Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic is 's avonds vaak zo'n dood paard he?
Of is deze opmerking te hard voor de paardenknuffelaars hier?
In het weekend, doordeweeks 's avonds echt nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit topic is 's avonds vaak zo'n dood paard he?
Of is deze opmerking te hard voor de paardenknuffelaars hier?
Ja! We hebben het er hier nog even over gehad. Ik vond haar ook zo leuk eigenwijs en eerlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys had je trouwens Ellen ten Damme gezien bij dat Mattheus Passion? Ik vond 'r mooi zingen.
Ik vind het knap als ik hem morgen nog afkijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weltrusten Pisces, dat jij dat kan. Een film aan de kant leggen en denken: Die kijk ik morgen wel.
Knap
Kom niet aan mijn middagdutje!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het knap als ik hem morgen nog afkijkIk vind het niks. En ik kan tot 4 uur slapen dus dan kijk je geen films af hoor, meneer middagdutje
quote:
De eerste keer is altijd spannend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bijna he, bijna had ik hier een inhoudelijke reactie geschreven. Bijna.
Mooi, maar meer naar het einde toe gaat ie me vervelen, het nummerquote:
Ook jij zal dat een keer meemaken Erik, wees gerustquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste keer is altijd spannend.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi, maar meer naar het einde toe gaat ie me vervelen, het nummer
quote:
Ja, misschien dat ik er ook idolater van ben omdat ik de film vanavond gezien heb. Dan zit je al in die sfeer en in die state-of-mind van een straatmuzikantquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk dat ik gewoon in the wrong state of mind ben nu en half afgeleid door de film (die overigens best tegenvalt) dus ik zal het morgen nog een kans geven. Het is wel een beetje Blower's Daugther achtig
Dat wil wel meehelpen denk ik ja, als je de film net gezien hebt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik er ook idolater van ben omdat ik de film vanavond gezien heb. Dan zit je al in die sfeer en in die state-of-mind van een straatmuzikant.
Ik had ook niet verwacht dat je het tof zou vinden hoor, of kon waarderen. Dat heb ik al lang opgegevenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Drie keer heb ik deze post nu weg gehaald, maar fuck, wat een kutnummer is dat zeg. Je zou je verdomme zo van de brug af storten, zwaarmoedig.
Zo, nu toch maar op invoeren klikken.
zapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Volgens mij gaan Clive en Monica zometeen brute sex hebben.
Ja, was vrij teleurstellend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Hm, dit was op een andere manier 'brute' sex dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |