Dat kan 'ie ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
Waarom kan MaW door slotjes heen posten?
Hij heeft speciale krachtenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef justmattie het volgende:
Waarom kan MaW door slotjes heen posten?
Pssst, niet alles verklappen.quote:
Dan moet je een nieuw topic openen!quote:
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat kan 'ie ook niet
Post maar in dat andere topic
Dan moet je sneller zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook niet
Je moet er wel de juiste verbinding voor hebben. En dan ook nog de juiste instellingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar rammelt een slotje, en quote's kan ook niet
kan ik best doen... maar dan is hij voor de 200 dichtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuw topic openen!
heujquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat plaatje van JJ zorgt in Chrome voor toeters en bellen
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zoquote:
ik kreeg en krijg geen toeters op pagina 6... lekker rustigquote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zo
Ojee, dat wist ik niet. Dacht dat ik gewoon een plaatje postte. Excuus.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het vorige topic, op pagina 6 kreeg ik dat ook. In een plaatje zat een link naar gevaarlijke site of zo
nopes... gewoon FFquote:
JJ post wel vaker p0rno-achtige plaatjes. Dus zo verwonderlijk is dat niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Excuus aanvaard.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ojee, dat wist ik niet. Dacht dat ik gewoon een plaatje postte. Excuus.
Ik kan me niet herinneren recentelijk dat soort plaatjes te hebben gepost.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
JJ post wel vaker p0rno-achtige plaatjes. Dus zo verwonderlijk is dat niet.
Dat jij het je niet kunt herinneren kan ook een andere oorzaak hebben.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren recentelijk dat soort plaatjes te hebben gepost.Ben je niet in de war met iemand anders, Nizno of zo?
Waarom? Je bent het toch zo weer vergeten.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef JumpingJacky het volgende:
Fris jij, als jonge adonis, mijn geheugen dan eens op
Eindelijk iemand die mij goed inschat.quote:als jonge adonis
wil je mij even niet bij jullie echtelijke ruzies betrekken?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren recentelijk dat soort plaatjes te hebben gepost.Ben je niet in de war met iemand anders, Nizno of zo?
Ik kan geen echtelijke ruzie hebben.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
wil je mij even niet bij jullie echtelijke ruzies betrekken?
Ik wel, maar niet met MaWquote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik kan geen echtelijke ruzie hebben.
Want?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Nizno het volgende:
bij deze wil ik even kwijt dat ik scheitziek ben van mijn zwager... Wat een LUL!
hij denkt mij en mijn gedrag te moeten aanpassen omdat hij met mijn zus een kind heeft en niet met mij op kan schieten.quote:
En waarom moet jij dat? Vanwege het kindquote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij denkt mij en mijn gedrag te moeten aanpassen omdat hij met mijn zus een kind heeft en niet met mij op kan schieten.
(hele korte versie)
Eens.quote:
Bij deze genoteerd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:11 schreef Nizno het volgende:
bij deze wil ik even kwijt dat ik scheitziek ben van mijn zwager... Wat een LUL!
Tsja, wie wil dat nou niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef JumpingJacky het volgende:
Hij wil met je naar bed, maar jij wil niet?
Als hij niet met z'n schoonfamilie kan opschieten, heeft hij de verkeerde partner. Je eigen familie kun je niet uitkiezen, je schoonfamilie wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij denkt mij en mijn gedrag te moeten aanpassen omdat hij met mijn zus een kind heeft en niet met mij op kan schieten.
(hele korte versie)
Samenzweringen is toch een ander subforum?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Samenzwering bedacht door avondmensen om de ochtendmensen buitenspel te zetten
Sorry, was niet kwaad bedoeld.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Samenzweringen is toch een ander subforum?
Was ook niet kwaad opgevat.quote:
Zullen ze blij mee zijn.quote:Dankzij FOK kom ik morgen tenminste op tijd op mijn afspraak.
Zo zie je maar waar FOK! goed voor isquote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef caroline88 het volgende:
Dankzij FOK kom ik morgen tenminste op tijd op mijn afspraak.
quote:
Zij wel... "afspraak" is feitelijk tijdverslindende en zelden aangename UWV verplichtingquote:[..]
Zullen ze blij mee zijn.
lolquote:Op zondag 28 maart 2010 22:20 schreef JumpingJacky het volgende:
Hij wil met je naar bed, maar jij wil niet?
dat excuus gebruikt hij wel...quote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
En waarom moet jij dat? Vanwege het kind?
tja... ik zou ook graag zien dat hij opdondertquote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef Light het volgende:
[..]
Als hij niet met z'n schoonfamilie kan opschieten, heeft hij de verkeerde partner. Je eigen familie kun je niet uitkiezen, je schoonfamilie wel.
Oke, dus het tweede deel van mijn zin klopte in ieder geval. Nu nog het eerste deelquote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
lol
dat hij het minimaal 1 keer met mn zus heeft gedaan vind ik al een te erge gedachte![]()
Wat een rare naam voor een kindquote:[..]
dat excuus gebruikt hij wel...
Ik zou mij terughoudend op moeten stellen in het contact met...
Droplul
Ach, hij maakt je zus gelukkig, dat is ook wat waard toch?quote:[..]
tja... ik zou ook graag zien dat hij opdondert
Heb ik de poll hierover gemist?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tsja, wie wil dat nou niet.![]()
(Jij natuurlijk als uitzondering op de regel aangemerkt.)
En je zus vindt dit allemaal prima, of die weet het niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Nizno het volgende:
dat excuus gebruikt hij wel...
Ik zou mij terughoudend op moeten stellen in het contact met...
Droplul
Morgenquote:Op maandag 29 maart 2010 06:21 schreef JumpingJacky het volgende:
Goedemorgen![]()
(zal er geen plaatjes op vage sites meer bij posten om de Chrome-gebruikers niet te frustreren)
Die is er alleen op woensdag, donderdag en vrijdagquote:
dan laat je die vervelende klusjes toch liggen tot woensdag?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Die is er alleen op woensdag, donderdag en vrijdag
Denk dat ze de laatste mail nog niet kent... Misschien wel, maar heb haar mening nog niet gehoord..quote:Op maandag 29 maart 2010 08:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
En je zus vindt dit allemaal prima, of die weet het niet?
als hij daarnaast niet meerdere mensen in de familie ongelukkig zou maken zou ik er voor tekenen.quote:Op maandag 29 maart 2010 06:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Oke, dus het tweede deel van mijn zin klopte in ieder geval. Nu nog het eerste deel![]()
[..]
Wat een rare naam voor een kind![]()
[..]
Ach, hij maakt je zus gelukkig, dat is ook wat waard toch?
Ik weet niet of de Belastingdienst dat accepteert aangezien de deadline vanochtend voor 09.00 wasquote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan laat je die vervelende klusjes toch liggen tot woensdag?
ja dan had je het vrijdag al moeten laten doen!! duhquote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet niet of de Belastingdienst dat accepteert aangezien de deadline vanochtend voor 09.00 was
Ik bekeek gisteren pas wat er allemaal moest gebeurenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan had je het vrijdag al moeten laten doen!! duh
Kun je mooi de docent besmetten. Heb je weer een paar vrije colleges voor de boegquote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Maharbal het volgende:
O ja, ff een tvp.
Zit hier beetje op de uni deelvragen te bedenken voor m'n scriptie. Ben nu ongeveer klaar, maar ik voel verdomme een verkoudheid / koorts opkomen terwijl ik straks van 15.00 - 18.00 college heb. Goed begin v/d week
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je mooi de docent besmetten. Heb je weer een paar vrije colleges voor de boeg
Ik heb ook een weekend met alleen maar kutklusjes op stapel. En het ergst is dat het ook in het weekend doorgaat...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik heb behoefte aan weekend. Nu is deze week net begonnen, en gelukkig al niet al te lang, maar de komende 3 dagen zou ik bij voorkeur overslaan (iets met kutklusjes waar helaas geen stagiair voor ingezet gaat worden).
Gelukkig 4 dagen weekend. En Black Sabbath op de platenspeler, dat maakt ook wel iets goed.
Soms zou ik willen van nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jij hebt tenminste een tuin, ik hoop over een aantal maanden in een appartementje in te trekken.
Die heeft ze (natuurlijk) niet meer van meer dan 7 jaar terug.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:57 schreef Five_Horizons het volgende:
Loonstroken en contracten(daarnaast heeft het UWV of SVB een keurig overzicht... althans; dat hadden ze altijd)
Je excel over middeling MaW. Is het nog gelukt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ga wel kijken of ik hem online kan zetten.
Tot en met 2009 is ie klaar. Alleen nog een (klein) stukje fine-tuning. Alleen Google-docs verneukt het bestand weer als ik het online zet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je excel over middeling MaW. Is het nog gelukt?
Middeling wordt per persoon gezien. Je zult dus naar de inkomens van je moeder moeten kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:36 schreef sanger het volgende:
Nog een vraagje over middeling....
Mijn vader is overleden een ruim jaar geleden. Mijn moeder blijft nu dus met minder inkomen achter. Zou ook in die situatie middeling iets kunnen opleveren?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tot en met 2009 is ie klaar. Alleen nog een (klein) stukje fine-tuning. Alleen Google-docs verneukt het bestand weer als ik het online zet.
Ben er door alle drukte van afgelopen weken niet aan toe gekomen om het verder af te werken.
Ah, dus dan is het niet zo interessant. Wellicht wel voor mijn vrouw die minder is gaan werken na de geboorte van mijn zoontjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Middeling wordt per persoon gezien. Je zult dus naar de inkomens van je moeder moeten kijken.
Waarschijnlijk niet, nee.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Ah, dus dan is het niet zo interessant.
Moet je wel een stuk minder gaan werken en in een andere belastingschijf terecht komen. Ik had laatst iemand die over drie jaren gezien een inkomen had van ¤ 80.000, ¤ 150.000 en ¤ 60.000 en toch had het geen zin om te middelen.quote:Wellicht wel voor mijn vrouw die minder is gaan werken na de geboorte van mijn zoontje![]()
Dat mag je. Het is een vrij land en daar mag je je mening uiten.quote:Mag ik ook opmerken dat ik het vreemd vind dat er naar de persoon wordt gekeken, ook als er aangifte is gedaan met een fiscale partner?
Jammer voor haar op zichquote:
Na het minder gaan werken valt ze, na aftrekpost van het huis, denk ik net in de eerste schijf ipv de tweede. Ach, het kan iig op zeker geen kwaad het eens na te rekenen. Daarna kun je altijd nog beslissen om het niet te doenquote:Moet je wel een stuk minder gaan werken en in een andere belastingschijf terecht komen. Ik had laatst iemand die over drie jaren gezien een inkomen had van ¤ 80.000, ¤ 150.000 en ¤ 60.000 en toch had het geen zin om te middelen.![]()
En wat is jouw mening daarover danquote:Dat mag je. Het is een vrij land en daar mag je je mening uiten.
Het is niet altijd feest.quote:
Inderdaad. Je hebt tijd genoeg om de keuze te maken.quote:[..]
Na het minder gaan werken valt ze, na aftrekpost van het huis, denk ik net in de eerste schijf ipv de tweede. Ach, het kan iig op zeker geen kwaad het eens na te rekenen. Daarna kun je altijd nog beslissen om het niet te doen
Ik vind het niet vreemd. Je betaalt immers per persoon belasting. Dan moet je ook per persoon middelen. Zou een mooie bak zijn: afhankelijk of het voor de middeling uitkomt, neem ik een nieuwe (of geen) fiscale partner!quote:[..]
En wat is jouw mening daarover dan
Nee, dat is ook waar.quote:
quote:Inderdaad. Je hebt tijd genoeg om de keuze te maken.
Maar door het gezamelijk aangifte doen beinvloed je mogelijkerwijs wel de aftrekpost van de woning in box 1 toch? De verdeling ervan.quote:Ik vind het niet vreemd. Je betaalt immers per persoon belasting. Dan moet je ook per persoon middelen. Zou een mooie bak zijn: afhankelijk of het voor de middeling uitkomt, neem ik een nieuwe (of geen) fiscale partner!
PM me je mailadres maar. Heb de sheet bijgewerkt tot en met 2010.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat is ook waar.
[..]en nu ik er over nadenk; ik ben de laatste jaren behoorlijk in inkomen gestegen. Ik ga dus ook eens kijken of het voor mij voordelig kan uitpakken
Ja. En? Dat voordeel heb je dus al gehad. En dan wil je nu ook de inkomens tussen de fiscale partners nog gaan middelen?quote:[..]
Maar door het gezamelijk aangifte doen beinvloed je mogelijkerwijs wel de aftrekpost van de woning in box 1 toch? De verdeling ervan.
Online gaat niet werken zoals ik wil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je excel over middeling MaW. Is het nog gelukt?
Dat kan dan dus ook als je 2 jaar terug nog studeerde voordelig uitpakken?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat is ook waar.
[..]en nu ik er over nadenk; ik ben de laatste jaren behoorlijk in inkomen gestegen. Ik ga dus ook eens kijken of het voor mij voordelig kan uitpakken
[..]
Maar door het gezamelijk aangifte doen beinvloed je mogelijkerwijs wel de aftrekpost van de woning in box 1 toch? De verdeling ervan.
Kan inderdaad. Kwestie van tellen.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat kan dan dus ook als je 2 jaar terug nog studeerde voordelig uitpakken?
Tjonge, MODs gaan SCen in andere topics!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Sjeen het volgende:
Goeiemorgen Nizno, lekker geslapen? Ik heb nog geen bericht trouwens
Ik zie er maar eentjequote:Op donderdag 1 april 2010 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tjonge, MODs gaan SCen in andere topics!
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Kan inderdaad. Kwestie van tellen.
Mag da niet?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tjonge, MODs gaan SCen in andere topics!
Maar ik heb heerlijk geslapen...
Ik kom zelden buiten WGR, dus wat was de grap op Fok! ?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zie er maar eentje![]()
Hier nog mensen met leuke 1 april-grappen op het werk of wat dan ook? Hier op FOK! is de grap sneu en op Tweakers kreeg ik ook geen glimlach op m'n gezicht
De van mij is ook niet ingewikkeld.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef JumpingJacky het volgende:
Die middeling is toch niet dusdanig moeilijk dat je daar een ingewikkeld spreadsheet voor nodig hebt?
http://www.belastingdiens(...)ens-03.html#P34_3714
Dat ze HAHA...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:22 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik kom zelden buiten WGR, dus wat was de grap op Fok! ?
Een teruggave kan je nog van vijf jaar indienen. Middelen moet je binnen drie jaar nadat de aanslag van het laatste jaar definitief is.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ga het wel even nazoeken, heb die van dit jaar al ingediend maar geloof dat het uit mijn hoofd 5 jr kan hé?
Van Nizno niet.quote:[..]
Mag da niet?
Ah dan moet ik dus wel even gaan opschietenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een teruggave kan je nog van vijf jaar indienen. Middelen moet je binnen drie jaar nadat de aanslag van het laatste jaar definitief is.
[..]
Van Nizno niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |