Daar wordt de aarde mee bedoeld, omdat het de enige planeet is waarop vloeibaar water kan voorkomen dacht ik.quote:
Ik had je graag die samenvatting willen geven, het probleem is dat het te dik is om op internet te zetten. Ook op de site van ThiemeMeulenhoff is er geen samenvatting te bekennen.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:26 schreef poffu het volgende:
Samenvatting zwaar nodig, lestmethode buiteNLand sucked echt zwaar
met de examenbundels kan je ook niet leren, alleen oefenvrvagen en examens @_@
Hier nog een, brengt alleen maar meer verwarring. Misschien helpen je lesboeken als je gewoon de achtergrond kent en dan de begrippen opzoekt?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:46 schreef Etsu het volgende:
Ja, maar persoonlijk vind ik die samengevatboekjes echt kut.
Dat zou dat erg weinig zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:58 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat je alleen stukken moet leren waar CE bovenaan in het rood staat.
Donderdag.
Dit gaat het hem niet worden.
Klopt, leer alleen Indonesie echt goed omdat ik daar zwak in ben. Voor de rest is t gewoon toepassen icm de Atlas.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Etsu het volgende:
Maar AK is gewoon niet leren, het is toepassen.
Wat is er pittig aan? het is begrippen leren en doorlezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef poffu het volgende:
ik vind AK best pittig, hoe kan je nou het best voorbereiden? examenbundel neem ik aan?
-Theorie lezenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef poffu het volgende:
ik vind AK best pittig, hoe kan je nou het best voorbereiden? examenbundel neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |