quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:01 schreef Soury het volgende:
Ik kreeg deze net van een wild vreemde man toen ik de AH uitliep.![]()
Stond met mijn bek vol tanden, en een plantje in mijn handen
Online koopzondagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatst was 't online "koopzondag", bij de neckermann geloof ik.
Jep, ik verzin 't nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ik verzin 't niet. Kortingsactie of zo
Coolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, ik verzin 't niet. Kortingsactie of zo
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef me nu ineens dat hij misschien mij wel zielig vond. Ik was aan de schoonmaak vandaag en dan dweil ik mezelf naar de voordeur (kan ie drogen als ik boodschappen doe) Dus onopgemaakt, oude spijkerbroek en lubber trui..
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smerenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je zo gratis spullen krijgt, zeg ik doen
Fijne avondquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smeren![]()
ja, ik sta alleen bij de ah in amsterdam hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als je zo gratis spullen krijgt, zeg ik doen
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:04 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, ik sta alleen bij de ah in amsterdam he
hf,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo doe ik het dus vaak .. Maar ik ga nu wat aan mezelf doen. Douchen en omkleden en wat op mijn smoel smeren![]()
Ik heb lekker een avond op de bank aan mezelf beloofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hf,
ik moet zo ook naar naar een etentje.
heb eigenlijk helemaal geen zin, maar ben braaf dus ik ik ga wel
heb ik eigenlijk ook wel zin in. maar ik zal t moeten doen met een luie zondag morgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb lekker een avond op de bank aan mezelf beloofd
Dat wel, ik ga na de F1 mijn keuken doen, ook vreselijk maar ja het gaat niet vanzelfquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:08 schreef gomi het volgende:
[..]
heb ik eigenlijk ook wel zin in. maar ik zal t moeten doen met een luie zondag morgen.
ook altijd wel lekker
je gaat naar de f1 kijken? dat is toch om 07.00 uur ofzo?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat wel, ik ga na de F1 mijn keuken doen, ook vreselijk maar ja het gaat niet vanzelf
De race begint om 8 uur, dan kijk ik wel ja, ik ben toch vroeg op met de kinderen hier haha, die slapen echt niet uitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:11 schreef gomi het volgende:
[..]
je gaat naar de f1 kijken? dat is toch om 07.00 uur ofzo?
zondag is altijd mijn rustdag. de dag des heeren enzo
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker benquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker ben
maar reken maar op een mooie score voor mij in de f1 pool. ik je een race voorsprong gegeven, van nu af aan begin aan mijn inhaalrace
douche ze.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Ik ga even lekker douchen, fijne avond gomi
Hoeveel heb je er bij de kwali gehaald?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik bekijk de uitslag wel als ik wakker ben
maar reken maar op een mooie score voor mij in de f1 pool. ik je een race voorsprong gegeven, van nu af aan begin aan mijn inhaalrace
Ik zal een plekje warm houdenquote:
Niet te veel eten hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef gomi het volgende:
[..]
douche ze.
ik ga me zo maar eens klaarmaken om de deur uit te gaan
laters
jammer, beetje strijd is leuk. denk ik je nog beetje te sarren door te zeggen dat ik je een race voorsprong geef, hap je niet eensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen illusies wat betreft mijn score hoor
Zo terugquote:
quote:
Te moe, van de week sar ik je ff terugquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
jammer, beetje strijd is leuk. denk ik je nog beetje te sarren door te zeggen dat ik je een race voorsprong geef, hap je niet eens
Of hij had 'm gepikt en de bewaking zat op zijn hielen dus drukte ie maar snel de buit in jou handen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou uh nee..Hij zag er een beetje uit alsof ik beter hem een bloemetje (of halve liters bier) kon geven
ah van de week. dat is wanneer ik de helft van de score al heb bijgehaald?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Te moe, van de week sar ik je ff terug
ik heb nooit zin om te kokenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een tosti maken, geen zin om te koken.
3 is a crowdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, zou nu bijna de wekker zetten om 07.00 uur
Op zaterdag mag dat Pietje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een tosti maken, geen zin om te koken.
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:32 schreef gomi het volgende:
[..]
weet ik niet. volgens mij best wel ok. india heb ik iig en liuzi
ah k. ff checkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/#
Wat een klootzak.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
Een lolbroek in mijn fobo![]()
[ afbeelding ]
Dan had je een ipv en moeten zettenquote:
eersteklas sukkel imoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ipvquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je een ipv en moeten zettennu dacht ik wat anders
quote:
Als ik een Fa zou zijn zou ik 'm voor je bannenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ah ik ben dus middenmootquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef D. het volgende:
Tussentijdse punten F1
D. 61
D.Rose 60
Gomi 58
Kally 53
Remlof 50
Dat was een typoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan had je een ipv en moeten zettennu dacht ik wat anders
Je kan mij iig sarren nuquote:
Ja dat was me inmiddels duidelijkquote:
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik een Fa zou zijn zou ik 'm voor je bannen
Ha nou nee Coos, ik stond al half buiten en toen schreeuwde hij.. Ohh wacht even . En nadat ik die plant kreeg ging ie weer naar de sigaretten balie (denk dat ie nog moest afrekenen)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Of hij had 'm gepikt en de bewaking zat op zijn hielen dus drukte ie maar snel de buit in jou handen.
Je hebt gewoon mazzel dat je niet op het bureau zit nu.
yeah idd, ik sta op t podium.quote:
Bring it onquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
als de lijn zich morgen doorzet. minimaal tot de volgende race hoor.
daarna ga ik pas echt los
Die mag een perm ban krijgen wat mij betreft.. Bah wat ziek.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dus
triest gevalquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Smakeloze kutgrapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, ik sta op t podium.
kan een kally bv niet zeggen. ja vorige race toen er maar 3 in pool zaten kon ze t podium op. nu de tegenstand beetje toeneemt zie je dr al zakken he
Je kende 'm al?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De sukkel is sinds december voor een half jaar geband en heeft eigenlijk bans aan de lopende band, gewoon een triest ventje dus
Zat ik ook al aan te denkenquote:
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:46 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah ik ben nog beetje terughoudend. vrouw in een mannensport enzo he
Remlof!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die mag een perm ban krijgen wat mij betreft.. Bah wat ziek.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.
laters allemaal
Tot 7:00uquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm, als ik een gaap begin op te wekken, weet ik dat ik hier te lang ben geweest.
laters allemaal
wacht nog maar ff.quote:
Gelukkig niet, maar ik ben natuurlijk even op onderzoek uit gegaanquote:
Wel leuk zo'n actie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ha nou nee Coos, ik stond al half buiten en toen schreeuwde hij.. Ohh wacht even . En nadat ik die plant kreeg ging ie weer naar de sigaretten balie (denk dat ie nog moest afrekenen)![]()
Ik had wel bekijks
Neuh, laat 't gaan. Hij heeft al een ban dus vandaar dat ie z'n heil dan in fobo's gaat zoeken.quote:
fannquote:
Laatste voyeur Deisyyquote:
Ik vind het wel heel lief van je Fannquote:
Eigenlijk niet nee, kutkind is hetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lief van je Fann![]()
En eigenljk is zo'n droeftoeter de aandacht niet eens waard
Wel als je degene klikt die jij quotequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |