Dat niet alleen, 'doggy' vindt ze ook niet echt wat. En dan maar klagen dat d'r ex het ook om de saaie seks uitgemaakt heeftquote:Op maandag 29 maart 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Een vrouw die zonder het ooit te hebben geprobeerd, pijpen als 'vies' kwalificeert ... Dat zal me een dolle, wilde en vooral geile boel in bed zijn.
Beetje oneerlijk tegen diegene he, als ze dat niet is..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Eigenlijk is het best makkelijk. Gewoon op alle negatieve dingen van een persoon concentreren, en jezelf blijven vertellen dat het een kuthoer is die je niet kan vertrouwen. Dan wordt je niet verliefd. En als het zover komt dat je denk dat dat ene meisje toch wel de moeite waard is, moeten je jezelf gaan vertellen dat ze anders is dan de andere. Dat is mijn plan tot nu toe. Ik ben nog niet verliefd geworden, maar als ik uiteindelijk verliefd wordt laat ik je het weten.
Ach, het is makkelijker en bovendien is het niet gezond om maar te blijven denken aan hoe goed je 't wel niet had met je exquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
Beetje oneerlijk tegen diegene he, als ze dat niet is..
Dat laatste is niet gezond inderdaad.. Maar verzinnen dat iemand maar een kutwijf is omdat je niet verliefd wil worden..quote:Op maandag 29 maart 2010 11:20 schreef Catbert het volgende:
Ach, het is makkelijker en bovendien is het niet gezond om maar te blijven denken aan hoe goed je 't wel niet had met je ex
Damn. Alleen maar rechttoe, rechtaan en met het licht uit. Voor God ende Vaderland. Hoezee!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:17 schreef Catbert het volgende:
Dat niet alleen, 'doggy' vindt ze ook niet echt wat. En dan maar klagen dat d'r ex het ook om de saaie seks uitgemaakt heeft
Ja, maar wel achteraf knuffelen zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn. Alleen maar rechttoe, rechtaan en met het licht uit. Voor God ende Vaderland. Hoezee!
Urenlang!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar wel achteraf knuffelen zeker.
Klinkt best geil.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
Damn. Alleen maar rechttoe, rechtaan en met het licht uit. Voor God ende Vaderland. Hoezee!
Gewoon ff een kledder glijmiddel erin en hoppa! Voorspel is voor zondaars!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Copycat het volgende:
RIP aan je libido.quote:
Jij bent van de 'pijpen is alleen bedoeld als voorspel'-school?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:32 schreef Catbert het volgende:
Gewoon ff een kledder glijmiddel erin en hoppa! Voorspel is voor zondaars!
Was puur ironisch bedoeld natuurlijk, ik lik me dagelijks een stijve kaak...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Jij bent van de 'pijpen is alleen bedoeld als voorspel'-school?
Ook RIP aan jouw libido dan.
Jaja, dat zeg je nu, Catbertje.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef Catbert het volgende:
Was puur ironisch bedoeld natuurlijk, ik lik me dagelijks een stijve kaak...
Ja, beetje chloor er over, misschien wat ongebluste kalk...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Samen douchen, zaakje schoonmaken, dan kan er niks vies aan zijn.
Zo niet, bekijk of ze rijk is.
Is ze dat niet? Hard wegrennen en niet meer omkijken.
Heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:13 schreef Idril-2 het volgende:
Lees het topic eens door voordat je reageert muts
Hij heeft het al uitgemaakt
Van trekken ben ik niet zo'n fan en pijpen hoort er voor mij inderdaad wel bij, maar zonder dat blijft er nog steeds een hoop over. Strelen, zoenen, knuffelen, droogneuken, echt neuken op 100 verschillende manieren - de mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 04:11 schreef elf1964 het volgende:
[..]
Wat is er dan nog over ????
Beetje trekken ofzo? Pijpen hoort bij seks.
Nee, bedoel dat zij dan visueel heeft dat het echt schoon is. Ga er wel van uit dat TS hygienisch is natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 12:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, beetje chloor er over, misschien wat ongebluste kalk...
Kom op, een beetje persoonlijke hygiëne zou standaard in het pakket moeten zitten. Als ik eerst moet gaan douchen om sex te hebben, dan was voor mij de lol er wel snel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |