abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2011 @ 02:01:35 #151
340214 VGAverzekering
jullie krijgen geen geld!
pi_94748438
Dit topic is precies 1 jaar oud dus geen kutkick ^O^
hopeloze amateurs, laten zich verzekeren en krijgen toch niets van ons, hahahahahah!
pi_94748742
We worden hier teveel betutteld. Tijdje in Berlijn gezeten voor m'n afstuderen, en gewoon tot de volgende middag in een club zitten of met een fles bier dronken over straat of door de metro struikelen is gewoon toegestaan zolang je geen andere mensen lastigvalt.
Hier bemoeit de overheid zich meer met ons dagelijks leven heb ik het idee.

En we hebben een waardeloze politie vergeleken met onze oosterburen... aangiftes niet opnemen en behandelen is er een doodzonde zo ongeveer.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 02:36:11 #153
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94748756
Welke was eerder? die van MensaAllochtoon, of hoe heet die troll, of deze?
pi_94749027
Haha, dit topic heeft mijn dag weer goedgemaakt!
Graag op anoniem
pi_94749525
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Armageddon het volgende:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.

Erasmus.

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 08-04-2011 11:22:48 ]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:02:12 #156
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_94751697
Het enige wat ik merk aan Nederlanders is dat er zoveel frusti's tussen lopen die overal op kankeren, maar niet er iets aan willen gaan doen. :')
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:11:21 #157
123170 alors
zlata1234
pi_94751967
Mamjo :') dat is toch iets voor gefrustreerde Suri's?
know'm sayin?
word? word.
pi_94752172
Dat uitgerekend TS moet klagen over simpele zielen :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_94752232
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 02:34 schreef Henno het volgende:
We worden hier teveel betutteld. Tijdje in Berlijn gezeten voor m'n afstuderen, en gewoon tot de volgende middag in een club zitten of met een fles bier dronken over straat of door de metro struikelen is gewoon toegestaan zolang je geen andere mensen lastigvalt.
Hier bemoeit de overheid zich meer met ons dagelijks leven heb ik het idee.
Dat heeft meer met Berlijn te maken, dan met de cultuur. De Duitsers zijn naar mijn weten niet zo makkelijk. Maar wat wel zo is is dat in Nederland alles maar dan ook alles is gereguleerd. Tot op het vervelende aan toe. Het is niet voor niets dat veel rechtse Amerikanen Nederland een communistisch land vinden. Echt liberaal is het hier niet. Gelukkig is dat nu een beetje aan het veranderen.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_94752356
Leuk copy paste gedaan ts. en oja ik mis nog het stukje over kassa. radar. consumentenbond. en anwb
-referral verwijderd-
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:23:56 #161
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_94752383
Je hebt helemaal gelijk ouwe, beetje jammer dat je het dan weer op de rascistische boei moet gooien.....
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_94752436
quote:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
Okee, zeg even welk toestel je neemt naar de USA waar het volgens jouw allemaal zo geweldig is,kunnen we de klok gelijk zetten dat er weer een landgenoot geemigreerd is. ;) *) })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94752518
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:02 schreef Alicey het volgende:
Het enige wat ik merk aan Nederlanders is dat er zoveel frusti's tussen lopen die overal op kankeren, maar niet er iets aan willen gaan doen. :')
Ja inderdaad.

Of van die figuren die keihard roepen dat ze hier zo snel mogelijk weg gaan zodra ze de kans krijgen of klaar zijn met hun studie. Vervolgens blijkt de stap toch iets te groot en blijven ze toch maar hier wonen (over Nederlandse lafheid gesproken :') ).

Als je dan 10 jaar later kijkt, zit de Nederland-hater met zijn wilde toekomstplannen in een Vinexwoning met z'n vrouw op de bank naar Hart van Nederland te kijken, nadat hij net van zijn baan bij de belastingdienst thuis is gekomen.
pi_94752519
Het is wel opvallend dat Nederlanders wel vaker over hun eigen land zagen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94752658
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 02:01 schreef VGAverzekering het volgende:
Dit topic is precies 1 jaar oud dus geen kutkick ^O^
Nasty _O-
pi_94752669
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Of van die figuren die keihard roepen dat ze hier zo snel mogelijk weg gaan zodra ze de kans krijgen of klaar zijn met hun studie. Vervolgens blijkt de stap toch iets te groot en blijven ze toch maar hier wonen (over Nederlandse lafheid gesproken :') ).

Als je dan 10 jaar later kijkt, zit de Nederland-hater met zijn wilde toekomstplannen in een Vinexwoning met z'n vrouw op de bank naar Hart van Nederland te kijken, nadat hij net van zijn baan bij de belastingdienst thuis is gekomen.
Dit dus. :')
pi_94752839
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Helemaal mee eens. Als je echt wilt emigreren, zijn er altijd wel mogelijkheden. Zowel met werk als met studeren.
ROBODEMONS..................|:(
pi_94752845
Geen zorgen mensen, ik ga de boel hier weer opbouwen. Nederland wordt weer een haven van vrijheid, wijsheid en vooruitgang. En omdat ik zo'n jovele kerel ben mag iedereen die niet mee wilt doen op mijn kosten naar een vakantieoord in landen met veel grondstoffen die nog gedelft moeten worden.
Doe eens lief!
pi_94752932
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2010 00:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een land van 300x200km vergelijken met heel de VS :'). De bossen in Duitsland zijn net zo dichtbij als de natuur in die Amerikaanse films van je.

Voor de rest denk ik dat je te veel SBS kijkt, dat vertekent je beeld van de Nederlander nogal.
Hier ben ik het gewoon mee eens. En de stranden van spanje zijn net zo ver weg als Californie zou zijn als je in een of andere stad zou wonen etc etc. En daar lopen wel lekkere wijven rond :P
pi_94753014
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:38 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als je echt wilt emigreren, zijn er altijd wel mogelijkheden. Zowel met werk als met studeren.
Ligt er toch echt aan waar je wilt emigreren en wat je wilt (en mag) doen he. In Azie zijn er bijvoorbeeld heel weinig mogelijkheden (behalve als je door je bedrijf wordt uitgezonden) en de meeste vervallen dan maar in een baantje als Engels leraar. Als non-native speaker is daar nou eenmaal erg weinig kans op. Zo zijn er overal wel obstakels. Het is niet een kwestie van: Ik heb een diploma dus kan ik werken. Zo was het ooit ja, maar nu niet meer.
pi_94753066
quote:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.
Tja, je kunt je er druk over maken, maar dat heeft weinig zin. Vergelijk eens de bevolkinsdichtheid per km2 en je begrijpt waarom er zoveel verschil in prijzen is.
Verder zijn Nederlandse huizen bouwtechnisch natuurlijk stukken beter als die prefab houten huuizen daar.

quote:
Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn.
Die gecultiveerde stukjes land die wij natuur noemen zouden we beter kunnen gebruiken om er huizen neer te zetten. Niemand die die stukjes "natuurgebied" mist.
Wil je echt de natuur in, dan rijd je maar lekker naar de Harz of de Eiffel in Duitseland. Dat komt nog een beetje in de buurt van natuur.

quote:
En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen om de troep op tv te kijken en morgen weer vroeg op om in de file te staan. Hoe treurig kan je leven zijn? Fietsen -> Terrasje -> Te dure gebak en koffie bestellen -> Naar mensen staren -> Wandeling langs eenheidsworstwinkels -> Terug op de fiets -> Terug naar je sad pathetic life.
Als je gewoon zorgt dat je door de weeks tussen 07:00 - 11:00 en 15:00 - 18:00 niet met de auto op pad hoeft heb je weinig last van files.
Ongelukken is ook een stukje overmacht.

quote:
Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain k lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Hoeveel Zeemans, Blokkers en Mediamarkts en Hema worst kan een land verdomme verdragen? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in f@%k's name voorstellen?
Weekendjes weg naar Antwerpen, Berlijn of London kost tegenwoordig weinig meer, doe er je voordeel mee ^O^
quote:
Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet
Andere baan zoeken, hier heb ik weinig last van het beeld dat je schetst
quote:
TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programma%u2019s (alles na 22:30). Of men is aan het discussiëren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.
Je weet dat er een uitknop op je tv zit? Niemand dwingt je te kijken. Er zijn genoeg andere dingente doen.
Zondagavond voetbal is het enige dat telt. ^O^
quote:
Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; gaat een of andere sjonnie de politie bellen want de TV staat te luid aan.
Nou begin je ongeloofwaardig te worden. Sjonnies bellen geen politie, dat doen alleen de azijnzijkers, helaas hebben we daar de nodige van in Nederland. Maar zolang we niemand statenloos mogen maken zitten we ermee opgescheept. Deal with it.
quote:
Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft.
Gewoon naar ze glimlachen met je gouden tanden en zeggen dat je net vrij had genomen om hun moeder te gaan uitwonen.

Het ander stuk werd me allemaal wat teveel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:48:01 #172
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_94753188
quote:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 07:28 schreef netflanders het volgende:

[..]

Erasmus.
Spinoza.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_94753240
quote:
lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Hoeveel Zeemans, Blokkers en Mediamarkts en Hema worst kan een land verdomme verdragen? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in f@%k's name voorstellen?
Hier ben ik het overigens wel roerend mee eens. Moet zeggen dat Rotterdam, EIndhoven en Utrecht nog wel een paar unieke winkeltjes hebben maar daar moet je echt goed naar zoeken. Maar alles wordt langzaam dezelfde soort winkel. Als je iets anders wilt dan moet je over het algemeen op internet zoeken.

Maar mark my words, de komende jaren worden speciaalzaakjes in dorpjes weer helemaal de bom, dat loopt nu helemaal leeg omdat de grote zaken zich niet kunnen onderhouden daar.
Doe eens lief!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:52:20 #174
123170 alors
zlata1234
pi_94753346
Alsof de winkelstraten van de VS wel tof zijn :') Die binnensteden zijn uitgestorven met mensen en staan vol met auto's. Voor winkelen mag je 'gezellig' naar de mall waar ze ook gewoon overal dezelfde ketens hebben...
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:54:19 #175
33189 RM-rf
1/998001
pi_94753411
quote:
Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef Armageddon het volgende:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gorden, de Toppers, Carlo en Irene.
Je bent een goed geintegreerde allochtoon...

Kennelijk schrijft je net zoals waarschijnlijk een boel Autochtonen de naam van René Descartes fout,
je lijkt je niet eens te realiseren dat Descartes op zn 22e naar Nederland vertrok om onder prins Maurits te dienen en eigenlijk tot 1648 (toen hij de 50 gepasseeerd was) Nederland als voornaamste woon- en werkplaats kende en hier ook zn belangrijke werken schreef en publiceerde.

Niemand 'dwingt' je om nederland te identificeren adhv Nederlandse schlagerartiesten of bekende televisiepersonages... veelal is dat gewoon een referentiekader dat je zélf aanneemt op basis van de informatie die je wel tot je neemt..
en deels ook is dat gebaseerd door het 'gebrek' eaan kennis, zoals bv het niet realiseren dat descartes sterk gebonden is aan de nederlanse 'Gouden Eeuw' omdat hij juist zélf ook één van die 'buitenlanders' was die aangetrokken werden door de openheid en tollerantie van de jonge Republiek der Verenigde Nederlanden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_94753507
naja, van die gouden eeuw is nu nog weinig te merken. Al die openheid en tolerantie ist kaput, politiek ongeloofwaardig (nee niet alleen links of rechts, iedereen) en er is een wonder nodig om dit te veranderen. Mijn generatie gaat het niet redden want de meesten hebben bij voorbaat opgegeven.
Doe eens lief!
pi_94753709
Die OP _O_

En ik ben het over het algemeen wel met TS eens, ik erger me er alleen niet aan.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:05:01 #178
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94753777
TS heeft groot deel gelijk, zijn gewoon feiten. Waar is de natuur dan, paar heuveltjes in limburg waar de pvv zo trots op is en hun vlag geplaatst hebben is alles denk ik. En niet te spreken over die boeren in het noorden, die zijn helemaal kansloos.

De VS, dat gaat hem worden. Dat land is tering groot, later daar vestigen en gewoon roadtrips houden van weken, lekker door de prachtige staten van de vs met je auto, dollars in je dashboard, een wapenvergunning aanvragen (o ja, ook dat kan niet in nederland, weer een reden om weg te gaan) en lekker genieten van de natuur en de bevolking... texas, arizona, north dakato, kansas, arkansas, nevada, utah, new mexico, new york, californië, washington, montana, florida, hawaï... het prachtige leven. :)
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:08:02 #179
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94753883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Je bent een goed geintegreerde allochtoon...

Kennelijk schrijft je net zoals waarschijnlijk een boel Autochtonen de naam van René Descartes fout,
je lijkt je niet eens te realiseren dat Descartes op zn 22e naar Nederland vertrok om onder prins Maurits te dienen en eigenlijk tot 1648 (toen hij de 50 gepasseeerd was) Nederland als voornaamste woon- en werkplaats kende en hier ook zn belangrijke werken schreef en publiceerde.

Haha, dit bedoel ik. Geen bijzondere geschiedenis hebben en dan mierenneuken omdat Descartes tot zijn 50e in Nederland heeft gewoond. :')
De Duitse generaal Von Rundstedt was tijdens de Tweede Wereldoorlog ook in Nederland, voorafgaand aan de Slag om Arnhem, maar hij vocht niet voor Nederland hoor. Hij slachtte de Nederlanders + Geallieerden troepen af, ookal was hij een Duitser die een tijdje in Nederland bleef. Dat maakt hem niet meteen een Nederland en belangrijk voor de Nederlandse geschiedenis.

:')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94753906
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 11:03 schreef fairytalessuck het volgende:
Die OP _O_

En ik ben het over het algemeen wel met TS eens, ik erger me er alleen niet aan.
Tuurlijk erger je je er niet aan..

Bijvoorbeeld: de steden zijn allemaal hetzelfde.. voor 25 euro zit je in dublin of in hongarije waar het wel degelijk anders is (ryan air).

En in Amerika ben je shit out of luck als je eens flink ziek wordt.. dan zijn er geen sociale vangnetten en mag je zelf maar bekijken hoe je je sores gaat oplossen.
De mogelijkheden om Nederland een weekendje te ontvluchten zijn enorm. En het hoeft niet veel te kosten. De stranden van california zijn mooi hoor maar die van Spanje ook. En daar ben je zo (en nog goedkoop ook) met het vliegtuig. Ik zie het probleem allemaal niet zo. De meeste problemen van de OP zijn vanuit een materialistisch perspectief (BOEHEOHEO hun hebben grote huizen met zwembaden en ik niet BHOEHOEHOE) maar je kunt in Nederland net zo lekker in een flatje wonen en je geld besparen voor zaken die er wel toe doen (lekker op reis elk weekend etc etc).

Ligt toch echt aan de eigen instelling :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')