Jazeker!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef SolnaStockholm het volgende:
Hebben jullie ook steeds meer het gevoel van: yes morgen mag ik weer? Ik ben eigenlijk net terug van me les, maar heb nu al zin in zaterdag om te lopen!
Dan hebben we dezelfde les gelopenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hier ook weer het laatste nieuws van mijn kant. Ik heb zojuist Evy 8 gelopen en het was 'kaassie'.
Van de week had ik al het idee dat ik makkelijk langer door kan lopen maar probeer me toch strak aan het schema te houden. Iets zegt mij dat ik daar op de langere termijn meer profijt van heb.
Vandaag was het voor het eerst dat er maar 1 minuut rust tussen de 2 minuten loopstukken inzat en dat is zat, sterker nog, ik start lekkerder nu dan na 3 minuten wandelen.
Jij bent toch al verder dan 8??quote:Op donderdag 8 april 2010 20:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan hebben we dezelfde les gelopenAls we dat hadden geweten...
Ja, maar les 10/11/12 is een herhaling van 7/8/9quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent toch al verder dan 8??
FF serieus... mmm ...dan ga ik denk ik maar meteen door met 13!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, maar les 10/11/12 is een herhaling van 7/8/9
Zou je kunnen doen. Maar ik ga er maar van uit dat het niet voor niets zo in dat schema is opgenomenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
FF serieus... mmm ...dan ga ik denk ik maar meteen door met 13!
10 vond ik juist makkelijk, terwijl 11 weer flink pittig is. 12 is ook belangrijk, zit die 2x 4 en 1x 5 min inquote:Op donderdag 8 april 2010 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wellicht dat ik de laatste sessie gewoon een paar keer pak. Dus les tien drie keer ofzo.
Waar zit jij op qua hartslag? Ik nog steeds in de 170's en volgens mij is dat te hoogquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef caspervc het volgende:
Als oud Evy loper hoor ik hier positieve geluiden!
Wat zijn jullie lekker bezig zeg! Ik vond het een heel leuke manier om met hardlopen te beginnen zo, via de start to run lessen!
Heb net een lekker blokje van 5km gelopen. Zie steeds meer dat ik mijn hartslag lager kan houden dan eerder. Conditie verbetert dus duidelijk!!
Oh ik ook hoor, ligt er maar net aan wat je max is... Ik max op 197 (zelf gehaaldquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar zit jij op qua hartslag? Ik nog steeds in de 170's en volgens mij is dat te hoog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |