij?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_79661492
Vind het wel aandoenlijk en de reacties zijn grappig. Ik kan maar weinig ontdekken in wat hij/zij zegt wat echt onzin is. Het is hooguit heel selectief, negatief en cynisch.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 28 maart 2010 @ 03:24:51 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79661501
Mensa is toch gebanned?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 28 maart 2010 @ 03:42:52 #17
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79661615
quote:
Op zondag 28 maart 2010 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Vind het wel aandoenlijk en de reacties zijn grappig. Ik kan maar weinig ontdekken in wat hij/zij zegt wat echt onzin is. Het is hooguit heel selectief, negatief en cynisch.
Vind ik dus eigenlijk ook.. maar ach dat het hier weer zo dichtbevolkt is schijnt hij/zij niet te snappen.
Of gewoon zwaar ongelukkig persoon
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_79662221
quote:
Op zondag 28 maart 2010 03:23 schreef heiden6 het volgende:
Juist doordat het zo selectief is, getuigt het niet bepaald van het hebben van een evenwichtig wereldbeeld en daarom is Mensa allochtoon niet meer dan een zielige zeikerd
pi_79671265
Ik heb smakelijk gelachen om de posts van mensa allochtoon. Niet alleen vanwege de scherpe kritiek maar ook omdat ze laat zien dat niet alle allochtonen denken dat nederland een luilekker walhalla is.
Ik word er ook fokking ziek van dat op mijn vrije dag een langdurige wwtrekker, die spontaan in een coma zakt als ze op het CWI zeggen dat hij moet gaan solliciteren, tegen mij zegt dat ik een baan moet gaan zoeken.
In tegenstelling tot mensa allochtoon heb ik momenteel geen enkele behoefte om Nederland te verlaten. Er zijn landen waar je drie keer zoveel belasting betaalt als hier en er geen hol van terug ziet en als je onverzekerd een been breekt, zit je de rest van je leven op straat te bedelen. Maar gelukkig hebben ze daar wel mooie natuur en goedkope huizen voor wie het kan betalen.
Ik blijf wel hier. Met mijn Nederlandse salaris en vakantietoeslag kan ik mooi twee weken op vakantie op een bestemming naar keuze.
pi_79671475
Zijn oudere topics waren beter. Die gingen dan over koorballen in het buitenland waar ze denken bijzonder te zijn omdat ze weten wat een normaalverdeling is.

Overigens is Mensa een man gezien zijn oudere posts.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79671487
Omg, wat triest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 28 maart 2010 @ 15:40:23 #22
123170 alors
zlata1234
pi_79671557
quote:
Op zondag 28 maart 2010 03:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, het is een zij?
Ik dacht een kerel, omdat ie zogenaamd heel makkelijk Nederlandse sletjes kon krijgen, in één van z'n vorige topics
know'm sayin?
word? word.
pi_79671723
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 02:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
In 2008 werkte ik nog in China voordat ik terugkwam naar NL om mijn MBA te halen. In China hadden we regelmatig het genoegen om pas afgestudeerde ‘hoogopgeleide’ Hollanders te mogen verwelkomen in ons bedrijf. Laat ik Drs. Martijn als uitgangspunt nemen. Drs. Martijn komt uit een degelijk kakgezin, draagt Polo Ralph Lauren, heeft van die blonde manen die men zo vaak ziet bij die typische koorballen, heeft een bolle kop, een te kleine bril en heeft veel 'buitenschoolse activiteiten' gehad (lees:zuipen bij zijn studentenclub). Doet het altijd goed op je CV in NL. Vraag me niet waarom. Voor mij zou een lidmaatschap bij een dispuut juist een alarm doen afgaan. Maar goed.

Enfin, Martijn is slechts een voorbeeld. Er waren tientallen mensen die een bijna exacte kopie waren van Drs. Martijn. Martijn was een afgestudeerde aan de Erasmus Universiteit en volgens zijn sollicitatiebrief wilde hij naar China om ons te verrijken met kennis uit een van de toonaangevende Westerse economieën. Wel, hij mocht komen. Natuurlijk, immers, als Hollander had hij een streepje voor bij het van oorsprong Hollandse bedrijf, en zijn vader was ook een big boss bij het moederbedrijf in NL en een beetje een Hollander is niet vies van een beetje nepotisme. I scratch your back and you scratch mine. Bijna de helft van de goede baantjes krijgen Nederlanders puur via hun ‘netwerk,’ wat gewoon nepotisme is.

Afin, Martijn was volgens eigen zeggen een echte ‘kwantitatieve man’ en als we met cijfers gingen werken moesten we echt bij hem zijn, want hij had een Master uit Holland, terwijl de rest alleen maar ‘inferieure’ Chinese diploma’s had. Goed, we vroegen meneer Martijn om onze marketing data te analyseren. Meneer weet na een dag zwoegen twee heuse A4jes in te leveren waarbij hij niet veel verder kwam dan knullige analyses van gemiddelden, mediaan, tabellen met leuke kleurtjes en standaarddeviaties. Hij heeft nog het lef om ons uit te leggen wat standaarddeviatie precies inhoudt. Uit respect lacht niemand hem uit. Maar eigenlijk zou hij meteen uit de deur zijn gekickt als hij een local was. Als we hem erop wijzen dat de analyse wat dieper moet en hij zich beter ook kan bedienen van clusteranalyse, (M)AN(C)OVA en regressieanalyse, weet meneer dat heel kundig te beschrijven als inferieure analysetechnieken, daarmee waarschijnlijk verhullend dat meneer daar nooit van gehoord heeft. Immers, een beetje een koorbal heeft wel wat beters te doen dan formules leren. Een echte koorbal heeft zijn tijd besteed aan netwerken, buitenschoolse activiteiten (zuipen), neuqen, de Elsevier lezen, de Elsevier website lezen etc etc. Goed, hij kon tenminste een standaarddeviatie berekenen, dus helemaal nutteloos was Martijn niet. Toch?

We zetten Martijn op een andere functie waarbij hij onze database moest updaten. Martijn was namelijk heel expliciet geweest in zijn CV en was een echte ‘ICT expert.’ Maar eenmaal on the job, blijkt dat hij geen benul heeft van Oracle databasetechnieken, maar wel weet hoe PowerPoint en MS Word werken. Goed, niet echt wat je een ‘ICT expert’ noemt, maar vooruit, hij kan dus typen en PowerPoint slides maken. Fijn.

Van boekhoudkundige data krijgt Martijn ook hoofdpijn, dus een functie bij onze accountancy en finance afdeling was ook geen succes. Martijn kwam niet veel verder dan basiskennis over accountancy en finance dat mijn achterlijke neef van 15 je ook kan vertellen met zijn middelbare school kennis. Martijn heeft het allemaal wel ooit geleerd, maar is te lui geweest om dat allemaal te onthouden. Martijn….Drs. Martijn, had zich waarschijnlijk nooit voorgesteld dat hij ECHT zou moeten werken met die kennis en had zich vooral mentaal voorbereid op een kakker-baan bij KPMG of Deloitte waar hij zijn centen gewoon kon verdienen met het…. zijn van een koorbal. My god. Afin, we gingen door.

We vroegen dhr. Martijn of hij dan op zijn MINST kon aanschuiven bij een etentje. Bij het diner zouden Vlaamse klanten aanwezig en wellicht kon zijn aanwezigheid (en beheersing van de Nederlandse taal) de klanten beter stemmen. Maar dhr. Martijn reageert zeer geïrriteerd. Het etentje is namelijk om 18:30 uur gepland en hij wil Peking gaan verkennen tot diep in de nacht……iets dat hij ‘verdiend’ heeft na een lange dag van ‘werken.’

Enfin, zo gaat het maandenlang door tot Martijn een nieuwe uitdaging heeft gevonden (lees, China voor gezien houdt en op de Antillen de blanke wijze gaat uithangen…ik heb medelijden met die arme Antillianen) en ons bedrijf hulpeloos achterlaat en ons ‘good luck’ wenst. Waar moeten we heen zonder zijn ‘know how’ en Hollandse vlijtigheid?
Dit was die passage.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_79671752
Negatieve mensen projecteren een negatieve wereldbeeld. Je ziet niet zoals de dingen zijn, je ziet zoals jezelf bent.
pi_79672049
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef Mendeljev het volgende:

[..]

Dit was die passage.
Nice.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: