Het paasbrood smaakte ook paasbestquote:
Ik ook niet, er ligt toch alweer een 20 vierkante meter inquote:
Had wel een goed gevoel, maar dit overtreft mijn verwachtingen ook welquote:
Nu jij nog toch?quote:
Yep, 30 jaar in Grefoplaatsen als Barneveld, Lunteren en Ede gewoond. Maar een half jaar geleden ben ik naar het Nederlandse Sodom&Gomorra vertrokken, het Sin City van de lage landen, beter bekend als Amsterdam. Hier zijn de winkels op de dag des HEEREN openquote:
Oei, een afvallige zondaarquote:Op zondag 4 april 2010 21:44 schreef DonJames het volgende:
[..]
Yep, 30 jaar in Grefoplaatsen als Barneveld, Lunteren en Ede gewoond. Maar een half jaar geleden ben ik naar het Nederlandse Sodom&Gomorra vertrokken, het Sin City van de lage landen, beter bekend als Amsterdam. Hier zijn de winkels op de dag des HEEREN openamong other things
eerder op bed gaan danquote:
Verontrustend dat Karr-1 er voor zorgt dat jij goed slaapt 's nachtsquote:
Waarom niet meteen tot St. Juttemus?quote:Op maandag 5 april 2010 22:36 schreef Light het volgende:
[..]
Misschien kun je hem een cadeautje geven? Een forumban tot Pinksteren, bijvoorbeeld.
tot Tokio is genoegquote:
Het medium heeft gesproken.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik krijg opeens deze afbeelding door, heel vreemd
[ afbeelding ]
Ik zie hier een huiswerkvraag in.quote:Op maandag 5 april 2010 22:48 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik krijg opeens deze afbeelding door, heel vreemd
[ afbeelding ]
nou maak heb dan even.. schrijf ik het wel over... deed ik eerder ook altijd alquote:
Ik snap het niet helemaal, maar ik zie er wel een huiswerkvraag in.quote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou maak heb dan even.. schrijf ik het wel over... deed ik eerder ook altijd al
nou leer dan even... dan kun jij het alsnog makenquote:Op maandag 5 april 2010 23:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal, maar ik zie er wel een huiswerkvraag in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |