Desiderius Erasmus ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:02 schreef Maarten.. het volgende:
Ik vond christiaan huygens ook al zo'n simpele ziel...
Waarom precies krijg je als 'student' een uitkering voor een gezin á 1200 euro?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef ASroma het volgende:
In Nederland denken ze dat ik daar woon en werkloos ben, is 1200 euro uitkering. In Zweden denken ze dat ik daar woon en werkloos ben, is 1200 euro euro uitkering....
eigenlijk zit ik in Spanje
Je moet het systeem voor jouw laten werken![]()
Nee het scootertuig met petjes is erg slimquote:
Je moet godverdomme eens naar een derdewereldland gaan, en dan nog eens gaan zeiken over te smalle wegen en een te klein assortiment in de supermarkt.quote:
En ik kan na een aantal internationale omzwervingen vaststellen dat elk land haar eigen groepje luie klootzakken heeft, maar dat Nederland een land is waar nog enig arbeidsethos heerst. In tegenstelling tot sommige landen die ik hier niet bij naam zal noemenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:19 schreef bascross het volgende:
ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn
Ja, precies, je bent domquote:Op zondag 28 maart 2010 14:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik kan na een aantal internationale omzwervingen vaststellen dat elk land haar eigen groepje luie klootzakken heeft, maar dat Nederland een land is waar nog enig arbeidsethos heerst. In tegenstelling tot sommige landen die ik hier niet bij naam zal noemen
Laat ik het zo stellen: als het aan de gemiddelde Afrikaan of zuid-Amerikaan had gelegen, woonden we nu nog allemaal in plaggenhutten![]()
Hoezo? Het is toch gewoon waar wat ik zeg?quote:
Dat bedoel ik toch ook te zeggen met mijn post, ongare ransaap?quote:Verder wéér dat kutargument dat de het spoor al plat ligt bij 3 bladeren op de rails en dat het in Canada beter gaatSodemieter op, Nederland heeft het drukstbereden spoorwegnetwerk van Europa
In Afrika spelen nog wel wat andere externe factoren mee hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch gewoon waar wat ik zeg?WTF, ik nuanceer het gegeven van luiheid notabene ook nog
[..]
Dat bedoel ik toch ook te zeggen met mijn post, ongare ransaap?
Zoek de 10 verschillen:quote:Op zondag 28 maart 2010 14:41 schreef LeaderRoel het volgende:
Oké dan, als je zo trots op Nederland bent, laat ik je wat plaatjes van typische Nederlanders zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He komop, het werd net leuk!quote:Op zondag 28 maart 2010 14:45 schreef S2Madness het volgende:
De openingspost is wel zo dom dat inhoudelijk reageren de moeite niet waard is. Flikker een eind op als het je niet bevalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |