quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg deze net van een wild vreemde man toen ik de AH uitliep.![]()
Stond met mijn bek vol tanden, en een plantje in mijn handen
Online koopzondagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatst was 't online "koopzondag", bij de neckermann geloof ik.
Jep, ik verzin 't nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ik verzin 't niet. Kortingsactie of zo
Coolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ik verzin 't niet. Kortingsactie of zo
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef me nu ineens dat hij misschien mij wel zielig vond. Ik was aan de schoonmaak vandaag en dan dweil ik mezelf naar de voordeur (kan ie drogen als ik boodschappen doe) Dus onopgemaakt, oude spijkerbroek en lubber trui..
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je zo gratis spullen krijgt, zeg ik doen
Fijne avondquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smeren![]()
ja, ik sta alleen bij de ah in amsterdam hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je zo gratis spullen krijgt, zeg ik doen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, ik sta alleen bij de ah in amsterdam he
hf,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smeren![]()
Ik heb lekker een avond op de bank aan mezelf beloofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hf,
ik moet zo ook naar naar een etentje.
heb eigenlijk helemaal geen zin, maar ben braaf dus ik ik ga wel
heb ik eigenlijk ook wel zin in. maar ik zal t moeten doen met een luie zondag morgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een avond op de bank aan mezelf beloofd
Dat wel, ik ga na de F1 mijn keuken doen, ook vreselijk maar ja het gaat niet vanzelfquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk ook wel zin in. maar ik zal t moeten doen met een luie zondag morgen.
ook altijd wel lekker
je gaat naar de f1 kijken? dat is toch om 07.00 uur ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, ik ga na de F1 mijn keuken doen, ook vreselijk maar ja het gaat niet vanzelf
De race begint om 8 uur, dan kijk ik wel ja, ik ben toch vroeg op met de kinderen hier haha, die slapen echt niet uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
je gaat naar de f1 kijken? dat is toch om 07.00 uur ofzo?
zondag is altijd mijn rustdag. de dag des heeren enzo
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker benquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker ben
maar reken maar op een mooie score voor mij in de f1 pool. ik je een race voorsprong gegeven, van nu af aan begin aan mijn inhaalrace
douche ze.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Ik ga even lekker douchen, fijne avond gomi
Hoeveel heb je er bij de kwali gehaald?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker ben
maar reken maar op een mooie score voor mij in de f1 pool. ik je een race voorsprong gegeven, van nu af aan begin aan mijn inhaalrace
Ik zal een plekje warm houdenquote:
Niet te veel eten hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
douche ze.
ik ga me zo maar eens klaarmaken om de deur uit te gaan
laters
jammer, beetje strijd is leuk. denk ik je nog beetje te sarren door te zeggen dat ik je een race voorsprong geef, hap je niet eensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen illusies wat betreft mijn score hoor
Zo terugquote:
quote:
Te moe, van de week sar ik je ff terugquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
jammer, beetje strijd is leuk. denk ik je nog beetje te sarren door te zeggen dat ik je een race voorsprong geef, hap je niet eens
Of hij had 'm gepikt en de bewaking zat op zijn hielen dus drukte ie maar snel de buit in jou handen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uh nee..Hij zag er een beetje uit alsof ik beter hem een bloemetje (of halve liters bier) kon geven
ah van de week. dat is wanneer ik de helft van de score al heb bijgehaald?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Te moe, van de week sar ik je ff terug
ik heb nooit zin om te kokenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een tosti maken, geen zin om te koken.
3 is a crowdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, zou nu bijna de wekker zetten om 07.00 uur
Op zaterdag mag dat Pietje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een tosti maken, geen zin om te koken.
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
weet ik niet. volgens mij best wel ok. india heb ik iig en liuzi
ah k. ff checkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#
Wat een klootzak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Een lolbroek in mijn fobo![]()
[ afbeelding ]
Dan had je een ipv en moeten zettenquote:
eersteklas sukkel imoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ipvquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je een ipv en moeten zettennu dacht ik wat anders
quote:
Als ik een Fa zou zijn zou ik 'm voor je bannenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ah ik ben dus middenmootquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef D. het volgende:
Tussentijdse punten F1
D. 61
D.Rose 60
Gomi 58
Kally 53
Remlof 50
Dat was een typoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je een ipv en moeten zettennu dacht ik wat anders
Je kan mij iig sarren nuquote:
Ja dat was me inmiddels duidelijkquote:
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik een Fa zou zijn zou ik 'm voor je bannen
Ha nou nee Coos, ik stond al half buiten en toen schreeuwde hij.. Ohh wacht even . En nadat ik die plant kreeg ging ie weer naar de sigaretten balie (denk dat ie nog moest afrekenen)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Of hij had 'm gepikt en de bewaking zat op zijn hielen dus drukte ie maar snel de buit in jou handen.
Je hebt gewoon mazzel dat je niet op het bureau zit nu.
yeah idd, ik sta op t podium.quote:
Bring it onquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als de lijn zich morgen doorzet. minimaal tot de volgende race hoor.
daarna ga ik pas echt los
Die mag een perm ban krijgen wat mij betreft.. Bah wat ziek.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dus
triest gevalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Smakeloze kutgrapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, ik sta op t podium.
kan een kally bv niet zeggen. ja vorige race toen er maar 3 in pool zaten kon ze t podium op. nu de tegenstand beetje toeneemt zie je dr al zakken he
Je kende 'm al?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dus
Zat ik ook al aan te denkenquote:
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah ik ben nog beetje terughoudend. vrouw in een mannensport enzo he
Remlof!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mag een perm ban krijgen wat mij betreft.. Bah wat ziek.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.
laters allemaal
Tot 7:00uquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.
laters allemaal
wacht nog maar ff.quote:
Gelukkig niet, maar ik ben natuurlijk even op onderzoek uit gegaanquote:
Wel leuk zo'n actie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha nou nee Coos, ik stond al half buiten en toen schreeuwde hij.. Ohh wacht even . En nadat ik die plant kreeg ging ie weer naar de sigaretten balie (denk dat ie nog moest afrekenen)![]()
Ik had wel bekijks
Neuh, laat 't gaan. Hij heeft al een ban dus vandaar dat ie z'n heil dan in fobo's gaat zoeken.quote:
fannquote:
Laatste voyeur Deisyyquote:
Ik vind het wel heel lief van je Fannquote:
Eigenlijk niet nee, kutkind is hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief van je Fann![]()
En eigenljk is zo'n droeftoeter de aandacht niet eens waard
Wel als je degene klikt die jij quotequote:
quote:
Ik zag het.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel als je degene klikt die jij quote.
Latersquote:
Ik vind dat zijn hamster gekidnapped moet wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Eigenljk vind ik dat dat ventje al zijn rechten op Fok! afgepakt moeten worden
Iesch zielig voor de hamsterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat zijn hamster gekidnapped moet worden
Die hamster is blij dat ie weg is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iesch zielig voor de hamster.
Is dat ding nou nog niet dichtquote:Duitsland heeft de onderhandelingen met de Verenigde Staten hervat over de mogelijkheid gedetineerden over te nemen van de gevangenis Guantanamo Bay in Cuba. Dat heeft een woordvoerder van het Duitse ministerie van binnenlandse zaken zaterdag gezegd.
Ik denk dat er krakers zitten die ze er niet uitkrijgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat ding nou nog niet dicht!
Ja iid.... deed me aan die postbus 50 clip denken. (aardige mensen). Toen ik bij de kassa stond in te laden, zei hij al "smakelijk eten " en ik wenste hem het zelfde en toen later die plant. Ik zat te glimmen in mijn autoquote:
Die is fucking brilliantquote:
Ja tis een beetje sneu dat filmpje, maar ik snap het wel. Achterdocht altijd .. Maar ik ben ook altijd aardigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reclame ja, met die vrouw die de vuilnisman een koekje komt brengen, en die vuilnisman 'm in de wagen gooit "zal wel over datum zijn". Het zou zo kunnen gebeuren.
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Man: 'Hee, wat heb je een mooie jurk aan.'
Vrouw: 'Ik heb al een vriend.'
Man: 'Ik ook!'
Dat vind ik de leukste.
Ja, er zijn er vijf dacht ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ken ik niet.. Zijn er meer versies dan
Jaren geleden had ik een vriend die trappenhuizen schoonmaakte in A'dam. Soms hielp ik hem. En echt hoe waak we (mierzoete) thee en koekjes kregen van medelandersquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef Kally het volgende:Mijn ex schoonmoeder is ook zo, die woont op 4 maar ging bij de stratenmakers broodjes kroket brengen
Jij ook muisquote:
Jouw dag kan natuurlijk niet meer stukquote:
62 puntenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef D. het volgende:
Tussentijdse punten F1
D. 61
D.Rose 60
Gomi 58
Kally 53
Remlof 50
Doen ze bij jou in het dorp niet aan Earth Hour?quote:
quote:
Dorp?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen ze bij jou in het dorp niet aan Earth Hour?
Hier ook niet veelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen ze bij jou in het dorp niet aan Earth Hour?
Ik heb er ook helemaal niets over gehoord, ik kwam er pas achter toen het me opviel dat het donker was buiten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vorig jaar was nog in het nieuws dat het fout kon uitpakken, al dat licht uit. Bij het weer aanzetten zou de piek te groot zijn. Dit jaar niets over gehoord
aai.gifquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik krijg nog steeds een brok in mijn keel van dit nummer.
Was ooit zo toepasselijk als een nummer toepasselijk kon zijn
Ik hoop dat ze de aan schakelaar nooit meer kunnen vindenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal niets over gehoord, ik kwam er pas achter toen het me opviel dat het donker was buiten.
Dat heb ik met deze, die tekstquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:19 schreef D. het volgende:
Ik krijg nog steeds een brok in mijn keel van dit nummer.
Was ooit zo toepasselijk als een nummer toepasselijk kon zijn
Kan wel eens heel handig zijn jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de aan schakelaar nooit meer kunnen vinden![]()
Ik hou van pikdonker, vind ik mooi
Doe maar niet, ben moe komt niks zinnigs uit nuquote:
Oooooef, dat is wel een inkoppertje hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben moe komt niks zinnigs uit nu
Ik peroonlijk ookquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooooef, dat is wel een inkoppertje hoor
vroeg op, veel gedaan en vooral van hot naar her gerend maar ach, we hebben alles weer binnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee joh, 't is wel goed. Was je druk vandaag, want moe?
Ik heb vanmorgen gezwommen met een knulletje van twee (en z'n moeder). Was wel lachen eik, spetteren in 30 cm diep waterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
vroeg op, veel gedaan en vooral van hot naar her gerend maar ach, we hebben alles weer binnen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gezwommen met een knulletje van twee (en z'n moeder). Was wel lachen eik, spetteren in 30 cm diep water.
Het kind had tranen met tuiten toen ik weer mijns weegs ging en keek mij met een besnot gezicht achterna![]()
![]()
Kindje maken?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mis die tijd van 30 cm water, ik moet alleen nog maar van de glijbaan
quote:
Die komt vanzelf weerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is D gebleven eigenlijk: Zit ie nu nog te snotteren vanwege Kadanz![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is D gebleven eigenlijk: Zit ie nu nog te snotteren vanwege Kadanz![]()
I rest my casequote:
Tegen de tijd dat je de ze zat wordt kun je toch ook het diepe bad nemen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah laat maar, ik zei niet dat ik de rest mis
Verdomme, zit je nu alweer je verdriet weg te eten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
Nu zit ik weer een paar stukken boterkoek naar binnen te werken
Jij gaat met vreemde mensen om hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè, niet doen hoor, 't zijn immers toch allemaal hrn![]()
![]()
Idd, Kadanz zijn allemaal herenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè, niet doen hoor, 't zijn immers toch allemaal hrn![]()
![]()
Ik net stokbrood met kruidenboterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
Nu zit ik weer een paar stukken boterkoek naar binnen te werken
Dat kunnen ze nu idd ja en ben ze nog lang niet zat mijn heerlijke ventjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je de ze zat wordt kun je toch ook het diepe bad nemen?
Daar komt alleen maar shit uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Ik vind die hele Brad Pitt niks maar damn hij heeft a very nice ass
Tuc, hot & spicyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik net stokbrood met kruidenboteren lekker makreel
Net niet anders hoorquote:
Ik zag hem vorige week in Benjamin Button en had toch zoiets vanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Ik vind die hele Brad Pitt niks maar damn hij heeft a very nice ass
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuc, hot & spicy![]()
Iemand de Lays Pizza Pepperoni chips als geprobeerd?
Eten
Tuurlijk hij is mooi, maar net te glad zeg maar vooral in Seven years in Tibet en Meet Joe Black, vind het wel een goede acteurquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag hem vorige week in Benjamin Button en had toch zoiets van
Ik heb maar één of twee keer per jaar zin in chips. Als het moment daar is zal ik er aan denkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuc, hot & spicy![]()
Eten
'quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb maar één of twee keer per jaar zin in chips. Als het moment daar is zal ik er aan denken
Daar zit ik net naar te kijken op RTL 5quote:
Ik ook nu, hij lijkt heel erg op iemand die ik ken (of andersom)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit ik net naar te kijken op RTL 5![]()
Niets mis mee
Mijn type is het nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit ik net naar te kijken op RTL 5![]()
Niets mis mee
Is die pittig? Dan hoef ik m niet, anders wil ik het nog wel proberen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuc, hot & spicy![]()
Eten
Ik ga ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga nog ff bankhangen en naar bed, F1 is vroeg morgen![]()
Slaap lekker voor straks
Ik heb hem ook nog niet op, maar als ik hem van de week gekocht heb laat ik het je wetenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is die pittig? Dan hoef ik m niet, anders wil ik het nog wel proberen.
Hij is een heldquote:
Tof dat 't leuk wasquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Gert het volgende:
Caro na de eerste helft (0-0):
* gaap![]()
* voetbal is geen kut an
Caro 10 minuten na de rust (het staat dan al 3-0, hattrick Ruiz)
*![]()
![]()
glunder
![]()
![]()
meeblèr
Tegen iedereen in het vak: "kiek mien Twente-noagels dan!"![]()
Mooi zo, de neuzen kunnen niet inlopen.
'avondquote:
daarom woon ik in een stadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je zou maar met het hele dorp zonder stroom komen te zitten zo op de zaterdagavond.
Naja mss is het wel heel de provincie, geen ideequote:
kan zo 1,2,3 niets vindenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja mss is het wel heel de provincie, geen idee![]()
Is er nergens wat op het nieuws? Ik kan zo gauw niets vinden maar het is pas een uurtje aan de gang.
En inloggen op twitter lukt niet met mn mobiel.
Verveel me dood nu
Maf, toch een uur en een kwartier alles donker en doodstil geweest hier.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hier ook niets te vinden http://www.enexis.nl/site/storingen/storingenoverzicht.jsp?product=ELE&province=NB
edit, onee dat is van een andere datum dusquote:KLUNDERT B 2010-03-01 22:42:00 E 2010-03-01 23:47:00 < 100 Kabel Spontane storing
Weet je zeker dat het niet te maken had met dit: http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_uit__.html?p=6,2quote:Op zondag 28 maart 2010 00:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
En we hebben weer stroom!![]()
[..]
Maf, toch een uur en een kwartier alles donker en doodstil geweest hier.![]()
Was luguberEn ergens ook best gezellig, kaarsjes aan en iedereen naar buiten
Ja, en Hilsepoort, één straat dusquote:Op zondag 28 maart 2010 00:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, het staat er wel hoor, in die link van je![]()
De tijden kloppen alleen niet![]()
[..]
edit, onee dat is van een andere datum dus![]()
Zieje, ben helemaal van m'n a preaupeaux![]()
Dat zal toch zeker niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet te maken had met dit: http://www.telegraaf.nl/b(...)cht_uit__.html?p=6,2
Als er teveel tegelijk weer aangezet wordt, dan kan dat storing geven.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker niet?Halen ze dan echt de stroom overal vanaf? Dacht dat het de bedoeling was dat je gewoon het licht uitdeed ofzo.
![]()
Ik neem het niet echt op tegen hem hoor, het is wel duidelijk dat dat onbegonnen werk isquote:Op zondag 28 maart 2010 00:49 schreef Disana het volgende:
Knap dat je het opneemt tegen DeParo. Dat is een wandelende propagandamachine, die lijkt er een training voor gevolgd te hebben alles wat je zegt te ondermijnen.
Dat bedoel ik. Je wordt gebombardeerd met onnavolgbare 'feiten' en verdachtmakingen, alle Israël topics daar worden er aardig onleesbaar door.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik neem het niet echt op tegen hem hoor, het is wel duidelijk dat dat onbegonnen werk is
Alle klokken staan hier inmiddels op zomertijd, slaap lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je wordt gebombardeerd met onnavolgbare 'feiten' en verdachtmakingen, alle Israël topics daar worden er aardig onleesbaar door.
Oh en vergeet niet de klok vooruit te zetten, welterusten![]()
Summer summer summertimequote:
Ik had al plek voor je gemaakt, nog verder en ik lig ernaastquote:
quote:
Owquote:Op zondag 28 maart 2010 08:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had al plek voor je gemaakt, nog verder en ik lig ernaast
Ik heb er ook nog gen last van, maar ik vind het gewoon oneerlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 08:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb er nog geen last van, ben ook vroeg gaan liggen
Geeft niet maar dan pak ik ff een stoel erbijquote:
Ik vind het sowieso onzin ze zouden het moeten afschaffen, oehhhh het is echt een leuke racequote:Op zondag 28 maart 2010 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog gen last van, maar ik vind het gewoon oneerlijk![]()
De zomertijd zou gewoon op een werkdag overdag in moeten gaan, de wintertijd mag wel 's nachts in gaan
Da's ook niet gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 08:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet maar dan pak ik ff een stoel erbij
Das waar, dan bijf ik liggenquote:
Ik ben klein en smal, lukt makkelijkquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 08:36 schreef D. het volgende:
Het gaat overigens niet zo heel goed met mijn punten
Goedemorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 08:36 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Totaal de zomertijd vvergeten,,stom..stom ..stom.
Ik na vandaag ook niet meerquote:
Er staat na vandaagquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht om 8 uur vanmorgen, laat ik er maar uit gaan want het is al 9 uur en ik heb nog een hoop te doen.
Kom ik er zojust achter dan meneer Deisyy de wekker al op zomertijd had gezet en ik dus met mijn gekke kop om 8 uur al beneden was
Daarom gaat bij ons het verzetten van de klok in goed overlegquote:Op zondag 28 maart 2010 09:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht om 8 uur vanmorgen, laat ik er maar uit gaan want het is al 9 uur en ik heb nog een hoop te doen.
Kom ik er zojust achter dan meneer Deisyy de wekker al op zomertijd had gezet en ik dus met mijn gekke kop om 8 uur al beneden was
Je wordt niet zomaar WK hèquote:Op zondag 28 maart 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
Ben geen fan van Hamilton, maar racen kan hij wel hoor
Die was vlak na de start al aan de koffiequote:
Ow, da's niet de bedoelingquote:Op zondag 28 maart 2010 09:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die was vlak na de start al aan de koffie
Ja, leuke racequote:Op zondag 28 maart 2010 09:40 schreef Kally het volgende:
Nou dat was tenminste een race met actie, nu nog mijn team aanpassen en dan op naar de volgende
Nou...quote:
Ik heb Buemi in 1 team, Lotus in mijn anderequote:Op zondag 28 maart 2010 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou...
Trulli kwam niet meer de baan op vanuit de pits, terwijl Kamui Kobayashi, Nico Hülkenberg en Sébastien Buemi niet meer verder konden al na één ronde, nadat de Japanner over een voorvleugel gereden was en op de Williams van Hülkenberg crashte. Buemi leek ook ergens bij dat incident betrokken te zijn.
bron: [F1] Uitslag race Australië
Mijn coureurs zijn Trulli en Buemi
quote:
Oja, de restquote:Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
klok check
oven check
thermostaat check
De rest gaat automatisch, hoop ik. mogguh
Ik heb het gisteravond allemaal al verzet. In de ijdele hoop dat ik dan zo de zomertijd in ease.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
klok check
oven check
thermostaat check
De rest gaat automatisch, hoop ik. mogguh
Ik ben voor!quote:Op zondag 28 maart 2010 08:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog gen last van, maar ik vind het gewoon oneerlijk![]()
De zomertijd zou gewoon op een werkdag overdag in moeten gaan, de wintertijd mag wel 's nachts in gaan
Haha, jaaa zo ongeveer!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Gert het volgende:
Caro na de eerste helft (0-0):
* gaap![]()
* voetbal is geen kut an
Caro 10 minuten na de rust (het staat dan al 3-0, hattrick Ruiz)
*![]()
![]()
glunder
![]()
![]()
meeblèr
Tegen iedereen in het vak: "kiek mien Twente-noagels dan!"![]()
Mooi zo, de neuzen kunnen niet inlopen.
Opgelost, slotjequote:Op zondag 28 maart 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het verkiezingsprogramma van de PVV is uit, we sturen de marechaussee naar de probleemwijken.
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ik heb Farmville, dus als je nog buren zoekt
quote:
Dat is leuk om terug te lezen die plakboeken.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je, ik kan nooit kort zeggen hoe iets was![]()
Vroeger deed ik van alles een plakboek maken, nu zet ik het gewoon op fok
Ik heb ze opgeslagen. Zal ze bewaren voor je.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:48 schreef Gert het volgende:
En dat je moest sms'en om te weten welke kant Twente op speelde en of ze begonnen waren, dat geloof ik gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |