Dat kan 'ie ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
Waarom kan MaW door slotjes heen posten?
Hij heeft speciale krachtenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
Waarom kan MaW door slotjes heen posten?
Pssst, niet alles verklappen.quote:
Dan moet je een nieuw topic openen!quote:
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan 'ie ook niet
Post maar in dat andere topic
Dan moet je sneller zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook niet
Je moet er wel de juiste verbinding voor hebben. En dan ook nog de juiste instellingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook niet
kan ik best doen... maar dan is hij voor de 200 dichtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuw topic openen!
heujquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat plaatje van JJ zorgt in Chrome voor toeters en bellen
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zoquote:
ik kreeg en krijg geen toeters op pagina 6... lekker rustigquote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zo
Ojee, dat wist ik niet. Dacht dat ik gewoon een plaatje postte. Excuus.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zo
nopes... gewoon FFquote:
JJ post wel vaker p0rno-achtige plaatjes. Dus zo verwonderlijk is dat niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Excuus aanvaard.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ojee, dat wist ik niet. Dacht dat ik gewoon een plaatje postte. Excuus.
Ik kan me niet herinneren recentelijk dat soort plaatjes te hebben gepost.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
JJ post wel vaker p0rno-achtige plaatjes. Dus zo verwonderlijk is dat niet.
Dat jij het je niet kunt herinneren kan ook een andere oorzaak hebben.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren recentelijk dat soort plaatjes te hebben gepost.Ben je niet in de war met iemand anders, Nizno of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |