abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 13:52:52 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79704917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef Toefjes het volgende:

Nee, bedoel dat zij dan visueel heeft dat het echt schoon is. Ga er wel van uit dat TS hygienisch is natuurlijk
Nog erger. Een vrouw die alleen wil pijpen als ze zeker weet dat de te pijpen lul wel squeaky clean is. Dan snap je het hele concept van zweterige seks niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79705226
Ja, Cc pakt mijn reactie af.
Maar dat dus.
  maandag 29 maart 2010 @ 14:10:43 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79705612
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Dirkh het volgende:
Ja, Cc pakt mijn reactie af.
Maar dat dus.
Sorry Dirkh. Pijpbeurt om het goed te maken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_79705703
Ik had ook zo'n vriendinnetje. Ik vond het van weinig toewijding getuigen. Ik heb haar gedumpt.

Misschien een hele slechte reden, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb.
pi_79705708
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry Dirkh. Pijpbeurt om het goed te maken?
Lijkt me een redelijke ruil en het kan me niks schelen wanneer jij je gedoucht hebt.
pi_79705717
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nog erger. Een vrouw die alleen wil pijpen als ze zeker weet dat de te pijpen lul wel squeaky clean is. Dan snap je het hele concept van zweterige seks niet.
Misschien moet Rob er eerst even met een infrarood lamp overheen om te kijken of hij daar wel vrolijk van wordt.
pi_79706390
quote:
Op maandag 29 maart 2010 00:50 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waar woon jij ergens?

TS is trouwens een sukkel dat ie is 'vergeten' te zeggen in zijn OP dat ze pas 2 weken geleden seks hebben gehad. Duidelijk te hoge verwachtingen van die chick, die, als je logisch nadenkt, al enigszins is beschadigd omdat haar ex het vanwege dezelfde reden heeft uitgemaakt en je dus kan verwachten dat iemand dan moeite heeft met intimiteit en vertrouwen de eerste paar keren.

Nice going hotshot!
Niet bij jou in de buurt
pi_79709151
quote:
Op zondag 28 maart 2010 22:43 schreef Xennia het volgende:
Ik snap ook dat je geen zin hebt in een relatie met iemand waarmee je seksueel niet op dezelfde golflengte zit. Nu is het bij een beginnende relatie wel zo dat je in bed nog een beetje op elkaar ingespeeld moet raken, maar als zij domweg nergens voor open staat en doggystyle al kinky vindt dan houdt het vroeg of laat toch op.
Jep, dat was ook in een notendop mijn conclusie.
pi_79709671
Vroegaah (ok, toen ik 21 was) vond ik seks niet zo leuk, wel eens gedaan gewoon boven op elkaar met het licht uit en piemels waren viess. En pijpen zou ik ook nooit doen, bah!

Toen kreeg ik een heel lief vriendje die wel vrij eh, kinky was En stap voor stap begon hij er voorzichtig over/mee en het was allemaal eigenlijk wel heel fijn en leuk

(Ook wel hilarisch: ja dan moet je je been hier doen - en je arm daar.. neeee.. dat been hier ! En ik zo: HUH, wat )

Dus er is hoop
pi_79710383
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
Vroegaah (ok, toen ik 21 was) vond ik seks niet zo leuk, wel eens gedaan gewoon boven op elkaar met het licht uit en piemels waren viess. En pijpen zou ik ook nooit doen, bah!

Toen kreeg ik een heel lief vriendje die wel vrij eh, kinky was En stap voor stap begon hij er voorzichtig over/mee en het was allemaal eigenlijk wel heel fijn en leuk

(Ook wel hilarisch: ja dan moet je je been hier doen - en je arm daar.. neeee.. dat been hier ! En ik zo: HUH, wat )

Dus er is hoop
Das het leukst samen nieuwe standjes verzinnen!
pi_79710888
Nou ja echt nieuw waren ze niet, maar wel voor mij !
pi_79711084
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef P.F het volgende:
Nou ja echt nieuw waren ze niet, maar wel voor mij !
Had je niet na een tijdje dat je weer in een sleur terecht kwam dan?
pi_79711093
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef P.F het volgende:

Je vriendje had zeker dat dekbedovertrek?
pi_79711669
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Socios het volgende:
Ja, haal er eens een lap over.
pi_79712463
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze is een leuk mooi meisje waarmee ik goed kan communiceren en we hebben hetzelfde interesses.
En dan wil je der laten gaan omdat ze niet pijpt? Mijn god
pi_79724078
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En dan wil je der laten gaan omdat ze niet pijpt? Mijn god
Als de seks niet goed is, is de relatie niet goed. En als de relatie niet goed is, dan is de seks niet goed.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:56:41 #267
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_79728532
als ze het nog nooit heeft gedaan, hoe weet ze dan dat dat vies is..?

Ze heeft wat uit te leggen denk ik!
pi_79728970
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:56 schreef Rutger1983 het volgende:
als ze het nog nooit heeft gedaan, hoe weet ze dan dat dat vies is..?

Ze heeft wat uit te leggen denk ik!
Er wordt niets uitgelegd, het is uit .
pi_79734499
Laten we het beestje bij de naam noemen: als een meisje/vrouw niet wil pijpen, moet je haar gewoon dumpen. Het hoort bij het standaard liefdesleven. Als blijkt dat een meisje/vrouw daar vies van is gaat het op een gegeven moment knagen. Klinkt misschien hard, maar zo is het gewoon. Een gezonde jongen vindt het heerlijk om een kutje urenlang te likken en mag van een meisje/vrouw hetzelfde verwachten over pijpen.
pi_79734681
Als je vriendin vies van je is dan moet je haar gewoon dumpen. Kom op zeg.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:40:00 #271
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_79758490
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 03:54 schreef elf1964 het volgende:
Laten we het beestje bij de naam noemen: als een meisje/vrouw niet wil pijpen, moet je haar gewoon dumpen. Het hoort bij het standaard liefdesleven. Als blijkt dat een meisje/vrouw daar vies van is gaat het op een gegeven moment knagen. Klinkt misschien hard, maar zo is het gewoon. Een gezonde jongen vindt het heerlijk om een kutje urenlang te likken en mag van een meisje/vrouw hetzelfde verwachten over pijpen.
Volgens mij ben jij ruim richting de 50, dus hou je oordelen over gezonde jongens (urenlang.. yeah right) en meisjes maar voor je.

ontopic: pijpen met tegenzin stelt ook weinig voor. Geloof me, je hebt pijpen en pijpen.
Overal verstand van.
pi_79762556
Als je alleen beft omdat je zo graag een pijpbeurt wilt

Daarnaast heb ik hetzelfde als TS meegemaakt maar dat is na een paar maanden goed gekomen (en bij een zelfs ruimschoots -- die ging uiteindelijk helemaal los, niets was te gek).

1.5 week is gewoon te kort om daar verandering in te pijlen.
Het feit dat ze doggystyle "vreemd" en "onnodig" vind, vind ik persoonlijk meer aseksualiteit uitstralen dan pijpen. Ik hoef ook geen lul in m'n bek maar als ik een homo zou zijn dan zou het wsl. anders liggen.
pi_79775169
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 19:40 schreef macondo het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij ruim richting de 50, dus hou je oordelen over gezonde jongens (urenlang.. yeah right) en meisjes maar voor je.

ontopic: pijpen met tegenzin stelt ook weinig voor. Geloof me, je hebt pijpen en pijpen.
Dat maak ik zelf wel uit, idioot. Ik ben net 30 en heb een duidelijke mening over vrouwen/meisjes die niet willen pijpen. Het hoort bij de seks. Het is net als een vrouw die zegt dat ze niet wil neuken. Dat werkt dus niet omdat het erbij hoort. Mannen die vrouwen hebben die niet willen pijpen moeten ze dus echt gewoon dumpen. Want het gaat op den duur knagen en dan is het wachten op de dag dat het mis gaat. Dus niet pijpende vrouwen DUMPEN.

De '1964' in mijn naam slaat op het jaar dat de popmuziek echt begon in dit land.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:24:53 #274
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_79778643
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 04:03 schreef elf1964 het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit, idioot. Ik ben net 30 en heb een duidelijke mening over vrouwen/meisjes die niet willen pijpen. Het hoort bij de seks. Het is net als een vrouw die zegt dat ze niet wil neuken. Dat werkt dus niet omdat het erbij hoort. Mannen die vrouwen hebben die niet willen pijpen moeten ze dus echt gewoon dumpen. Want het gaat op den duur knagen en dan is het wachten op de dag dat het mis gaat. Dus niet pijpende vrouwen DUMPEN.

Mooi dat u een plek hebt weten te vinden om uw duidelijke mening kenbaar te maken.. maar vertel eens opa, waarom toch deze verbetenheid?
Overal verstand van.
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:51:16 #275
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79786846
Late reactie, maar tis ook niet dat TS haar een kans heeft gegeven ofzo he
Maanden lang elkaar leren kennen, 2x seks.. en dan over de telefoon liegen dat hij de klik niet voelt.. had dat niet voor de seks gekund ?

Ik word oud.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')