nee geen foto dat kan het beeldscherm niet aanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
pics en gewicht (+ lengte), dan bepalen wij wel of je lelijk bent of niet
Hoezo vind je jezelf 'extreem lelijk'? Wat vind je lelijk aan zelf? Je bent niet dik of heel lang.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee geen foto dat kan het beeldscherm niet aan![]()
wel beschriijving:
lang blond haar ,wel geverfdt
grijze ogen
170 cm lang
gewicht: 53 kilo ,4
schoenmaat 36/37
huidskleur: wit
maar mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Hoezo vind je jezelf 'extreem lelijk'? Wat vind je lelijk aan zelf? Je bent niet dik of heel lang.
Wat kunnen wij zonder cupmaat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee geen foto dat kan het beeldscherm niet aan![]()
wel beschriijving:
lang blond haar ,wel geverfdt
grijze ogen
170 cm lang
gewicht: 53 kilo ,4
schoenmaat 36/37
huidskleur: wit
Mwha, daar is niets mis mee, toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:30 schreef DE_krumpel het volgende:
oi zie het als lelijke versie jennifer love hewit en zonder voorgevel
ok wat voor voorstelling heb jij bij iemand die graag naar de fantasy fair gaat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:31 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Mwha, daar is niets mis mee, toch?Dus zo erg kan het niet zijn.
![]()
Wat voor een fantasy fair? Linkje/voorbeeld?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:00 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ok wat voor voorstelling heb jij bij iemand die graag naar de fantasy fair gaat?
de enige in nederlandquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat voor een fantasy fair? Linkje/voorbeeld?
jij spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Zorg allereerst voor een ip-ban op FOK!.
Het gros van de FOK!kers zit namelijk in een sociaal isolement. Als je eenmaal in zo'n community verweven zit, kom je er niet meer uit.
ja dara wil ik heen..maar niemand wil met mij meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh. Elf Fantasy Fair? *gegoogled heeft*
Wat ik daarvan vind? Vet!Inclusief cosplay en alles?
Hier heb je verdomd gelijk in. Maar jij zit nog steeds op Fok...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
Zorg allereerst voor een ip-ban op FOK!.
Het gros van de FOK!kers zit namelijk in een sociaal isolement. Als je eenmaal in zo'n community verweven zit, kom je er niet meer uit.
Wat denk je zelf? Ik ben geregistreerd in 2005 en ik post nog steeds.quote:
Maar wel vrienden aan overgehouden?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik ben geregistreerd in 2005 en ik post nog steeds.
Ja, een aantal mensen waarmee ik in het begin vaak slowchatte spreek ik nu meer IRL dan op FOK!.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:12 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Maar wel vrienden aan overgehouden?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:10 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ja dara wil ik heen..maar niemand wil met mij mee
Dus Fok! is toch niet zo heel schadelijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, een aantal mensen waarmee ik in het begin vaak slowchatte spreek ik nu meer IRL dan op FOK!..
nee iedereen wil saai zijn en gaan liever naar neukfeestjes in de disco enzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kent vast wel iemand die met je mee wil, toch?
Yeah you'd think that.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dus Fok! is toch niet zo heel schadelijk.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee iedereen wil saai zijn en gaan liever naar neukfeestjes in de disco enzo.
en ze willen het liefst alle elfjes dood hebben enzo, waarop ik ze uitlach natuurlijk want elfjes bestaan niet
pm mij eerst maar, dalijk ken ik je al dat zou helemaal doodeng zijn naturelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
![]()
Maar nu heb ik nog steeds geen foto in m'n pm inbox hea.Dat kan natuurlijk niet.
Van dat laatste weet ik niks, dus het kunnen ongezonde vriendschappen zijn. Ik hoop het niet voor je.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Yeah you'd think that.
Maar je weet toch niets van die vriendschappen af? Misschien zijn ze wel heel ongezond.
daar zit wel wat in eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Van dat laatste weet ik niks, dus het kunnen ongezonde vriendschappen zijn. Ik hoop het niet voor je.
Zijn alle Fok!kers niet op een bepaalde manier behoeftig? Ik heb het idee dat iedereen hier wat mankeert.
Doe eens pm inbox aanzetten!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
pm mij eerst maar, dalijk ken ik je al dat zou helemaal doodeng zijn naturel
Het ergste zijn de FOK!kers die over een periode van een aantal jaren bijna dagelijks gepost hebben. Die mensen ademen FOK!.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Van dat laatste weet ik niks, dus het kunnen ongezonde vriendschappen zijn. Ik hoop het niet voor je.
Zijn alle Fok!kers niet op een bepaalde manier behoeftig? Ik heb het idee dat iedereen hier wat mankeert.
of zitten voor hun werk/stage de hele dag achter een nuteloos computertje, en dat kan ik me best voorstellenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ergste zijn de FOK!kers die over een periode van een aantal jaren bijna dagelijks gepost hebben. Die mensen ademen FOK!.
En mensen die FOK! ademen zijn raar.
Ja, maar dan posten ze dus niet in het weekend.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
of zitten voor hun werk/stage de hele dag achter een nuteloos computertje, en dat kan ik me best voorstellen
Maar dat zijn er behoorlijk veel. Er zijn ook mensen die jarenlang dagelijks postten, maar dan ineens weg zijn. En op wat voor manier zijn ze raar eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het ergste zijn de FOK!kers die over een periode van een aantal jaren bijna dagelijks gepost hebben. Die mensen ademen FOK!.
En mensen die FOK! ademen zijn raar.
ow shit ik post in het weekend....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar dan posten ze dus niet in het weekend.
En over die mensen heb ik het niet.
Omdat ze dus allemaal wel iets mankeren, wat je zelf al aangaf. Anders zou je je leven wel een andere invulling geven.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Maar dat zijn er behoorlijk veel. Er zijn ook mensen die jarenlang dagelijks postten, maar dan ineens weg zijn. En op wat voor manier zijn ze raar eigenlijk?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat ze dus allemaal wel iets mankeren, wat je zelf al aangaf. Anders zou je je leven wel een andere invulling geven.
nee wij houden dit topic in leven zeg ik je, ik begin volgende week wel aan mijn offline levenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik ga tijd besteden aan m'n offline leven.
Pak een XTC pilletje (of 2) en ga op deze mooie zaterdagavond ergens naar toe (kroeg of discotheek, maakt niet uit), kan je uit ervaring vertellen dat je met iedereen zal praten alsof ze je al je hele leven kent, zelfs als je normaal je oma nog niet eens begroetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Argo het volgende:
Hijackers!! Mijn mooie topic!! Ts heeft weer gefaald. Ik ben niet buiten geweest.. Wat moet ik toch doen!!!
Geen geld voor die pilletjes!! Maar wellicht kunnen we eens samen ergens heen gaan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Pak een XTC pilletje (of 2) en ga op deze mooie zaterdagavond ergens naar toe (kroeg of discotheek, maakt niet uit), kan je uit ervaring vertellen dat je met iedereen zal praten alsof ze je al je hele leven kent, zelfs als je normaal je oma nog niet eens begroet
wil je mee naar de elf fantasy fair?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen geld voor die pilletjes!! Maar wellicht kunnen we eens samen ergens heen gaan?
Geen geld? 3 euro?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen geld voor die pilletjes!! Maar wellicht kunnen we eens samen ergens heen gaan?
Tuurlijk maar ik moet wel eerst je pic zien. Aangezien je familie van Schenkstroop bent....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
wil je mee naar de elf fantasy fair?
bang dat je gezien word met een lelijke dik meisje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik moet wel eerst je pic zien. Aangezien je familie van Schenkstroop bent....
Dik was je niet. Maar ik weet niet... of je zelfs een meisje bent. Straks ben je een kloon.... En ik wil niet met een travestiet gezien worden! Dan is mijn sociale status helemaal geschaad!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
bang dat je gezien word met een lelijke dik meisje?
whahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Dik was je niet. Maar ik weet niet... of je zelfs een meisje bent. Straks ben je een kloon.... En ik wil niet met een travestiet gezien worden! Dan is mijn sociale status helemaal geschaad!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |