abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:57:50 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_94762365
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef jamesstewart het volgende:
gewoon even he

natuur van nederland
[ afbeelding ]

natuur van vs (willekeurig, zijn duizenden mooier)
[ afbeelding ]

stad nederland:
[ afbeelding ]

stad vs:
[ afbeelding ]

wauw wat een mooie ''hoge'' gebouwen in rotterdam, lol, als je het wilt doen doe het dan goed en zet niet van die fake ''kunstgebouwen'' neer.
damn
Waarom ga je dan niet naar Amerika? En kom niet aan met dat kan niet, kand handig, ken meerdere die het hebben gedaan, met veel en met weinig geld.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_94762477
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef jamesstewart het volgende:
gewoon even he

natuur van nederland
[ afbeelding ]

natuur van vs (willekeurig, zijn duizenden mooier)
[ afbeelding ]

stad nederland:
[ afbeelding ]

stad vs:
[ afbeelding ]

wauw wat een mooie ''hoge'' gebouwen in rotterdam, lol, als je het wilt doen doe het dan goed en zet niet van die fake ''kunstgebouwen'' neer.
damn
Amerika is ook 500000x groter dan Nederland. Maar een tip: voor 25 euro pak je het vliegtuig en zit je in London in no time, of in Slovenie of ierland voor de natuur. np.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:02:53 #228
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94762524
denk het niet denk dat als je gewoon verstandig leeft in de vs je heel ver kunt komen en het leven daar een stuk aangenamer is. heb het dus niet over het hamburger leven daar of in een of andere stink dorp waar niemand wilt wonen, maar als jij je later een baantje kunt krijgen in de VS en lekker in zo'n hoge wolkenkrabber in new york een kantoor krijgt dan heb je het denk ik wel gemaakt hoor :)
de stad die 24 uur leeft, lekker vanuit je kantoor de stad bekijken, 's nachts als je naar huis gaat door de steegjes met je revolver en travis uit taxi driver/robert deniro of harry/clint eastwood nadoen en op die vieze mensen schieten, lekker thuis in een buitenwijk met je kinderen en de feestdagen goed vieren, altijd op vakantie in eigen land, lekker road trips maken met je vrienden van weken en de leukste routes door heel de vs rijden, avonturen meemaken, verschillende mensen tegenkomen enz

sommige mensne doen hier alsof er alleen dikke hamburgervreters in de vs wonen, maar als je gewoon de dorpjes v/d vs uit het vroegere ''westen'' bezoekt, of door ranches rijd, zul je echt andere mensen tegenkomen, cowboys, boeren, zakenmensen, etc.

lijkt me wel leuk om later gewoon, als ik er niet ga wonen, sowieso 1 jaar te blijven en geld op te maken en op avontuur uit te gaan
wil sowieso 1 road trip maken, gewoon lekker met je auto het land verkennen en daarna de mooie grote steden, las vegas, new york, miami en daarna de kleine dorpjes midden in de natuur enz.

lijkt me wel leuk
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:05:13 #229
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94762616
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom ga je dan niet naar Amerika? En kom niet aan met dat kan niet, kand handig, ken meerdere die het hebben gedaan, met veel en met weinig geld.
ga ik later ook doen, als het niet permanent is dan zeker voor minstens 1 jaar gewoon om te kijken hoe het is

maar ik denk dat ik, als ik later oud, rijk en gelukkig ben met een gezin, ik gewoon het rustige leven opzoek. als het dan niet een eigen ranch of grote stuk grond is in de vs, dan wel ergens in frankrijk of spanje in de natuur of zo

wil niet heel mijn leven in NL blijven , wil op avontuur uitgaan en de wereld echt verkennen en niet een weekendje london of een weekje slovenië dat kan tijdens een weekend ook wle
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94762740
Yeh het leuke is dat je dat elk weekend wel kunt doen omdat t toch geen ruk kost. Zie daar je natuurtripjes :P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:22:56 #231
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94763200
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:08 schreef SoraAoi het volgende:
Yeh het leuke is dat je dat elk weekend wel kunt doen omdat t toch geen ruk kost. Zie daar je natuurtripjes :P
ik houd ook van geschiedenis, andere landen hebben dat meer dan NL en geschiedenis kun je net als natuur niet even zien. Toen ik b.v. naar Normandië ging, bleef ik soms 4 uur op één plek (o.a. American Memorial & Cemetry in Colleville sur Mer, zonder het in de gaten te hebben. Uiteindelijk moet je dan toch weg gaan wegens sluitingstijden. En dan is een weekendje niet genoeg, heb ik 6 maanden nodig :p
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94763301
Amerika is zoooo groot dat het gewoon veel eerlijker is om het te vergelijken met Europa imo. En Europa heeft gelukkig wel van alles wat en voor ieder wat wils :)
pi_94763519
Waarom ben je dan nog hier TS, als je nu naar de VS ben jij blij want je bent een land waar je denkt dat je het allemaal een stuk beter hebt en wij zijn blij omdat er weer 1 irritant zeikmannetje als jij minder is in Nederland.
pi_94763680
quote:
wauw wat een mooie ''hoge'' gebouwen in rotterdam, lol, als je het wilt doen doe het dan goed en zet niet van die fake ''kunstgebouwen'' neer.
damn
Ja vet cool man, die mensen zien ook elke dag hun stad vanuit een vogelperspectief :')
Doe eens lief!
pi_94763818
Land of the brave:


Ghetto in NL:
Doe eens lief!
pi_94763913
De mensen die zeggen dat Nederland een strontland is zijn meestal van die mensen die nog nooit langdurig in het buitenland geleefd hebben :) Op papier ziet alles er idd beter uit ja... en als je op vakantie gaat is het inderdaad allemaal leuk en lol :)
pi_94763926
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 15:39 schreef Prenzlauer het volgende:
Land of the brave:
[ afbeelding ]

Ghetto in NL:
[ afbeelding ]
Word
pi_94764338
Randstad klacht :')
pi_94764548
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:02 schreef jamesstewart het volgende:
wil sowieso 1 road trip maken, gewoon lekker met je auto het land verkennen en daarna de mooie grote steden, las vegas, new york, miami en daarna de kleine dorpjes midden in de natuur enz.

lijkt me wel leuk
Dat is echt een aanrader. Zelf heb ik een rit gemaakt met de Amtrak van New York City via Washington DC, Charleston, Savannah en dan eindigen in Miami. Erg interessant om al die verschillende omgevingen en landschappen te zien. En dan was het nog alleen maar het oosten.

Zou het zeker nog een keer doen, alleen dan met een auto. :Y
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 15:57:04 #240
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_94764573
Niemand dwingt je hier te blijven, zeuren is makkelijk, je koffers pakken niet?
pi_94764976
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:35 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Ja vet cool man, die mensen zien ook elke dag hun stad vanuit een vogelperspectief :')
New York City is nou niet bepaald representatief voor de gemiddelde Amerikaanse stad.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 16:08:40 #242
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94765109
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:35 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

achterlijke kip ze gaan daarbij voornamelijk uit van die fatsige mensen in de grote steden die hun stoel niet uitkomen omdat ze aan de hambuggers zitten

als jij 300.000 ¤ hebt gespaard en naar de vs emigreerd en daar in b.v. nevada, arizona, north dakota, montana, missouri of zo een eigen mooi stuk groot land koopt (bevolking daar is fucking klein, land is fucking groot)

south dakota b.v; ca. 200.000 km2 (5x zo groot als NL) en er wonen maar 800.000 mensen, dus als deze staat 106.000.000 inwoners heeft (1/3 vd hele vs) is het pas net zo dichtbevolkt als NL!!
je koopt hier makkelijk tienduizenden vierkante m grond voor 300.000, lekker een eigen ranch stichten met je eigen voedsel, de plaatselijke kleine typische ''western dorpjes'' die min of meer hun vorm hebben behouden, lekker leven met altijd mooi natuur om je heen, eigen baas, genoeg geld om een ziektenkosten dinges te sluiten en je zaken te regelen en gewoon genieten van het leven...

zo kan het ook en dan lig je overal 10x beter dan in NL
Daar ik twijfel of je met 300.000 echt een geheel nieuw leven kan stichten, maar er zit een kern in je verhaal.

Maar de relevantie met mijn opmerking begrijp ik niet helemaal.

TS zegt dat je in de VS culturele diversiteit hebt tussen de door hem bijgehaalde voorbeelden Las vegas en Miami. Las vegas ligt in het Oosten en Miami in het westen. De VS is dermate groot dat een dergelijke vergelijking met Nederland dus nergens op slaat omdat ons landje niet groter is dan een gemiddelde staat in de VS. Dat was mijn punt. Als je san fransicco en Los angeles gaat vergelijken zie je ook weinig verschil in cultuur en architectuur(allebei westkust).

Verder is Nederland inderdaad een duur land, maar hebben we het dan echt zo verkeerd hier? Elk land heeft zijn voor en nadelen naar mijn mening. Ik ben blij hier geboren te zijn.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_94765203
Las Vegas ligt in het westen en Miami in het oostzuiden (of zuidoost).
ROBODEMONS..................|:(
pi_94765243
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 12:47 schreef wise het volgende:

[..]

In amerika kan je ook makkelijk aan wiet komen hoor :)
Maar daar krijg al je levenslang als je 0.01 gram bij je hebt.
pi_94765390
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:08 schreef poqpoq het volgende:

[..]

Daar ik twijfel of je met 300.000 echt een geheel nieuw leven kan stichten, maar er zit een kern in je verhaal.

Maar de relevantie met mijn opmerking begrijp ik niet helemaal.

TS zegt dat je in de VS culturele diversiteit hebt tussen de door hem bijgehaalde voorbeelden Las vegas en Miami. Las vegas ligt in het Oosten en Miami in het westen. De VS is dermate groot dat een dergelijke vergelijking met Nederland dus nergens op slaat omdat ons landje niet groter is dan een gemiddelde staat in de VS. Dat was mijn punt. Als je san fransicco en Los angeles gaat vergelijken zie je ook weinig verschil in cultuur en architectuur(allebei westkust).

Verder is Nederland inderdaad een duur land, maar hebben we het dan echt zo verkeerd hier? Elk land heeft zijn voor en nadelen naar mijn mening. Ik ben blij hier geboren te zijn.
Daarom zeg ik;

Als je natuur wilt zien dan pak je ryan air voor 25 euro en ga je weekendje weg naar Slovenie ofzo. Als je strand wilt met lekkere chicks pak je vliegtuigje en ga je een weekendje naar Spanje. Vliegen door Europa kost geen drol meer en zal net zo veel tijd kosten (met het vliegtuig dus minder zelfs) als het in Amerika zou kosten om de wilde natuur op te zoeken. 6/7 uur in de jeep woepidoe.

Je kunt Amerika daarom idd niet met Nederland vergelijken. Europa vs Amerika is al een betere vergelijking en ik durf te stellen dat Europa meer variatie heeft dan Amerika. Europa heeft ook stranden en bossen en het mooie is dat er ook nog eens andere talen, cultuur en bevolking is in heel Europa zodat wanneer je gaat reizen je niet telkens tegen dezelfde soort mensen aanloopt.

Daarom: onterechte oude klacht :)
pi_94765715
Oke!
Pak

Ga naar

pak een vliegtuig


thuis

of


Opgelost
JA!
pi_94768022
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 14:41 schreef jamesstewart het volgende:
gewoon even he

natuur van nederland
[ afbeelding ]

natuur van vs (willekeurig, zijn duizenden mooier)
[ afbeelding ]

stad nederland:
[ afbeelding ]

stad vs:
[ afbeelding ]

wauw wat een mooie ''hoge'' gebouwen in rotterdam, lol, als je het wilt doen doe het dan goed en zet niet van die fake ''kunstgebouwen'' neer.
damn
Zeker nooit bij de veluwezoom geweest, of kootwijkerzand.. zo heb je nog wel tig mooie plekjes..
  dinsdag 29 maart 2011 @ 17:45:36 #248
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_94768951
TS heeft GVD gelijk GVD!
pi_94769722
tl;dr, ga dan weg uit Nederland. Simpel toch? :>
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:11:22 #250
138448 PeZu
Suspended animation
pi_94769810
goffur TS anders ff langs de dokter, er zijn pilletjes voor hoor :D
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')