Laat staan deep throat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je nu deeptroath niet wil, dan is het wel te begrijpen
Opa?quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi dat u een plek hebt weten te vinden om uw duidelijke mening kenbaar te maken.. maar vertel eens opa, waarom toch deze verbetenheid?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:03 schreef Picchia het volgende:
Als je vriendin vies van je is dan moet je haar gewoon dumpen. Kom op zeg.
Niet de basis, maar het hoort er wel bij. Wat is er anders over voor voorspel en naspel? Een beetje trekwerk? Get real!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 04:12 schreef 78RPM het volgende:
Jaaa! Gepijpt worden is immers de basis voor een leuke relatie!![]()
Priemitieve O.P? Welnee...
heerlijk, die westerse romantisering. Het gaat eigenlijk alleen maar om lijden om zo je liefde te betuigen tegenover de anderquote:Op donderdag 1 april 2010 04:22 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Niet de basis, maar het hoort er wel bij. Wat is er anders over voor voorspel en naspel? Een beetje trekwerk? Get real!!!!
Wow, wat een saai seksleven moet jij hebben dan. Alleen pijpen en trekken als voorspel, kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd vanquote:Op donderdag 1 april 2010 04:22 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Niet de basis, maar het hoort er wel bij. Wat is er anders over voor voorspel en naspel? Een beetje trekwerk? Get real!!!!
QFT!quote:Op donderdag 1 april 2010 07:17 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
heerlijk, die westerse romantisering. Het gaat eigenlijk alleen maar om lijden om zo je liefde te betuigen tegenover de anderNu is een sexuele handeling een klein ding maar het geeft gelijk wel de weerslag over hoe spannend jouw sexleven zal zijn. En als je daar niet tevreden mee bent dan moet je dat maar over hebben voor je partner want zelf mag je niet gelukkig zijn want dat is egoistisch.
Ik benijd jouw sekspartner(s) niet, sodeju zeg, wat een gebrek aan fantasie.quote:Op donderdag 1 april 2010 04:22 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Dat, en naspel is overrated. Als een blok in slaap vallen na de seks = win.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:03 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik benijd jouw sekspartner(s) niet, sodeju zeg, wat een gebrek aan fantasie.
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat, en naspel is overrated. Als een blok in slaap vallen na de seks = win.
Morgen misschienquote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
My kind of guyquote:Op donderdag 1 april 2010 11:15 schreef Techno het volgende:
[..]
dat lijkt me dus echt helemaal niks hequote:Op donderdag 1 april 2010 11:19 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Gewoon beginnen met condooms met een smaakje...
Nee, ben ik heel raar als ik zeg dat ik juist de geur van een man wil opsnuiven? Als ik een smaakje wil neem ik wel een Festini perenijsje.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Flena het volgende:
[..]
dat lijkt me dus echt helemaal niks he
hahaha nee dat ben ik volkomen met je eens!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:22 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, ben ik heel raar als ik zeg dat ik juist de geur van een man wil opsnuiven? Als ik een smaakje wil neem ik wel een Festini perenijsje.
Het zat er niet in dat het ging gebeuren, want ze was tegen het idee van pijpen en had gezegd dat ze het never nooit zou doen. En hij heeft het al uitgemaakt en uiteindelijk geloof ik ook echt verteld waarom.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:56 schreef Flena het volgende:
waar maak je je druk om?dat gebeurt vanzelf wel...zo lang waren jullie nog nie bezig dus geef het wat tijd... maar om hier om te dumpen
wees dan een vent en zeg dan gewoon eerlijk dat je der eigenlijk niet zo heel erg leuk vind
Nee ik zou zoiets ook nooit omdoenquote:Op donderdag 1 april 2010 11:20 schreef Flena het volgende:
[..]
dat lijkt me dus echt helemaal niks he
My kind of girl.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:22 schreef Lily-Ella het volgende:
Nee, ben ik heel raar als ik zeg dat ik juist de geur van een man wil opsnuiven? Als ik een smaakje wil neem ik wel een Festini perenijsje.
zowiezo is pijpen met condoon niks...vind ik dan...maargoed je hebt wel een punt ja, je zal dan ws alles proberen...quote:Op donderdag 1 april 2010 11:26 schreef Gill-T-Azhell het volgende:![]()
[..]
Nee ik zou zoiets ook nooit omdoen, maar als je er als man verlegen om zit kan ik me voorstellen dat je van alles bedenkt om hem je vriendin in haar mond te laten nemen
Niet allen pijpen met condoom is niks, vind de rest met condoom ook niet fijn, maar ja soms....quote:Op donderdag 1 april 2010 11:30 schreef Flena het volgende:
[..]
zowiezo is pijpen met condoon niks...vind ik dan...maargoed je hebt wel een punt ja, je zal dan ws alles proberen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |